Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bouviers uit de mode?
Moderator: moderatorteam
- Ingding
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Bouviers uit de mode?
Toen ik heel klein was hadden we een Bouvier. Een ouderwetse nog maar hij had wel nog zijn flapoortjes. Geen staart meer. Die hond deed het fantastisch in de IPO volgens mij (weet niet zeker) maar fokkers van toen zeiden tegen mijn vader dat hij het ras kapot maakte met zn flapoortjes. Na de keuring kwamen ze dan wel vragen of onze hond kon dekken onder de naam van hun reu (hij had geen stamboom.
Zal eens een foto zoeken
Ik vind ze nu nog steeds best leuk met staart maar die vacht verzorging is niets voor mij.
Zal eens een foto zoeken
Ik vind ze nu nog steeds best leuk met staart maar die vacht verzorging is niets voor mij.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
- Aantal honden: 1
Sorry hoor maar wat een lullige opmerking, hoeveel rottweilers heb jij nou meegemaakt ?Cleva schreef:Oké, dan hebben ze er zonder uitzondering onwaarschijnlijke kuthonden van gemáákt. Wat jij wil.mosquito1980 schreef:
"kuthonden" worden niet geboren die worden door de eigenaren gemaakt....
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Ik train op een clubje waar veel rottweilers lopen , maar er is er geen 1 vervelend hoor
Stuk voor stuk sociale honden die hun mannetje wel staan als t nodig is
Mja dat doen mijn Duitsers ook , en die lopen net als die Rotties gewoon tussen de kleine kinderen
Stuk voor stuk sociale honden die hun mannetje wel staan als t nodig is
Mja dat doen mijn Duitsers ook , en die lopen net als die Rotties gewoon tussen de kleine kinderen
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Huh? Rottweilers niet slim? Ze zijn hardstikke slim goed trainbaar en erg baasgericht. Althans dat waren ze altijd de rottweiler van tegenwoordig ziet er niet meer uit en als ik op een show ben herken ik ook helemaal het gedrag niet meer.
Dus misschien hebben ze samen met het uiterlijk ook wel het brein aangetast.
Over de Bouvier, ik zie ze hier in the UK niet eigenlijk maar toen ik in nederland woonde zag ik ze met regelmaat en mij buurvrouw had er twee. Haar oudjes waren meer het ouderwetse type maar haar nieuwe waren met de zachte vacht. Hele lieve honden en ik vond ze erg mooi. De fokker waar ze ze wegheeft heeft erg mooie honden vind ik. Ik hoorde haar nooit over het vele werk van de vacht eigenlijk.
Dus misschien hebben ze samen met het uiterlijk ook wel het brein aangetast.
Over de Bouvier, ik zie ze hier in the UK niet eigenlijk maar toen ik in nederland woonde zag ik ze met regelmaat en mij buurvrouw had er twee. Haar oudjes waren meer het ouderwetse type maar haar nieuwe waren met de zachte vacht. Hele lieve honden en ik vond ze erg mooi. De fokker waar ze ze wegheeft heeft erg mooie honden vind ik. Ik hoorde haar nooit over het vele werk van de vacht eigenlijk.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jezus heb dus een stel transexuele Rotties in huis lopen.Cleva schreef:Ja, het zijn poedeltjes. Nou goed?wilma23 schreef:Huh? Rottweilers niet slim? Ze zijn hardstikke slim goed trainbaar en erg baasgericht.

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Ja qua intelligentie kon je ze daar vroeger zeker onder scharen.Cleva schreef:Ja, het zijn poedeltjes. Nou goed?wilma23 schreef:Huh? Rottweilers niet slim? Ze zijn hardstikke slim goed trainbaar en erg baasgericht.
Mijn man had honden uit de bloedlijnen van de honden die gebruikt waren in the omen movies en van vele andere films.
De rottweiler is zeer goed en makkelijk trainbaar en hier leefden ze in een roedel ongecastreerde reuen met teven.
Dat ze tegenwoordig het ras verkloot hebben zegt niks over hoe het ras hoort te zijn. En als je dan toch over poedeltjes spreekt dat zijn 9 van de 10 verwende schoothondjes die al grommend en blaffend rondparaderen, wat erg zonde is want het zijn eigenlijk erg leuke honden jammer dat ze zo verwend en verpest worden.
omdat jij bang bent voor een ras houd dat niet in dat ze dom of aggresief zijn.
-
- Zeer actief
Je klets jezelf een beetje tegen .wilma23 schreef:Ja qua intelligentie kon je ze daar vroeger zeker onder scharen.Cleva schreef:Ja, het zijn poedeltjes. Nou goed?wilma23 schreef:Huh? Rottweilers niet slim? Ze zijn hardstikke slim goed trainbaar en erg baasgericht.
Mijn man had honden uit de bloedlijnen van de honden die gebruikt waren in the omen movies en van vele andere films.
De rottweiler is zeer goed en makkelijk trainbaar en hier leefden ze in een roedel ongecastreerde reuen met teven.
Dat ze tegenwoordig het ras verkloot hebben zegt niks over hoe het ras hoort te zijn. En als je dan toch over poedeltjes spreekt dat zijn 9 van de 10 verwende schoothondjes die al grommend en blaffend rondparaderen, wat erg zonde is want het zijn eigenlijk erg leuke honden jammer dat ze zo verwend en verpest worden.

-
- Zeer actief
Je klets jezelf een beetje tegen .wilma23 schreef:Ja qua intelligentie kon je ze daar vroeger zeker onder scharen.Cleva schreef:Ja, het zijn poedeltjes. Nou goed?wilma23 schreef:Huh? Rottweilers niet slim? Ze zijn hardstikke slim goed trainbaar en erg baasgericht.

-
- Zeer actief

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Cleva schreef:Oké, dan hebben ze er zonder uitzondering onwaarschijnlijke kuthonden van gemáákt. Wat jij wil.mosquito1980 schreef:
"kuthonden" worden niet geboren die worden door de eigenaren gemaakt....