Zo is datManu schreef:Dit topic was bedoeld om elkaar er even niet continue op te wijzen dat we allemaal maar perfecte hondenbazen moeten zijn met perfect luisterende honden.
Ongelukken gebeuren nu eenmaal, de bedoeling van het topic was om er even om te kunnen lachen en niet weer elkaar in de haren te vliegen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat doet 'ie anders nooit
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Dat doet 'ie anders nooit
-
M@rijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
In het park wat een losloop gebied is zaten 2 jongemannen op het gras hun boterham te eten en hadden een bakje fruitsalade naast hun staan en voor dat ik het wist had Finca dat opgegeten
Ik bood mijn excuses aan maar ze zeiden dat het niet gaf en dat het hun eigen schuld was ze hadden maar ergens anders moeten zitten en ze gaven Finca gelijk dat ze het gedaan had, ze kwamen ook niet bij van het lachen terwijl ik daar met schaamrood op de kaken toch maar Finca even aanlijnde.
Ik bood mijn excuses aan maar ze zeiden dat het niet gaf en dat het hun eigen schuld was ze hadden maar ergens anders moeten zitten en ze gaven Finca gelijk dat ze het gedaan had, ze kwamen ook niet bij van het lachen terwijl ik daar met schaamrood op de kaken toch maar Finca even aanlijnde.
-
blondie
- Zeer actief
Gevalletje van doen ze soms had ik ook wel, meestal met Bluf, maar Finn ging er volgens mij ook de lol van in zien destijds.
Die konden met bekken dicht of neutraal wat open heel rustig zitten en kijken met een gemoedelijke blik. Meestal was mijn moeder de Sjaak, pa bij Finn af en toe, en mijn vriend regelmatig bij Bluf.
Op het moment dat genoemde personen wat dichter bij ze gingen zitten, vaak op ooghoogte, en ze gingen vertellen hoe mooi en lief ze wel niet waren
zag ik meestal ineens al wat veranderen.
Ogenschijnlijk vanuit het niets, werden de lieve woorden dan beaamd met een paar blaffen recht in hun gezicht
Omdat het zo onverwachts was schrok men zich dus meestal weer rot
, deinsden achteruit of vielen achterover. Het was gewoon te grappig om te zien. Omdat de honden daarna gewoon weer in neutrale stand heel lief bleven kijken en kwispelen.
Etters waren het
Die konden met bekken dicht of neutraal wat open heel rustig zitten en kijken met een gemoedelijke blik. Meestal was mijn moeder de Sjaak, pa bij Finn af en toe, en mijn vriend regelmatig bij Bluf.
Op het moment dat genoemde personen wat dichter bij ze gingen zitten, vaak op ooghoogte, en ze gingen vertellen hoe mooi en lief ze wel niet waren
Ogenschijnlijk vanuit het niets, werden de lieve woorden dan beaamd met een paar blaffen recht in hun gezicht
Omdat het zo onverwachts was schrok men zich dus meestal weer rot
Etters waren het
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Overdrijven is ook een vak !Paisley schreef:Ook teckelstjes kunnen in Somalië rabies hebben.
En de angst wegnemen voor de meest voorkomende zoönose hoort niet tot de standaard inburgering lijkt me.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Het is mij niet overkomen maar ik heb het wel van korte afstand zien gebeuren: een Boxer die met modderpoten tegen een bruid opsprong
In het park waar ik vaak heen ga staat een kasteel dat een prachtige achtergrond voor bruidsfoto's is die daar dus ook vaak worden gemaakt. Enfin, ik zat op een kleine afstand op een bankje toe te kijken met vanwege het bruidspaar aangelijnde honden. Het was net zo'n dag als vandaag, dus veel honden namen een duik in de vijver achter het kasteel. De Boxer had dat gedaan in de vijver die een klein stukje van het kasteel af aan de voorkant ligt en rende zich eens even lekker droog. Niks aan de hand totdat hij het bruidspaar in het snotje kreeg.....Je zág de ramp aankomen en wat de baas ook deed , de oren van de hond zaten potdicht. Het bruidspaar en de fotograaf zagen niks doordat ze er wat met de rug naartoe stonden. Boxer komt aangestormd , maakt een bochtje en springt vol tegen de bruid aan die zich nog net staande kon houden door haar echtgenoot vast te grijpen
Wat een ramp! Een zeiknatte , vieze hond die tegen je bruidsjurk opspringt. Bruidspaar niet blij en ik zag de Boxerbazin zo ongeveer in de grond zinken. De hond rende verder met een blije Boxerbek....
In het park waar ik vaak heen ga staat een kasteel dat een prachtige achtergrond voor bruidsfoto's is die daar dus ook vaak worden gemaakt. Enfin, ik zat op een kleine afstand op een bankje toe te kijken met vanwege het bruidspaar aangelijnde honden. Het was net zo'n dag als vandaag, dus veel honden namen een duik in de vijver achter het kasteel. De Boxer had dat gedaan in de vijver die een klein stukje van het kasteel af aan de voorkant ligt en rende zich eens even lekker droog. Niks aan de hand totdat hij het bruidspaar in het snotje kreeg.....Je zág de ramp aankomen en wat de baas ook deed , de oren van de hond zaten potdicht. Het bruidspaar en de fotograaf zagen niks doordat ze er wat met de rug naartoe stonden. Boxer komt aangestormd , maakt een bochtje en springt vol tegen de bruid aan die zich nog net staande kon houden door haar echtgenoot vast te grijpen
Wat een ramp! Een zeiknatte , vieze hond die tegen je bruidsjurk opspringt. Bruidspaar niet blij en ik zag de Boxerbazin zo ongeveer in de grond zinken. De hond rende verder met een blije Boxerbek....

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Manu
Oh ik zou als bruid heel hard huilen en dan heel hard lachen. Jeetje, die arme arme baas ook hahahaha. Hoe ga je daar in godsnaam je excuses voor aanbieden?marian* schreef:Het is mij niet overkomen maar ik heb het wel van korte afstand zien gebeuren: een Boxer die met modderpoten tegen een bruid opsprong![]()
![]()
In het park waar ik vaak heen ga staat een kasteel dat een prachtige achtergrond voor bruidsfoto's is die daar dus ook vaak worden gemaakt. Enfin, ik zat op een kleine afstand op een bankje toe te kijken met vanwege het bruidspaar aangelijnde honden. Het was net zo'n dag als vandaag, dus veel honden namen een duik in de vijver achter het kasteel. De Boxer had dat gedaan in de vijver die een klein stukje van het kasteel af aan de voorkant ligt en rende zich eens even lekker droog. Niks aan de hand totdat hij het bruidspaar in het snotje kreeg.....Je zág de ramp aankomen en wat de baas ook deed , de oren van de hond zaten potdicht. Het bruidspaar en de fotograaf zagen niks doordat ze er wat met de rug naartoe stonden. Boxer komt aangestormd , maakt een bochtje en springt vol tegen de bruid aan die zich nog net staande kon houden door haar echtgenoot vast te grijpen![]()
![]()
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Manu schreef:Oh ik zou als bruid heel hard huilen en dan heel hard lachen. Jeetje, die arme arme baas ook hahahaha. Hoe ga je daar in godsnaam je excuses voor aanbieden?marian* schreef:Het is mij niet overkomen maar ik heb het wel van korte afstand zien gebeuren: een Boxer die met modderpoten tegen een bruid opsprong![]()
![]()
In het park waar ik vaak heen ga staat een kasteel dat een prachtige achtergrond voor bruidsfoto's is die daar dus ook vaak worden gemaakt. Enfin, ik zat op een kleine afstand op een bankje toe te kijken met vanwege het bruidspaar aangelijnde honden. Het was net zo'n dag als vandaag, dus veel honden namen een duik in de vijver achter het kasteel. De Boxer had dat gedaan in de vijver die een klein stukje van het kasteel af aan de voorkant ligt en rende zich eens even lekker droog. Niks aan de hand totdat hij het bruidspaar in het snotje kreeg.....Je zág de ramp aankomen en wat de baas ook deed , de oren van de hond zaten potdicht. Het bruidspaar en de fotograaf zagen niks doordat ze er wat met de rug naartoe stonden. Boxer komt aangestormd , maakt een bochtje en springt vol tegen de bruid aan die zich nog net staande kon houden door haar echtgenoot vast te grijpen![]()
![]()
Wat een ramp! Een zeiknatte , vieze hond die tegen je bruidsjurk opspringt. Bruidspaar niet blij en ik zag de Boxerbazin zo ongeveer in de grond zinken. De hond rende verder met een blije Boxerbek....![]()
Volgens mij kom je niet veel verder dan stamelen dat je de stomerijkosten wel vergoedt of zo

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Hanneke2 schreef:Ri@nne schreef:Bonnie is ooit op het strand meters terug gerend, naar een meneer met een tas, om die tas open te maken, zijn broodje eruit te halen en heel hard terug naar mij te komen rennen, met de meneer "mein brot! Mein Brot" schreeuwend erachteraan...![]()
![]()
Ik zou misschien iets terug hebben geroepen over de fiets van mijn opa in 40-45.
Maar ik vind het een superactie van Bonnie, heerlijk, dat soort boevenstreken.
Ik kwam niet verder dan:"da's mijn hond niet hoor, die ken ik niet!! " En Bonnie maar voor me zitten. " KIJK NOU WAT IK HEB!!! "
Trut.
Oh ja, Kai heeft net ook iemand gigantisch laten schrikken.
Ik was met 'm op het veld aan het wandelen, hij lekker aan de lange lijn, niks aan de hand.
Tot er opeens iemand aan komt lopen uit de bus. een moeder met haar dochtertje.
"wat een leuk hondje! mag ik 'm aaien? ik weet hoe dat moet hoor, wij hebben zelf ook een hele grote hond" ( ook? Kai is 4 kg.
Kai is opzich best ok naar mensen toe, zeker naar kinderen, tot ze naar hem gaan kijken en door de knieen gaan, koekjes pakken en hand uit steken. Dan gaat hij in de "jij-wilt-iets-van-mij-paniek-modus".
't meisje liet zich, nog voor ik iets kon zeggen op d'r knietjes in het gras vallen, steekt haar handje uit:" Kom maar hondje, ik wil jou alleen maar aaien!"
Kai kijkt... schiet achteruit en begint me toch te krijsen.. te krijsen.. alsof ze hem zojuist verteld had dat ze 'm zn poot ging breken.
Het meisje schrikt en begint van de schrik ook te krijsen...
was gezellig op het veld, zullen we maar zeggen... Toen moeder en dochterlief door liepen.. rende Kai er overigens achteraan: "HALLO? WAAR GAAN JULLIE NAAR TOE?"
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Macho is een keer onder de modder en met een dode eend in zijn bek een hotel binnen gerent.
We waren aan het trainen vlakbij dat hotel, midden in de herfst dus veel modder.
Ik moest heel nodig naar de wc dus ik besloot te kijken of ik daar naar de wc kon.
Ik liep naar binnen en het was allemaal heel netjes, etende gasten etc. ik voelde me al een beetje lullig dat ik daar in mijn trainingskloffie liep.
Maar goed, snel plassen! ik kom van de wc af, de draaideur bij de ingang draait weer en daar komt Macho aan... (mijn vriendin had bedacht hem ook nog een apport te laten doen en dat deed hij, alleen ging hij daarna rechtstreeks naar het hotel waar hij heeft gewacht tot er van binnenuit mensen door de draaideur gingen zodat die ging draaien en hij er dus in mee kon lopen.)
De drek droop uit zn vacht, hij zat onder de kroos en hij had een dode eend bungelend in zijn bek.
Er was zoveel verbazing dat je een speld kon horen vallen dus je hoorde alleen maar de nagels van Macho op die mooie vloer daar, zwarte afdrukken achterlatend.
Ik schaamde me dood
pakte snel die eend en wilde heeeeel snel naar buiten, ik durfde alleen nog maar naar de grond te kijken en stoof snel richting draaideur om eenmaal buiten alsnog in mn broek te pissen, maar dan van t lachen.
We waren aan het trainen vlakbij dat hotel, midden in de herfst dus veel modder.
Ik moest heel nodig naar de wc dus ik besloot te kijken of ik daar naar de wc kon.
Ik liep naar binnen en het was allemaal heel netjes, etende gasten etc. ik voelde me al een beetje lullig dat ik daar in mijn trainingskloffie liep.
Maar goed, snel plassen! ik kom van de wc af, de draaideur bij de ingang draait weer en daar komt Macho aan... (mijn vriendin had bedacht hem ook nog een apport te laten doen en dat deed hij, alleen ging hij daarna rechtstreeks naar het hotel waar hij heeft gewacht tot er van binnenuit mensen door de draaideur gingen zodat die ging draaien en hij er dus in mee kon lopen.)
De drek droop uit zn vacht, hij zat onder de kroos en hij had een dode eend bungelend in zijn bek.
Er was zoveel verbazing dat je een speld kon horen vallen dus je hoorde alleen maar de nagels van Macho op die mooie vloer daar, zwarte afdrukken achterlatend.
Ik schaamde me dood
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Wat een verhalen
Het ergste wat Noah heeft gedaan is zich uitschudden bij iemand op krukken
Het ergste wat Noah heeft gedaan is zich uitschudden bij iemand op krukken
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Mijn schoonmoeder heeft zo'n heel net tuintje. Liet met trots zien dat ze nieuwe bloemetjes had geplant. We gaan heel even naar binnen om thee te zetten, komen terug.. Sultan binnen 3 minuten haar nieuwe bloemetjes uitgegraven

- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Oh en Uma piste gister even op mijn vloerkleed toen Nikki en ik zaten te kletsen. Doet ze zeker ook nooit

-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Mijn super brave eerste Airedale Rayda, legde een dikke stinkende drol achter een lijkwagen. Dan sta je daar met een zakje in de hand.... 
- Hailfall
- Zeer actief
Kuda is een keer een (gelukkig lege) kinderwagen ingesprongen omdat ze kinderen met koekjes had geasocieerd en wist dat kleine kindjes in kinderwagen zaten.. dus die ziet een kinderwagen staan, neemt een aanloopje en springt er zo in. Ze keek daarna eens om haar heen en zag dat er niks was dus sprong ze er weer uit. Ik schaamde mij rot en die ouders moesten zo hard lachen, het kindje wat op de arm zat van een van de ouders heel vrolijk naar haar wijzen.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Oke toch een nieuwe voor Noah. Net op het strand ging ze naar mensen toe die aan het zonnen waren
Normaal negeert ze iedereen, ik denk dat ze het vreemd vond dat er opeens weer overal mensen lagen.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
samantha! schreef:Macho is een keer onder de modder en met een dode eend in zijn bek een hotel binnen gerent.

-
blondie
- Zeer actief
Ik zag vanmiddag ineens een belgische griffon de lucht invliegen. Ik dacht dat te herkennen althans, maar ik durfde niets meer te vragen. Ik had Aki richting bal gestuurd, en die hond stond blijkbaar achter zijn bal, waarop de dame in kwestie de hond omhoog zwiepte..
Was meer een gevalletje "doe ik anders nooit"
Was meer een gevalletje "doe ik anders nooit"
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Een buitenlandse vriend van ons die het niet zo op honden had hij vond ze vies en was er bang voor, kwam in een korte broek bij ons binnen. Normaal gesproken had Gizmo weinig interesse in hem maar die blote benen hadden wel zijn aandacht. Waarop die vriend rond onze tafel gaat rennen op de hielen gezeten door Gizmo, roepend ik heb geen broek aan.
Dit was zo'n hilarisch gezicht
dat het even duurde voordat we Gizmo die het een heel leuk spelletje vond te pakken hadden.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Ik ben zo iemand die echt heel erg wil uitdragen dat ik iedereen accepteer, dat ik alle mensen mooi vind etc.
Dus dan loop ik buiten met de honden, tegen iedereen gedag te zeggen en te glimlachen. En dan komen we één van de Somalische buurtbewoners tegen, ik lach, ik zeg gedag, onderwijl 3 honden die vollédig over de tief gaan met borstels en grommen en blaffen met me meetrekkend
Of dat je in het bos een jogger of fietser wil passeren, de honden even keurig bij je roept, een dankjewel krijgt en dat Stellar er dan alsnog als een speer gillend achteraan gaat.
Dus dan loop ik buiten met de honden, tegen iedereen gedag te zeggen en te glimlachen. En dan komen we één van de Somalische buurtbewoners tegen, ik lach, ik zeg gedag, onderwijl 3 honden die vollédig over de tief gaan met borstels en grommen en blaffen met me meetrekkend
Of dat je in het bos een jogger of fietser wil passeren, de honden even keurig bij je roept, een dankjewel krijgt en dat Stellar er dan alsnog als een speer gillend achteraan gaat.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Oh nee, verhaal van de bruid.
Ik zou als bruid pislink zijn geloof ik, kan normaal er om lachen maar net op die dag tijdens een fotoshoot...
Wat een geweldige verhalen allemaal.
Wat een geweldige verhalen allemaal.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ze hebben hier echt wel opvoeding gehad , maar schijnen dat soms te vergeten
Vooral Ziva en Wolfje zijn van die ongeleide projectielen , gelukkig tref ik wel altijd mensen die erom kunnen lachen
De honden gaan regelmatig naar m'n ouders en de eerste keer dat Ziva daar was heeft ze heel de tuin van m'n ouders gerestyled zeg maar
Komen we de honden halen , hadden ze t gefilmt en een lol dat ze erom hadden
( moet hun eigen hond niet proberen , maar de kleinhonden mogen bijna alles
We hadden op de club examen gehad en het was mooi weer
Dus na t examen waren we lekker buiten aan het napraten
Ik ga Ziva halen , en neem haar los mee het veld op
Helemaal vergetend dat er iemand op de pakwerkerstafel lag te zonnen
En die van mij zijn zo gek op die tafel dat ze er altijd wel even op springen
Voor ik t besef neem Zief een run , zo bovenop die vrouw en gaat er nog ff op staan dansen van heeeyy gezellig jij ook hier ??
Ondertussen heel haar gezicht aflebberend
Allemaal rode striemen van die nagels natuurlijk maar ze kon er wel om lachen en was t gewent van haar eigen honden
Baby Kyto die het grappig vond om vol in de gordijnen van schoonmama te hangen
Ziva die het kleed bij m'n schoonouders wel lekker vond
Kyto pas geleden op een seminar
Sta in de pauze met een kennis te praten die we allang niet meer hadden gezien
Hebben t over reuen die wel eens hun poot tegen iemand optillen
Dus ik zeg , nou Kyto doet dat gelukkig niet
Werkelijk waar , ik heb t net uitgesproken en die smeerlap tilt z'n poot op en piest zo tegen haar benen
aan
Verder heeft Kenji op de club eens een flesje bier wat iemand op de grond had gezet gejat en stiekem leeggedronken
Wolfje eens bij iemand uit enthousiasme eerst een kopstoot en later een knibbeltje in iemand z'n kruis gegeven
Of in t voorbijgaan n kneepje in iemand z'n kont ( dan waren ze wel met haar aan t spelen en die is al best snel in high drive te krijgen zeg maar )
Afgelopen dinsdag waren de honden ook bij m'n ouders
De jonge dames voor t eerst een hele dag , zeg nog tegen m'n moeder Pinky trekt niet hoor
Nou dat heeft ze geweten , m'n ma werd zowat gelanceerd
En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen , never a dull moment met dat tuig hier
Vooral Ziva en Wolfje zijn van die ongeleide projectielen , gelukkig tref ik wel altijd mensen die erom kunnen lachen
De honden gaan regelmatig naar m'n ouders en de eerste keer dat Ziva daar was heeft ze heel de tuin van m'n ouders gerestyled zeg maar
Komen we de honden halen , hadden ze t gefilmt en een lol dat ze erom hadden
( moet hun eigen hond niet proberen , maar de kleinhonden mogen bijna alles
We hadden op de club examen gehad en het was mooi weer
Dus na t examen waren we lekker buiten aan het napraten
Ik ga Ziva halen , en neem haar los mee het veld op
Helemaal vergetend dat er iemand op de pakwerkerstafel lag te zonnen
En die van mij zijn zo gek op die tafel dat ze er altijd wel even op springen
Voor ik t besef neem Zief een run , zo bovenop die vrouw en gaat er nog ff op staan dansen van heeeyy gezellig jij ook hier ??
Ondertussen heel haar gezicht aflebberend
Allemaal rode striemen van die nagels natuurlijk maar ze kon er wel om lachen en was t gewent van haar eigen honden
Baby Kyto die het grappig vond om vol in de gordijnen van schoonmama te hangen
Ziva die het kleed bij m'n schoonouders wel lekker vond
Kyto pas geleden op een seminar
Sta in de pauze met een kennis te praten die we allang niet meer hadden gezien
Hebben t over reuen die wel eens hun poot tegen iemand optillen
Dus ik zeg , nou Kyto doet dat gelukkig niet
Werkelijk waar , ik heb t net uitgesproken en die smeerlap tilt z'n poot op en piest zo tegen haar benen
aan
Verder heeft Kenji op de club eens een flesje bier wat iemand op de grond had gezet gejat en stiekem leeggedronken
Wolfje eens bij iemand uit enthousiasme eerst een kopstoot en later een knibbeltje in iemand z'n kruis gegeven
Of in t voorbijgaan n kneepje in iemand z'n kont ( dan waren ze wel met haar aan t spelen en die is al best snel in high drive te krijgen zeg maar )
Afgelopen dinsdag waren de honden ook bij m'n ouders
De jonge dames voor t eerst een hele dag , zeg nog tegen m'n moeder Pinky trekt niet hoor
Nou dat heeft ze geweten , m'n ma werd zowat gelanceerd
En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen , never a dull moment met dat tuig hier
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Mijne was bij Cleva. Hij paste op Bas, liet haar los op een parkeerplaats en ze springt zo bij wildvreemden in de auto on die vervolgens te gaan verdedigen. Werkelijk iets wat ze nooit doet. De eigen hond mocht dus niet meer in de eigen auto want daar zat Bas inmiddels in. Toen ik dat hoorde had ik echt zoiets van Huh? Deed Bas dat? Was er helaas zelf niet bij. Naar wat ik gehoord heb vonden die mensen het niet eens grappig.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Oja , Roan mijn eerste hond is ook nog eens bij n vreemde in de auto gesprongen
Ter verdediging , daar mochten normaal nooit auto's komen en t was losloop terrei
1x pj word daar concours hippique gehouden en die man was van de organisatie
Natuurlijk had Roan net daarvoor in een gore modderplas gezeten en was hij pik zwart
Hij ziet die openstaande auto , trekt een sprint en ik maar roepen neeeee Roan foei !!
Ja zo die nieuwe BMW met licht leren bekleding in
En die man lachen , hij hield wel van honden met zulke streken
Kon wel door de grond zakken , bood aan om t schoonmaken te vergoeden of iig op te geven aan de verzekering. Maar daar wilde hij absoluut niks van weten
Ter verdediging , daar mochten normaal nooit auto's komen en t was losloop terrei
1x pj word daar concours hippique gehouden en die man was van de organisatie
Natuurlijk had Roan net daarvoor in een gore modderplas gezeten en was hij pik zwart
Hij ziet die openstaande auto , trekt een sprint en ik maar roepen neeeee Roan foei !!
Ja zo die nieuwe BMW met licht leren bekleding in
En die man lachen , hij hield wel van honden met zulke streken
Kon wel door de grond zakken , bood aan om t schoonmaken te vergoeden of iig op te geven aan de verzekering. Maar daar wilde hij absoluut niks van weten
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Bailey toen ze, ik denk, 4 was. Nat, druk dametje die onder het zand zit van Bussloo.
We wouden weer naar huis, dus handdoekje achterin en hondje erop. Althans, dat was de bedoeling.
Terwijl ik de handdoek aan het goedleggen was, wou een stel dat naast onze auto geparkeerd stond ook weer naar huis. Dus die doen de deur van de achterbank open, waarna ze er zo inspringt
Hele achterbank natuurlijk gelijk onder het zand..
Gelukkig konden ze er om lachen.
We wouden weer naar huis, dus handdoekje achterin en hondje erop. Althans, dat was de bedoeling.
Terwijl ik de handdoek aan het goedleggen was, wou een stel dat naast onze auto geparkeerd stond ook weer naar huis. Dus die doen de deur van de achterbank open, waarna ze er zo inspringt
Gelukkig konden ze er om lachen.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Beau die op het station in Deventer terwijl ik wat drinken afreken, een Kinder Suprise ei jat. En het compleet meeneemt tot ik de winkel uit wil lopen en hem wel heel snel de winkel uit vind lopen. Terug gegaan om te betalen, mensen konden er niet om lachen. Oeps
En echte schaammomenten waren toen ik Beau (en honden in het algemeen) totaal nog niet door had. In die tijd heeft meneer in de arm van een forummer gehangen en tegen een andere forummer aangeplast
En echte schaammomenten waren toen ik Beau (en honden in het algemeen) totaal nog niet door had. In die tijd heeft meneer in de arm van een forummer gehangen en tegen een andere forummer aangeplast

- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
ik vind al jullie verhalen echt fantastisch
Onze eerste kater was heel braaf en keurig. Een binnenkat, superlief en haalde eigenlijk nooit iets geks uit. Tot ik op een keer de boze buurvrouw voor de deur had. Of ik alsjeblieft mijn kat op wilde komen halen.
Was hij via het balkonraam op haar balkon geklommen en stond hij smikkelend naar haar vogeltje te loeren die in een kooi op het balkon stond. Daarna nooit meer dat raam open gehad.
Ik moest stiekem best hard grinniken.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Stelletje azijnpissers dan (je ontdekte het nota bene zelf én ging betalen). Ik vind het hilarisch in elk gevalHilde schreef:Beau die op het station in Deventer terwijl ik wat drinken afreken, een Kinder Suprise ei jat. En het compleet meeneemt tot ik de winkel uit wil lopen en hem wel heel snel de winkel uit vind lopen. Terug gegaan om te betalen, mensen konden er niet om lachen. Oeps![]()
- Ήυs
- Zeer actief
Fodor heeft ooit tegen een man aan staan zeiken (shameless) terwijl ik er naast stond omdat we in gesprek waren. 
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Een toen nog jonge (net een jaartje?) Bayko tijdens een HF-forumwandeling. Nog nooit had hij ook maar gepoogd op andere honden te rijden, het was altijd alleen maar spelen geblazen. Tot op die wandeling dus, waarbij hij continu achter mede-borderreu en leeftijdsgenoot Tjopp van Johanna aan wilde rennen om hem te bestijgen. Alle andere honden liet hij braaf met rust, maar Tjopp moest het die dag echt ontgelden. Grrr. Een echte 'dat doet ie anders nooit!!'
Na die dag heeft Bayko ook nooit meer rijneigingen gehad. Etterbakkie 
En bij Cyntha moet ik tegenwoordig opletten dat ze soms de neiging heeft om, waar ze vroeger vreemde mensen altijd straal negeerde, er tegenwoordig nog wel eens op af wil gaan voor een aai of een knuffel
Gekke ouwe bes is 't aan het worden.
En bij Cyntha moet ik tegenwoordig opletten dat ze soms de neiging heeft om, waar ze vroeger vreemde mensen altijd straal negeerde, er tegenwoordig nog wel eens op af wil gaan voor een aai of een knuffel

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15