Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Valerie schreef:Uma is sinds vannacht vermist. Wil iedereen naar haar uitkijken? Ze draagt een rood tuig en is vermist rond de Asterstraat in Den Haag. Indien je haar ziet, niet zelf benaderen! Maar graag bellen: 0651723593.
Vermoedelijk is ze de duinen ingegaan of de bosjes van Pex.
Even een hele goede tip maar ik zou zoveel mogelijk flyers ophangen in de buurt waar ze vermist is. Zo kunnen mensen eerder contact opnemen.
Ik heb het bericht ook gedeeld. Zou meer willen doen, maar kan helaas weinig Heel veel sterkte Nikki, ik hoop dat je Uma snel weer in je armen kan sluiten!
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Bedankt iedereen. Het is nu ongeveer overal bekend dat Uma vermist wordt.
Het hoe en wat wordt later verklaard, er is in ieder geval niemand iets te verwijten. Door miscommunicatie is ze losgelaten door een vriendin, geen oppas. Ze nam gelijk de benen en is een half uur na vermissing nog gezien. Daarna helemaal niets meer...
De flyers hangen overal in de buurt, politie, amivedi, waar is onze angel etc. etc. Alles en iedereen is ingelicht.
We hebben de hele dag gezocht met bekende mensen en honden maar geen enkel teken van leven.
Ook nog geen meldingen ontvangen helaas.
Extra ogen zijn zeer welkom.
De moed zit me nu echt in de schoenen.
We gaan zo weer zoeken omdat we denken dat ze tijdens de schemer zich misschien wel laat zien en we laten de voordeur open just in case.
Spullen met geur worden nu geregeld en dadelijk neergelegd.
Zag op fb de vraag voorbij komen wie verantwoordelijk is voor het beheer van de duinen. dit is volgens mij hoogheemraadschap Delfland.
Kan op fb niet reageren, dus vandaar even via deze weg.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Sekreetje schreef:Even voor de zekerheid: de gemeentereiniging en Rijkswaterstaat ook ingelicht? (Of anders maandag doen als het op zondag niet mogelijk is)
Op zondag helaas niet te bereiken.. Wel al geprobeerd maar ik kan alleen een algemeen nummer vinden.
De politie is ook actief op zoek. Ik hoop dat zij toch iets gaan vinden. Gewoon he-le-maal niks nog. Geen enkel teken van leven van Uma.
Sekreetje schreef:Even voor de zekerheid: de gemeentereiniging en Rijkswaterstaat ook ingelicht? (Of anders maandag doen als het op zondag niet mogelijk is)
Op zondag helaas niet te bereiken.. Wel al geprobeerd maar ik kan alleen een algemeen nummer vinden.
De politie is ook actief op zoek. Ik hoop dat zij toch iets gaan vinden. Gewoon he-le-maal niks nog. Geen enkel teken van leven van Uma.
Top dat je er wel aan gedacht hebt!
Ik duim dat ze zich vanavond wel laat zien, of nog beter, dat ze vannacht in alle rust gewoon naar huis komt lopen. Balen dat ik te ver weg woon anders kwam ik je helpen.
Oh wat een nachtmerrie , vooral ook omdat ze helemaal niet gezien wordt. Ik hoop dat ze straks zelf naar huis komt of dat jullie haar snel vinden . Heel veel sterkte.
Joyce112 schreef:Waar is ze gezien een half uur na vermissing? Of was dat in de Asterstraat?
Waar gaan jullie zo zoeken?
Ik was van plan richting Kijkduin te gaan (vanavond tegen de schemering) , om daar bij Ockenburg en de duinen te zoeken naar Uma.
Ze is voor het laatst gezien bij de sportvelden bij bosjes van Pex. We vermoeden dat ze echt in de duinen zit, in gebied waar niemand komt. Anders was ze echt wel gezien. Mensen kunnen niet meer naar het strand zonder Uma's flyer 3x gezien te hebben.. Ik hoop zo dat ik straks plat gebeld ga worden omdat ze zich ergens laat zien.