Leuk om sommige mensen (weer) te spreken en om nieuwe forum hondjes te leren kennen.
Inge bedankt voor het organiseren!!!
En Gimmick eerste in de Coursing

Trots op mijn wijffie!!
Moderator: moderatorteam
Dank je wel...welshwitch schreef:Het was een geweldig leuke dag, Tommy heeft zich zeer vermaakt en ligt nu uitgeteld op de bank (naast mijn vriend die het filmen erg zwaar vond).
Volgend jaar weer wat ons betreft![]()
Inge bedankt voor de organisatie!
@Gimmick, wat is Gimmick een ontzettend leuke hond.
Jaaa ik zag het, lief he?Eilfy schreef:@Manu: was bij de coursing zo mooi om te zien hoe Manu bijna vertederend omkeek naar Uma "waar blijf je nou, dit is leuk!" en Uma die nog wat vertwijfeld liep en toch ook stukjes dacht "verrek dit is geinig". Die 2 zijn echt voor elkaar gemaakt
Ach wat leuk!Agnes-en-Balou schreef:Het was zo leuk!!! Ik was er nog net niet door mn zusje heen gesleept, wetende dat haar Balou (die van mijn forumnaam) er veel plezier in zou hebben. Die had er zeker veel plezier in! Als er een prijs voor beste senior was geweest had hij die ongetwijfeld gewonnen.
Maar wat hebben we zelf ook een plezier gehad. Heerlijk om te zien hoeveel plezier alle honden hadden en hoe prachtig veel honden (met name de windhonden!) rennen.
Raaf, mijn working cocker, had zo ontzettend veel plezier. Hij stond al piepend toe te kijken, ging als een speer op de 3/4 baan, daarna bij coursing de hele baan gelopen. Mijn dag kon na het eerste rondje al niet meer stuk, maar dan óók nog met drie gouden medailles in huis. Na afloop was hij nog steeds alleen maar bezig met terug op het veld komen om nog wat rondjes te maken. Ik geloof dat we een nieuwe hobby voor Raaf hebben gevondenMijn gezicht doet pijn van het glimlachen
Uma is goed in het veroorzaken van hartverzakkingenStephanieR schreef:Hier ligt Kayley ook voor knock out. De baan deed ze maar voor de helft maar de coursing heeft ze wel bijna uitgelopen![]()
Ik kreeg wel bijna een hartverzakking van Uma die even bleef staan waar ik langs de kant stond met Kay terwijl Manu al bij de finish was, en toen schrok Uma ook nog is van Kayley haar plotselinge blaf
Ben erg benieuwdEilfy schreef:Voor de mensen die benieuwd zijn naar de foto's: ik kreeg net van Marjolein door dat de foto's nog even gaan duren, het zijn er nogal veel. Aankomende week komt waarschijnlijk wel het eerste deel online.
Foto's zijn dan te bekijken op https://www.facebook.com/marohondenfotografie?fref=ts (FB pagina MARO Hondenfotografie)
Manu vertrok ook weer op zn dooie akkertje en keek om waar Uma bleef, toen versnelde hij en ze volgde hem heel mooi.Eilfy schreef:@Manu: was bij de coursing zo mooi om te zien hoe Manu bijna vertederend omkeek naar Uma "waar blijf je nou, dit is leuk!" en Uma die nog wat vertwijfeld liep en toch ook stukjes dacht "verrek dit is geinig". Die 2 zijn echt voor elkaar gemaakt
Eilfy schreef:Voor de mensen die benieuwd zijn naar de foto's: ik kreeg net van Marjolein door dat de foto's nog even gaan duren, het zijn er nogal veel. Aankomende week komt waarschijnlijk wel het eerste deel online.
Foto's zijn dan te bekijken op https://www.facebook.com/marohondenfotografie?fref=ts (FB pagina MARO Hondenfotografie)
Leuk!! Ik ga het in de gaten houden. Hopelijk staat Gimmick er ook op...Eilfy schreef:Voor de mensen die benieuwd zijn naar de foto's: ik kreeg net van Marjolein door dat de foto's nog even gaan duren, het zijn er nogal veel. Aankomende week komt waarschijnlijk wel het eerste deel online.
Leuk!Eilfy schreef:Voor de mensen die benieuwd zijn naar de foto's: ik kreeg net van Marjolein door dat de foto's nog even gaan duren, het zijn er nogal veel. Aankomende week komt waarschijnlijk wel het eerste deel online.
Agnes-en-Balou schreef:Loop je ons toch lekker te maken...Ik ben heel erg benieuwd. Die van de saluki die al op de facebookpagina staat is prachtig!!! En bij mij valt er ineens weer een puzzelstukje op zn plek van naam, "merk" en gezicht (dus dát is Marjolein en die is MARO!)
Hij vond Manu ook wel leuk, meteen uitdagen tot een spelletjeManu schreef:Welshwitch, Manu was echt een beetje gek van Tommy. Grappig want meestal lukt het niet zo met Jacks. Heel leuk hondje zeg, mooi model en nog een lieverd ook. Ik had niet door dat jij ook van gier was
Ik vind het zoooo jammer dat ik niet dichterbij woon.Nerazi schreef:Ohhh zit je hier ons lekker te maken met die mooie foto's!ik ben zo benieuwd!
Wij hebben ook een heerlijke dag gehad! Nila vond het geweldig!heb d'r al beloofd dat we lid worden van de vereniging.
Zo mooi om te zien hoe dat knopje om ging 'is dít de bedoeling?! Yihaaa!'
Daar kan ik helemaal inkomenGimmick schreef:
Ik vind het zoooo jammer dat ik niet dichterbij woon.
Anders was ik zeker ook lid geworden.
70 minuten rijden is gewoon net te veel.
de dichtstbijzijnde renbaan is in Oude pekela maar daar zijn ze niet heel blij met een stafford
en Heerenveen heeft idioot veel staffords mee trainen maar daar pas ik niet heel erg tussen denk ik