Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Renbaan / coursing 20 september Velp

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Renbaan / coursing 20 september Velp

Ongelezen bericht door Gimmick »

Het was weer erg gezellig!
Leuk om sommige mensen (weer) te spreken en om nieuwe forum hondjes te leren kennen.

Inge bedankt voor het organiseren!!!

En Gimmick eerste in de Coursing :cheer:
Trots op mijn wijffie!!
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
pointer
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door pointer »

Hier ook weer terug na een geslaagde dag. Mijn oren tuten nog van Pablo's getetter, maar wat vind hij dit toch fantastisch om te doen.

Inge dank je wel voor de organisatie!!
Groetjes Iris
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Hier ligt alles knock out na een zeer geslaagde dag! Wat is het heerlijk om ze zo fanatiek bezig te zien. In Alfy's geval mag het wel met een ietsiepietsie minder geluid (dan heeft die sukkel ook meer lucht om te rennen, maar dat snapt hij niet).

En Sonic, onze Sneaky die zomaar 3e wordt op de coursing :cheer: trots op onze kanjer!

Afbeelding
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
welshwitch
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Jack Hussell

Ongelezen bericht door welshwitch »

Het was een geweldig leuke dag, Tommy heeft zich zeer vermaakt en ligt nu uitgeteld op de bank (naast mijn vriend die het filmen erg zwaar vond ;) ).
Volgend jaar weer wat ons betreft :cheer:

Inge bedankt voor de organisatie!

@Gimmick, wat is Gimmick een ontzettend leuke hond.
Afbeelding
Gimmick
Zeer actief

welshwitch schreef:Het was een geweldig leuke dag, Tommy heeft zich zeer vermaakt en ligt nu uitgeteld op de bank (naast mijn vriend die het filmen erg zwaar vond ;) ).
Volgend jaar weer wat ons betreft :cheer:

Inge bedankt voor de organisatie!

@Gimmick, wat is Gimmick een ontzettend leuke hond.
Dank je wel...
Is ook echt mijn maatje... :lief:
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Het was echt heel gaaf en wat hebben jullie allemaal prachtige honden. Heb mijn ogen uitgekeken.

Ik ben kapot :LOL: De honden ook.
Inge, bedankt voor de organisatie. Wij zijn er volgende keer zeker weer bij!
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

@Manu: was bij de coursing zo mooi om te zien hoe Manu bijna vertederend omkeek naar Uma "waar blijf je nou, dit is leuk!" en Uma die nog wat vertwijfeld liep en toch ook stukjes dacht "verrek dit is geinig". Die 2 zijn echt voor elkaar gemaakt :I:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Agnes-en-Balou
Zeer actief

Ongelezen bericht door Agnes-en-Balou »

Het was zo leuk!!! Ik was er nog net niet door mn zusje heen gesleept, wetende dat haar Balou (die van mijn forumnaam ;) ) er veel plezier in zou hebben. Die had er zeker veel plezier in! Als er een prijs voor beste senior was geweest had hij die ongetwijfeld gewonnen.
Maar wat hebben we zelf ook een plezier gehad. Heerlijk om te zien hoeveel plezier alle honden hadden en hoe prachtig veel honden (met name de windhonden!) rennen.
Raaf, mijn working cocker, had zo ontzettend veel plezier. Hij stond al piepend toe te kijken, ging als een speer op de 3/4 baan, daarna bij coursing de hele baan gelopen. Mijn dag kon na het eerste rondje al niet meer stuk, maar dan óók nog met drie gouden medailles in huis. Na afloop was hij nog steeds alleen maar bezig met terug op het veld komen om nog wat rondjes te maken. Ik geloof dat we een nieuwe hobby voor Raaf hebben gevonden :F: Mijn gezicht doet pijn van het glimlachen ;)
Groetjes van Agnes en Balou & Nouska
Manu

Eilfy schreef:@Manu: was bij de coursing zo mooi om te zien hoe Manu bijna vertederend omkeek naar Uma "waar blijf je nou, dit is leuk!" en Uma die nog wat vertwijfeld liep en toch ook stukjes dacht "verrek dit is geinig". Die 2 zijn echt voor elkaar gemaakt :I:
Jaaa ik zag het, lief he? :I: Ze zijn zo lief voor elkaar, daarom wilde ik ze graag allebei tegelijk :D

Ik had helemaal niet door dat jij ook van het forum bent :mann: Wat zijn jouw collies gaaf zeg! Is die bruine nou ook van jou?
Agnes-en-Balou schreef:Het was zo leuk!!! Ik was er nog net niet door mn zusje heen gesleept, wetende dat haar Balou (die van mijn forumnaam ;) ) er veel plezier in zou hebben. Die had er zeker veel plezier in! Als er een prijs voor beste senior was geweest had hij die ongetwijfeld gewonnen.
Maar wat hebben we zelf ook een plezier gehad. Heerlijk om te zien hoeveel plezier alle honden hadden en hoe prachtig veel honden (met name de windhonden!) rennen.
Raaf, mijn working cocker, had zo ontzettend veel plezier. Hij stond al piepend toe te kijken, ging als een speer op de 3/4 baan, daarna bij coursing de hele baan gelopen. Mijn dag kon na het eerste rondje al niet meer stuk, maar dan óók nog met drie gouden medailles in huis. Na afloop was hij nog steeds alleen maar bezig met terug op het veld komen om nog wat rondjes te maken. Ik geloof dat we een nieuwe hobby voor Raaf hebben gevonden :F: Mijn gezicht doet pijn van het glimlachen ;)
Ach wat leuk! :D Gefeliciteerd hoor, echt heel knap!
StephanieR
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basenji

Ongelezen bericht door StephanieR »

Hier ligt Kayley ook voor knock out. De baan deed ze maar voor de helft maar de coursing heeft ze wel bijna uitgelopen :D

Ik kreeg wel bijna een hartverzakking van Uma die even bleef staan waar ik langs de kant stond met Kay terwijl Manu al bij de finish was, en toen schrok Uma ook nog is van Kayley haar plotselinge blaf :schrik:
Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Voor de mensen die benieuwd zijn naar de foto's: ik kreeg net van Marjolein door dat de foto's nog even gaan duren, het zijn er nogal veel. Aankomende week komt waarschijnlijk wel het eerste deel online.

Foto's zijn dan te bekijken op https://www.facebook.com/marohondenfotografie?fref=ts (FB pagina MARO Hondenfotografie)
Manu

StephanieR schreef:Hier ligt Kayley ook voor knock out. De baan deed ze maar voor de helft maar de coursing heeft ze wel bijna uitgelopen :D

Ik kreeg wel bijna een hartverzakking van Uma die even bleef staan waar ik langs de kant stond met Kay terwijl Manu al bij de finish was, en toen schrok Uma ook nog is van Kayley haar plotselinge blaf :schrik:
Uma is goed in het veroorzaken van hartverzakkingen :LOL:
jenn90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador x dalmatier
Peruaanse naakthond x working kelpie 2x
Jack russel
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jenn90 »

Eilfy schreef:Voor de mensen die benieuwd zijn naar de foto's: ik kreeg net van Marjolein door dat de foto's nog even gaan duren, het zijn er nogal veel. Aankomende week komt waarschijnlijk wel het eerste deel online.

Foto's zijn dan te bekijken op https://www.facebook.com/marohondenfotografie?fref=ts (FB pagina MARO Hondenfotografie)
Ben erg benieuwd :-D
Afbeelding
welshwitch
Technisch beheer

Eilfy schreef:@Manu: was bij de coursing zo mooi om te zien hoe Manu bijna vertederend omkeek naar Uma "waar blijf je nou, dit is leuk!" en Uma die nog wat vertwijfeld liep en toch ook stukjes dacht "verrek dit is geinig". Die 2 zijn echt voor elkaar gemaakt :I:
Manu vertrok ook weer op zn dooie akkertje en keek om waar Uma bleef, toen versnelde hij en ze volgde hem heel mooi.
Echt mooi koppel die twee.
Eilfy schreef:Voor de mensen die benieuwd zijn naar de foto's: ik kreeg net van Marjolein door dat de foto's nog even gaan duren, het zijn er nogal veel. Aankomende week komt waarschijnlijk wel het eerste deel online.

:ok:
Afbeelding
Gimmick
Zeer actief

Leuk!! Ik ga het in de gaten houden. Hopelijk staat Gimmick er ook op...
Gimmick
Zeer actief

@inge komen de tijden van de renbaan ook nog online te staan?!
Laatst gewijzigd door Gimmick op 21 sep 2015 06:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Manu

Haha Manu had geen haast nee. Echt mijn vent. Precies wat ik verwacht had, zo lekker relaxed :I:
Manu

Leuk!

Welshwitch, Manu was echt een beetje gek van Tommy. Grappig want meestal lukt het niet zo met Jacks. Heel leuk hondje zeg, mooi model en nog een lieverd ook. Ik had niet door dat jij ook van gier was :mann:
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Ik wil jullie niet lekker maken maar ze stuurt mij al wat voorbeelden van foto's en die zijn gaaaaaaaaaaaaaaaf! (zijn foto's vanaf d'r laptopscherm)
Agnes-en-Balou
Zeer actief

Loop je ons toch lekker te maken... :P Ik ben heel erg benieuwd. Die van de saluki die al op de facebookpagina staat is prachtig!!! En bij mij valt er ineens weer een puzzelstukje op zn plek van naam, "merk" en gezicht (dus dát is Marjolein en die is MARO!)
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Agnes-en-Balou schreef:Loop je ons toch lekker te maken... :P Ik ben heel erg benieuwd. Die van de saluki die al op de facebookpagina staat is prachtig!!! En bij mij valt er ineens weer een puzzelstukje op zn plek van naam, "merk" en gezicht (dus dát is Marjolein en die is MARO!)
:E: :E: :E:

De eerste foto's van onze kanjers (Kenji, Sonic, Pia en Alfy) verschijnen langzaam op Makso's Stars (zie pagina link in onderschrift).

Ze zijn zo ontzettend mooi :I:
pointer
Zeer actief
Hound

Mooie foto's, ik wacht vol spanning af. Wel leuk om foto van een rennende Pablo te hebben. Marjolein was er in ieder geval druk mee, ik heb haar vaak van start naar finish zien rennen.
Groetjes Iris
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding

Deze kreeg ik al van Marjolein, super blij mee!

En dit is hoe het hier nu ligt:

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

De tijden, punten van de coursing hebben jullie zelf;) allerhoogste punten waren volgens mij 88 van Raaf!

Hele baan
Nina 22,78
Flash 23
Zara 24,06
Yayla 24,53
Pablo 26,41
Gimmick 26,59
Mijas 27,37
Kenji 27,38
Skye 27,44
Babe 27,47
Flecha 27,63
Pia & Alfy 28,75
Sonic 29,50
Nila 31,56
Saar 32,84
Katie 34,28
Balou 34,31
Manu 38,78
Vedette 39,16
Lutece 39,28
Loki 40,19
Chez-Nous 43,40
Tommy 45,40

3/4e baan
Raaf 21,16
Tess 32,25
Guus 33,35
Fien 35,12
Patchy 58,87
Afbeelding
pointer
Zeer actief
Hound

Oh, snelle service Inge. Ik was idd nieuwsgierig wat Pablo had gelopen. :E:
Groetjes Iris
welshwitch
Technisch beheer

En ik maar het idee hebben dat Tom best hard ging met die kleine pootjes...
Eerlijk gezegd had hij op de helft de pijp al leeg en is puur op karakter verder gerend.

De foto's zijn echt prachtig :cheer:
Ben erg benieuwd naar de rest.
Manu schreef:Welshwitch, Manu was echt een beetje gek van Tommy. Grappig want meestal lukt het niet zo met Jacks. Heel leuk hondje zeg, mooi model en nog een lieverd ook. Ik had niet door dat jij ook van gier was :mann:
Hij vond Manu ook wel leuk, meteen uitdagen tot een spelletje :mrgreen:
Ik hoor het wel vaker dat honden niet met Jacks kunnen, maar dan hebben ze met Tom geen probleem. Het is blijkbaar een gave :D
Afbeelding
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Ohhh zit je hier ons lekker te maken met die mooie foto's! :boos: ik ben zo benieuwd!

Wij hebben ook een heerlijke dag gehad! Nila vond het geweldig! :cheer: heb d'r al beloofd dat we lid worden van de vereniging.
Zo mooi om te zien hoe dat knopje om ging 'is dít de bedoeling?! Yihaaa!'
Gimmick
Zeer actief

Nerazi schreef:Ohhh zit je hier ons lekker te maken met die mooie foto's! :boos: ik ben zo benieuwd!

Wij hebben ook een heerlijke dag gehad! Nila vond het geweldig! :cheer: heb d'r al beloofd dat we lid worden van de vereniging.
Zo mooi om te zien hoe dat knopje om ging 'is dít de bedoeling?! Yihaaa!'
Ik vind het zoooo jammer dat ik niet dichterbij woon.
Anders was ik zeker ook lid geworden.
70 minuten rijden is gewoon net te veel.
de dichtstbijzijnde renbaan is in Oude pekela maar daar zijn ze niet heel blij met een stafford
en Heerenveen heeft idioot veel staffords mee trainen maar daar pas ik niet heel erg tussen denk ik :hmmm:
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Gimmick schreef:
Ik vind het zoooo jammer dat ik niet dichterbij woon.
Anders was ik zeker ook lid geworden.
70 minuten rijden is gewoon net te veel.
de dichtstbijzijnde renbaan is in Oude pekela maar daar zijn ze niet heel blij met een stafford
en Heerenveen heeft idioot veel staffords mee trainen maar daar pas ik niet heel erg tussen denk ik :hmmm:
Daar kan ik helemaal inkomen :blauwoog: en als je ergens lid wordt moet je je er ook wel een klein beetje thuis voelen natuurlijk.
Jammer zeg, ik hoef maar een half uurtje te rijden, 70 minuten zou voor mij ook te ver zijn.
Misschien toch een keertje mee trainen in Heerenveen? Wie weet valt het wel mee? :schrik: :tongue:

Ik ga toch een keer proberen om Enzi die baan over te krijgen. Al gaat ie maar tot de helft, haha. En als ik hem samen met Nila kan laten rennen en dat hij het spelletje dan wel snapt.
Agnes-en-Balou
Zeer actief

Heeft iemand de details voor me wat betreft het gratis mogen trainen bij Swift? Lijkt me erg leuk om dit vaker te doen met Raaf!
Hij lag trouwens helemaal voor pampus gisteren, maar heeft wel nog heel lief liggen spelen met zn prijzen, met hangende oortjes en oogjes halfdicht :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”