Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een zwarte bank staat niet in mijn interieur Er is hier nog een tweezits en er zijn nog twee stoelen vrij, of eentje als Kier besluit daarop te gaan liggen maar dan is de driezitter weer vrij dus hij doet het er maar mee.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Tiny schreef:Een zwarte bank staat niet in mijn interieur Er is hier nog een tweezits en er zijn nog twee stoelen vrij, of eentje als Kier besluit daarop te gaan liggen maar dan is de driezitter weer vrij dus hij doet het er maar mee.
dagmar88 schreef: Dit is een forum voor en door de hondenliefhebber.
Er zijn ook mensen die liefhebbers zijn van sterke honden.
Het is wel belangrijk om iedere keer de sterkste kangals te selecteren en die voort te planten. Dan kunnen ze de schapen nog beter verdedigen tegen wolven en beren. Misschien kan er ooit een kangal gefokt worden die een beer kan verslaan.
Thomas schreef:Een kangalpupje op het werk vandaag kwispelde ook al veel te hard met die staart.. woest gevaarlijk.
Het zijn ook echt wel hele leuke honden hoor alleen het zijn geen makkelijke typjes en hebben ze net zoals meer rassen een aantrekkingskracht voor minder leuke figuren, onze Kangal is ook echt een hele sociale hond naar mensen, echt héél sociaal al zeg ik het zelf. Ook bij mensen die hij voor het eerst ontmoet
Hou helemaal niet van die vechtende honden maar wat ik weet van turkse vrienden dat een Caucasian Ovcharka
toch net een maatje teveel is voor de gemiddelde Kangal. En als jij vind dat de Kangal de King is so be it...
Dat de kangal grote en sterke hond is weten we allemaal maar of het de sterkste is daar twijfel ik over. In de romeinse tijd werden mastiffs gebruikt om tegen leeuwen te vechten. Mastiffs staan bekend om hun bijtkracht. Mastiffs kunnen ook erg zwaar worden. Tegen de 100kg aan en dan is het ook puur spier. Maar er zijn meer soorten zoals de kangal.. sterkste hond als het trekkracht aankomt kan de malamute makkelijk winnen van de kangal.
ik vind het wel opschepperig daarvoor zou ik deze hond zeker niet voor willen aanschaffen.
Tara schreef:Ik vind het ontzettend dom staan als je alleen maar in superlatieven kunt blaten om een hondenras aan te prijzen.
Het doet er in de eerste plaats al niet toe en is daarnaast ook helemaal niet meetbaar.
Meten is weten is voor trekkertrek wedstrijden, maar je gaat geen hond zo gek maken als een bos kroten om elkaar maar zo hard mogelijk te bijten.