Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ah dus hij is anders gebouwd dan Jack wel, die is juist achter weer sterker gehoekt dan voor: http://i27.photobucket.com/albums/c169/ ... ae3b31.jpg
Ach, ze hebben er geen last van verder dat ze niet mooi draven dus ik vind het ook niet erg, tijdens het werken gebruiken ze ook alleen maar de galop.
Wel heel interessant topic dit dus post allemaal gerust door
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Ik heb net geprobeerd wat slow-motion filmpjes te maken, maar zoals een echte heddur betaamt gaan we ineens rare dingen doen dus dan blijven we heel dicht bij 't vrouwtje die zo raar doet
Ze draven dus wel maar langzaam, het geheel ontspannen draven zeg maar en niet het draven langs de fiets... maar ja dat kan ik zelf niet filmen
malinois schreef:Ik heb net geprobeerd wat slow-motion filmpjes te maken, maar zoals een echte heddur betaamt gaan we ineens rare dingen doen dus dan blijven we heel dicht bij 't vrouwtje die zo raar doet
Ze draven dus wel maar langzaam, het geheel ontspannen draven zeg maar en niet het draven langs de fiets... maar ja dat kan ik zelf niet filmen
blijkbaar niet alleen des herders want pom vindt heto ok maar heeeel raar. Ik krijg haar dus ook niet op de film hahahaha
malinois schreef:Ik heb net geprobeerd wat slow-motion filmpjes te maken, maar zoals een echte heddur betaamt gaan we ineens rare dingen doen dus dan blijven we heel dicht bij 't vrouwtje die zo raar doet
blijkbaar niet alleen des herders want pom vindt heto ok maar heeeel raar. Ik krijg haar dus ook niet op de film hahahaha
Echt vanochtend (in het donker dus geen mogelijkheid te filmen) het hele stuk mooie draf... vanavond camera mee en ze zitten me aan te kijken wat ik nou toch voor idioots aan het doen ben, blijven naast me lopen of komen constant als ik me naar ze omdraai op me aflopen...
ik dacht vanavond een stukje van pom in draf en ik lopend te doen, maar ik kan haar wandelend echt niet bijhouden als ze gaat draven. Heb wel een stukje vooraanzicht, maar ik denk niet dat we daar veel aan hebben hier, wel?
edit - heb ook wel een stukje van opzij, heel klein stukkie. Zal het zo even aan elkaar plakken en uploaden
Je kunt ook je camera neerzetten en langsfietsen met de hond. Beter een klein stukje steady draf dan een hond die steeds omkijkt en niet vooruitgericht is.
Ik probeer ook aldoor Fien op de film te zetten, die loopt heel mooi en erg rastypisch.
Maar die is niet te filmen, zodra ik kijk stopt ze en kijkt ze
Ze vindt het echt heel raar
Marjoleine schreef:Ik probeer ook aldoor Fien op de film te zetten, die loopt heel mooi en erg rastypisch.
Maar die is niet te filmen, zodra ik kijk stopt ze en kijkt ze
Ze vindt het echt heel raar
Nou hier dus precies hetzelfde... kom ff hierheen film ik Fien en jij Xavi
Haha, wat grappig, al die honden die het filmen zo raar vinden.
Ik zal het morgen ook eens proberen, maar dan zet ik inderdaad de camera gewoon ergens neer en laat Mila erlangs draven, zoals de filmpjes van Machie.
Ik had nog een vraag over telgang: Ayleen loopt wel eens in telgang, en als ze naar draven gaat 'hupt' ze even met haar achterpoot. Is dat normaal?
Soms doet ze het weinig, soms vaker op een dag. Dacht eerst aan een breukje of iets, maar nu ik er op let zie ik het vaak als ze daarvoor in telgang heeft gelopen.
Heel herkenbaar, ik probeerde op m'n hurken een wegdravende Zorro te filmen, dat vond hij maar gek: http://youtu.be/7XEBSbrxGjM
_Leonie schreef:Ik had nog een vraag over telgang: Ayleen loopt wel eens in telgang, en als ze naar draven gaat 'hupt' ze even met haar achterpoot. Is dat normaal?
Soms doet ze het weinig, soms vaker op een dag. Dacht eerst aan een breukje of iets, maar nu ik er op let zie ik het vaak als ze daarvoor in telgang heeft gelopen.
huppen als een jack russel? of is het meer een soort overgang van telgang naar draf? op zich is dan een haperingetje niet gek aangezien ze van paarsgewijs naar kruislings moeten dus dan moet er toch iets gebeuren haha, al heb ik nog nooit echt zo'n overgang met een hup gezien. Pom telt nooit dus ik heb er ook niet zoveel verstand van
Ik geloof trouwens dat corgi's qua bouw niet echt gemaakt zijn voor het draven, of ligt dat gewoon aan Apple
Zie haar vrijwel altijd gewoon 'stappen' of rennen
Wel leuk t (ook logische grote) verschil te zien tussen t draven van Apple en Xavi. Xavi raakt met zn achterpoten bijna zn voorpoten en bij Apple zit er zeeen van ruimte tussen. Foto heb ik wel van Xavi zal hem vanavond er opzetten... filmpje is dan een heeeeel langzame ontspannen drafje...