Neem er een Bonnie bij... die twee waren vanaf de allereerste blik gezworen kameraden. Of partners in het kwaad, zo je wil.Apple schreef:Maar dat vind ik dus zielig, ze zit al met veel regelmaat alleen ivm mijn werk en studie.Mojuan schreef:Ik laat mijn honden meestal gewoon thuis. Bij sommige mensen neem ik ze gewoon alle vier meeApple schreef:Oh?Rami schreef:We hebben er nu met z'n tweeën drie (twee kleintjes en 1 wat grotere) en dat vind ik wel genoeg. Mocht ik ooit weer ergens wonen met een flink stuk land dan wil ik er wel meer. Een aantal ouwetjes bijvoorbeeld, die stik tevreden zijn met een leuke roedel, warme mand en een lekker groot grasveld.vertel!
Ik vind 1 momenteel wel prima, druk bestaan en des te fijner is het dat Apple makkelijk mee kan op bezoek etc.
Is toch lastiger met twee honden.
Apple is ook steeds meer een mensen hond aan het worden ipv hondenhond heb ik het idee.
Ze wil liever niet delen met de meeste honden.
Dus als ik dan daarnaast ook altijd weg ga, en haar thuis laat, is het niet leuk meer.
Twee kleintjes zou nog best kunnen, maar denk niet dat ik er Apple een groot plezier mee doe.
Alleen als ik karakter goed kan matchen misschien.
Mijn ideale aantal is vier. En gelijk ook het maximum. Zit er al een tijdje over te dubben of ik er eentje bij wil hebben maar ben ook nog niet actief op zoek want mijn drie meiskes zijn samen een heel stabiele en hechte roedel.
Aan de andere kant ben ik bang dat ik over niet al te lange tijd een besluit moet nemen over Kyra en ik weet niet hoe Lyndie zal reageren op het wegvallen van haar moeder want zij heeft zich altijd geweldig opgetrokken aan Kyra.
Mijn grootste angst is dat ik ze snel na elkaar zal moeten missen. En afgezien van mijn gevoelens daarbij, weet ik niet hoe Bonnie daarmee om zal gaan omdat zij heel duidelijk een echte roedelhond is.

.