Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
F
Moderator: moderatorteam
-
nathalie71
Re: Ferry en zijn ouders
[
Laatst gewijzigd door nathalie71 op 07 jul 2014 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nathalie71
Voor de rset van alle forummers..voordat jullie van alles aan mijn hoofd gaan slingeren:Wllen jullie eerst even lezen voordat je wat roept!!!!!! Dank je.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nathalie OPHOUDEN.nathalie71 schreef:Ik zal even kort een paar foto`s laten zien,die haal ik er zo weer af...
Dit is de mevr.met haar kindje.
Keurig net huis en tuin.
Ze had een paar honden en vertelde me een oeps nestje.Verder ga ik niet voor de 3e x het hele verhaal vertellen.Ik dacht op het moment van ophalen dat ik te maken had met een mevr.die keurig met een nederlandse meneer getrouwd was met kindje en de arme honden opving en daar per ongeluk een keer een nestje mee had.
Ik kon toen nog niet weten wat ik een paar dagen later op haar facebook aantrof...nogmaals!!(@ Malinois)
voor heel even.Mevr met kind
haar tuin:
haar hondjes:
de mama zoals ik de foto kreeg:
De grote hond;
haar kindje met grote hond en Ferry`s papa;
that`s it...gewoon normaal...niks raars aan...
geen schuren,vieze hondjes,vieze mensen...etc.
Ik haal deze foto`s zo weer weg...
Je baalt van de reaktie's maar wil zo graag iets bewijzen dat je het zelf weer over je eigen afroept.LAAT HET anders loop je zo weer te gillen dat je een poosje weg wil blijven door die rotreaktie's.
Ga in een SM club werken als je het zo lekker vind.
Laatst gewijzigd door bouvierpoedel op 30 jun 2014 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
lets have fun
Nathalie, ik heb ook al op pagina 1 gezegd dat je het niet steeds zdlf moet oprakelen. Kap daar nou mee. Want mensen haken daar weer op in en dat wil je juist niet.
- dagmar88
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Nathalie OPHOUDEN.nathalie71 schreef: Ik haal deze foto`s zo weer weg...![]()
Je baalt van de reaktie's maar wil zo graag iets bewijzen dat je het zelf weer over je eigen afroept.LAAT HET anders loop je zo weer te gillen dat je een poosje weg wil blijven door die rotreaktie's.![]()
Ga in een SM club werken als je het zo lekker vind..
BP, oude doos
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
....en dan gaat bp ook nog je foto's quoten..... 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- dagmar88
- Zeer actief
Hondje heeft er ook niets aan. Het maakt nu niet meer uit waar hij vandaan komt of wat er in zit, het gaat er om waar je naartoe wilt.lets have fun schreef:Nathalie, ik heb ook al op pagina 1 gezegd dat je het niet steeds zdlf moet oprakelen. Kap daar nou mee. Want mensen haken daar weer op in en dat wil je juist niet.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Watdagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef:Nathalie OPHOUDEN.nathalie71 schreef: Ik haal deze foto`s zo weer weg...![]()
Je baalt van de reaktie's maar wil zo graag iets bewijzen dat je het zelf weer over je eigen afroept.LAAT HET anders loop je zo weer te gillen dat je een poosje weg wil blijven door die rotreaktie's.![]()
BP, oude doos

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
ssttt koest ouwe zeikerttekkel schreef:....en dan gaat bp ook nog je foto's quoten.....

-
lets have fun
Je hebt de fotoz gequot nou kan zij ze niet meer weghalenbouvierpoedel schreef:Watdagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef:Nathalie OPHOUDEN.nathalie71 schreef: Ik haal deze foto`s zo weer weg...![]()
BP, oude doos![]()
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ga een poosje weg hier want jullie kliek is tegen mijjjjjjjj. 

-
nathalie71
bouvierpoedel schreef:Ga een poosje weg hier want jullie kliek is tegen mijjjjjjjj.
kusje d`r op?
-
nathalie71
tekkel schreef:Sjezis, ze broodfokt zelfs mensenkinderen![]()
-
nathalie71
dagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef:Nathalie OPHOUDEN.nathalie71 schreef: Ik haal deze foto`s zo weer weg...![]()
BP, oude doos
Vind 43 niet zo oud....
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ze bedoelde mij met mijn 36 jaar.nathalie71 schreef:dagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef:Nathalie OPHOUDEN.nathalie71 schreef: Ik haal deze foto`s zo weer weg...![]()
BP, oude doos
Vind 43 niet zo oud....

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Nee doe niet aan kliekvormingnathalie71 schreef:bouvierpoedel schreef:Ga een poosje weg hier want jullie kliek is tegen mijjjjjjjj.
kusje d`r op?