Emma schreef:
verder ga ik wel weer uit topics waar jij bent, want op 1 of andere manier reageer jij altijd heel pietluttig naar mij toe. heel irritant en de reden dat ik hier steeds minder vaak kom.
ik hou het hierbij, toedeledoki.
omdat ik een beetje niet goed word van het gevingerwijs naar mij de laatste tijd, ben ik eens even aan het zoeken gegaan.
ik vind het prima als ik ergens op aangesproken word, maar dan toch wel graag op iets dat waar is en niet iets wat zo leuk klinkt.
de laatste keer dat ik direkt op jou gereageerd heb was op 18 juli 2013 in een van mijn rita-topics waarin je dus zelf vrijwillig reageerde!
en dat was
deze post:
renee-uk schreef:Emma schreef:ik reageer niet zoveel, maar vind het erg leuk om te lezen wat een vooruitgang geboekt wordt met rita.
de ontlasting, kan dat in het begin niet gewoon wat stress zijn geweest ? (ik lees dat je andere voeding e.d geeft, maar stress slaat ook vaak op de darmen/ontlasting)
en wat kun je dan blij zijn, he, met een stevig drolletje, hi,hi.
mooie omgeving trouwens, zo'n groene strook met water ernaast.
nog heel veel plezier met rita

nee is geen stressdiarree geweest al zal er zeker stress bijgekomen zijn, ze heeft een geschiedenis van darmproblemen.
ik deed bijna een dansje vanmorgen toen het weer een normale drol bleek te zijn

de keer daarvoor was op 24 juni 2013:
midden van de pagina
geen van beide reacties lijken me pietluttig te noemen.
tussen toen en nu zitten 6 pagina's posts van je, met topics waarin ik ook gereageerd heb (maar niet op jou) en topics waarbij ik niet eens in de buurt ben geweest.
dus wat je redenen dan ook zijn om minder te komen, mijn pietluttige reacties naar jou hebben daar niet echt wat mee te maken zo te zien en het zou fijn zijn als je die dan ook niet als aanleiding aanvoerde.