Ehmmm ik zwijgInge O schreef:dat jullie daar nog werk afkrijgen op je werkplek.
Maar dat is niet mijn schuld, mijn collega's zeggen steeds maar: ooooooh hij is zo grappig!! nee niet in de bench, laat m los, kunnen we lachen
Moderator: moderatorteam
Ehmmm ik zwijgInge O schreef:dat jullie daar nog werk afkrijgen op je werkplek.
Whahaha (zoiets zo ik ook zómaar gezegd kunnen hebbensamantha! schreef:Ehmmm ik zwijgInge O schreef:dat jullie daar nog werk afkrijgen op je werkplek.
![]()
Maar dat is niet mijn schuld, mijn collega's zeggen steeds maar: ooooooh hij is zo grappig!! nee niet in de bench, laat m los, kunnen we lachen![]()
Oh, dan komt ie vrijdag vast met de post in een heel klein doosjesamantha! schreef:Hij past voor nu nog overal in

Nou, ik dacht eerder aan zoiets:Zamunda schreef:Oh, dan komt ie vrijdag vast met de post in een heel klein doosjesamantha! schreef:Hij past voor nu nog overal in!

Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat hij nog wat pittiger is dan ik van tevoren ingeschat had.Lizanne schreef:Mijn hemel, wat een terrorpup. Ik geniet enorm van je verhalen maar zou toch niet met je willen ruilen. Petje af voor jou!
Mary schreef:Ik denk niet dat je het lang volhoud met Jones. Dit is echt teveel voor je.
Misschien is het beter dat ik Jones van je overneem.![]()
![]()
samantha! schreef:Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat hij nog wat pittiger is dan ik van tevoren ingeschat had.Lizanne schreef:Mijn hemel, wat een terrorpup. Ik geniet enorm van je verhalen maar zou toch niet met je willen ruilen. Petje af voor jou!
Hij kan ook aardig zelfstandig zijn: hoeze pups blijven altijd bij jeJones denkt: ze is weg! mooi! kan ik ongestoord doen wat niet mag.
En dat op een vreemd terrein met veel herrie waar een pup normaal van onder de indruk zou zijn![]()
En kom ik dan op een gegeven moment toch weer tevoorschijn beginnen die bijtspijkertjes alweer te flikkeren![]()
Ik heb dit nog nooit eerder gehad bij een pup.
Maar... daarnaast is hij ook vreselijk slim en naast het zelfstandige ook weer erg baasgericht, we maken er wel wat moois van
Inge O schreef:welkom in de wereld van de normale hondensamantha! schreef: Jack was een lieffie die zelfs op deze leeftijd al mijn woorden voor heilig aanzag..
Ja hoorranetje schreef:Inge O schreef:welkom in de wereld van de normale hondensamantha! schreef: Jack was een lieffie die zelfs op deze leeftijd al mijn woorden voor heilig aanzag..
![]()
Ik herken iets![]()
Mag ik je sterkte wensen Samantha?

Dat is hij ook! in 5 dagen was hij 750gram aangekomenInge O schreef:hij lijkt al behoorlijk gegroeid!
Ja schattig heranetje schreef:Om op te vreten als hij zo mooi voor je zit
Dat heb ik hem inderdaad geleerd, ik vind het wel zo gemakkelijk als hij voor me komt zittenLizanne schreef:Haha, bedankt voor de aai ik ga je NU opeten! Heb je m nu al voor leren komen of gaat hij toevallig zo zitten?
Ik ben even jaloers, lola heeft er eeeeeuwig over gedaan om dat te snappen. Go Jones, goed bezig!samantha! schreef:Dat heb ik hem inderdaad geleerd, ik vind het wel zo gemakkelijk als hij voor me komt zittenLizanne schreef:Haha, bedankt voor de aai ik ga je NU opeten! Heb je m nu al voor leren komen of gaat hij toevallig zo zitten?
Jones wil zelf ook erg graag oogcontact en dat gaat het handigst als hij zo voor me zit.
Haha thanks namens JonesLizanne schreef:Ik ben even jaloers, lola heeft er eeeeeuwig over gedaan om dat te snappen. Go Jones, goed bezig!samantha! schreef:Dat heb ik hem inderdaad geleerd, ik vind het wel zo gemakkelijk als hij voor me komt zittenLizanne schreef:Haha, bedankt voor de aai ik ga je NU opeten! Heb je m nu al voor leren komen of gaat hij toevallig zo zitten?
Jones wil zelf ook erg graag oogcontact en dat gaat het handigst als hij zo voor me zit.
Inge O schreef:verrassendsamantha! schreef: Hij raakt vooral ook een stuk meer in verhouding nu![]()
![]()
.
Mee eenssamantha! schreef:Inge O schreef:verrassendsamantha! schreef: Hij raakt vooral ook een stuk meer in verhouding nu![]()
![]()
.
![]()
Het begint echt een aardig knap mannetje te worden tochal zeg ik het zelf