Heb je wel eens een stroomdraadje gevoeld? Moet je dan voor de gein eens proberen voor je dat aanraadt. Want ik heb het idee dat de tik die je daarvan krijgt niet veel onderdoet aan de tik van een tt. Wordt niet voor niets gebruikt om dieren als paarden en koeien in het land te houdenDevel schreef:Jezes thom ga eens lezen ik heb het over een stroomdraad en geen tt!!!! Dat bedoel ik dus met lezen wat je wil lezenthom schreef:Zeg Devel, misschien een kleine tip, hang straks je baby ook een TT om, de baby gaat er niet dood aan en het opvoeden gaat lekker snel.

Dat voorkomen dat een hond zich vol kan tanken met adrenaline noemen mensen ook wel opletten en opvoeden. Voorkomen i.p.v. genezen.korthaar schreef:Denk maar zo: als je de hond niet de kans geeft zich helemaal vol te tanken met adrenaline heb je geen stroomband nodig, want dan blijft ie bereikbaar. Dan helpt ook het tintelstandje niet meer.malinois schreef:Dat ben ik met je eens maar wel aangepast aan de hond. Je moet niet gaan opbouwen maar hij hoeft ook geen licht te geven. Met zo'n ding weet je dat simpelweg nooit... dan zul je kwaliteit moeten kopen.bouvierpoedel schreef:Ben er meestal wel voor om in 1 x duidelijkheid te verschaffen ,in zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik weet niet hoe hard/eigewijs de hond is van TS en weet ook niet hoe hoog de stroomstoot is die er op die hoogste stand zit.
Schijnbaar heeft het toch geholpen als ik het zo lees.
Schaar het bij de rest van de fouten die iedereen wel eens gemaakt heeft bij het opvoeden.
Maar dan nog moet je weten wat je doet en dat doet ie niet gezien zijn vragen die er na komen. Dat had je vooraf al moeten bedenken...
Tenzij je natuurlijk voor de e-collar american way methode wilt gaan.