Ik heb vandaag gehoord dat ik diplomatiek gesproken heb. Toch best wat voor een simpele zielTara schreef: Jij hebt het in elk geval al aardig ver geschopt dacht ik zo.

Moderator: moderatorteam
Ik heb vandaag gehoord dat ik diplomatiek gesproken heb. Toch best wat voor een simpele zielTara schreef: Jij hebt het in elk geval al aardig ver geschopt dacht ik zo.
B&N schreef:Wij zijn daar vrij nuchter onder: waar onze honden niet welkom zijn komen wij niet. En wie bij ons aan de deur begint te mekkeren 'of de honden weg kunnen want daar ben ik bang voor' die vindt een seconde later een gesloten voordeur voor zich. Dat is overigens een gekend beginseltje van een klassieke filosoof die lang geleden daar eens boeken over schreef die nu nog geciteerd schijnen te worden door deze en gene.
Extra leuk wordt het trouwens in publieke ruimtes, zoals bijvoorbeeld winkels of restaurants, waar meteen zo'n kwast met een grote bek naar je toe vliegt met een 'geen honden toegelaten hier'. Ze zijn nog te dom om te snappen dat met de honden de omzet ook weer meteen de winkel uit loopt
U bent van mening dat u als *klant* u aan moet passen aan uw *leverancier*?Nanna schreef: Het mag of het mag niet en daar heb je je als klant maar aan aan te passen
Nou nouB&N schreef:U bent van mening dat u als *klant* u aan moet passen aan uw *leverancier*?Nanna schreef: Het mag of het mag niet en daar heb je je als klant maar aan aan te passen
Elementaire fatsoensnormen uiteraard, maar voorlopig wil de leverancier mijn centjes om zijn hyperhypotheek op zijn vinexhutje te kunnen betalen. Dan dicteert die leverancier mij toch niet eenzijdig de voorwaarden. Geen hand vol maar een land vol denk ik altijd maar. Die gedachte wordt overigens zeker ook ingegeven door het feit dat het merendeel van de retailers niet gehinderd wordt door enige kennis van terzake doende relevantheden. Dat maakt het denkproces makkelijk.
Ofwel: 'death & taxes, all else is open'.
Maar bon, u het uwe, ik het mijne
HA! Zo'n gezicht trok ik er ook echt bij. In RLManu schreef:B&N schreef:A way with words. Brings you to where you are now.Manu schreef: Of jij bent zo dom om te denken dat jij de enige op de wereld bent.
Zo'n kwast met een grote bek moet als hij jou toelaat met je "Weilers" ook simpele zielen binnen laten met hun honden. Die misschien wel helemaal niet stil zitten terwijl baas een krantje leest.
Mag ik vragen hoe jij je auto parkeert? Kan zomaar zijn dat een bepaald stereotype voor mij nu echt bestaatB&N schreef:U bent van mening dat u als *klant* u aan moet passen aan uw *leverancier*?Nanna schreef: Het mag of het mag niet en daar heb je je als klant maar aan aan te passen
Elementaire fatsoensnormen uiteraard, maar voorlopig wil de leverancier mijn centjes om zijn hyperhypotheek op zijn vinexhutje te kunnen betalen. Dan dicteert die leverancier mij toch niet eenzijdig de voorwaarden. Geen hand vol maar een land vol denk ik altijd maar. Die gedachte wordt overigens zeker ook ingegeven door het feit dat het merendeel van de retailers niet gehinderd wordt door enige kennis van terzake doende relevantheden. Dat maakt het denkproces makkelijk.
Manu schreef: Mag ik vragen hoe jij je auto parkeert? Kan zomaar zijn dat een bepaald stereotype voor mij nu echt bestaat
Daar waar drie anderen hem ook kwijt hadden gekund gok ik zoManu schreef:Mag ik vragen hoe jij je auto parkeert? Kan zomaar zijn dat een bepaald stereotype voor mij nu echt bestaatB&N schreef:U bent van mening dat u als *klant* u aan moet passen aan uw *leverancier*?Nanna schreef: Het mag of het mag niet en daar heb je je als klant maar aan aan te passen
Klant is koning, of zoietsB&N schreef:U bent van mening dat u als *klant* u aan moet passen aan uw *leverancier*?Nanna schreef: Het mag of het mag niet en daar heb je je als klant maar aan aan te passen
Als ik een horecagelegenheid had, stond er een picknicktafel buiten. Met een bordje "Bakbeesten mogen zich neervleien bij de picknicktafel dankuwel alstublieft"Liesbeth schreef:Klant is koning, of zoietsB&N schreef:U bent van mening dat u als *klant* u aan moet passen aan uw *leverancier*?Nanna schreef: Het mag of het mag niet en daar heb je je als klant maar aan aan te passen
Maar bon, u het uwe, ik het mijne???
Goed, maar dan moet die zich ook als zodanig gedragen en niet als een dictator.
Voor jou 10 anderen zonder (k)weilers.
whahahahah wanneer kan ik bij je langskomen met mijn slangen? ** tilt even een terrarium van 100x40x100cm onder haar arm mee naar binnen**Nanna schreef:Tsja, als mensen geen honden in hun huis willen dan heb je dat maar te respecteren.
Hier hoeft bijvoorbeeld niemand met een slang aan te komen kakken
Je kunt er dus maar weinig aan doen.
grote curverbox met een kruik en wat fleecedekentjes erin gaat ookPodenji schreef:whahahahah wanneer kan ik bij je langskomen met mijn slangen? ** tilt even een terrarium van 100x40x100cm onder haar arm mee naar binnen**Nanna schreef:Tsja, als mensen geen honden in hun huis willen dan heb je dat maar te respecteren.
sshhhtttt verpest mijn beeld nou nietrenee-uk schreef:grote curverbox met een kruik en wat fleecedekentjes erin gaat ookPodenji schreef:whahahahah wanneer kan ik bij je langskomen met mijn slangen? ** tilt even een terrarium van 100x40x100cm onder haar arm mee naar binnen**Nanna schreef:Tsja, als mensen geen honden in hun huis willen dan heb je dat maar te respecteren.
ik heb onze huey (kp) wel gewoon onder mijn t shirt meegenomen naar de da, toen ie wekelijks een injectie moest krijgen.Podenji schreef:sshhhtttt verpest mijn beeld nou nietrenee-uk schreef:grote curverbox met een kruik en wat fleecedekentjes erin gaat ookPodenji schreef:whahahahah wanneer kan ik bij je langskomen met mijn slangen? ** tilt even een terrarium van 100x40x100cm onder haar arm mee naar binnen**Nanna schreef:Tsja, als mensen geen honden in hun huis willen dan heb je dat maar te respecteren.
Je kunt er dus maar weinig aan doen.![]()
** haalt de Tempex box weer van zolder **
oh ik denk dat mijn kp-tjes dat ook niet erg zouden vinden, Dat zijn zulke poepies herenee-uk schreef: ik heb onze huey (kp) wel gewoon onder mijn t shirt meegenomen naar de da, toen ie wekelijks een injectie moest krijgen.
dat kan ook nog
of jij je handNanna schreef:Nanna denkt niks. Nanna denkt dat slangen in de natuur thuishoren. En dat ze, zodra ze hier een figuurlijke voet over de drempel zetten, ze hun harses kwijt zijnPodenji schreef: ( volgens mij denkt Nanna dat élke slang minstens 10 meter lang is en bovendien ook nog giftig, bloeddorstig en agressief)
dat is tegenstrijdig, eerst zeggen dat je niets denkt en dan je volgende zin beginnen met dat je iets denktNanna schreef:Nanna denkt niks. Nanna denkt dat slangen in de natuur thuishoren. En dat ze, zodra ze hier een figuurlijke voet over de drempel zetten, ze hun harses kwijt zijnPodenji schreef: ( volgens mij denkt Nanna dat élke slang minstens 10 meter lang is en bovendien ook nog giftig, bloeddorstig en agressief)
jij dan niet meer, want voor ze je hand pakken , spugen ze eerst in je ogenNanna schreef:renee-uk schreef:of jij je handNanna schreef:Nanna denkt niks. Nanna denkt dat slangen in de natuur thuishoren. En dat ze, zodra ze hier een figuurlijke voet over de drempel zetten, ze hun harses kwijt zijnPodenji schreef: ( volgens mij denkt Nanna dat élke slang minstens 10 meter lang is en bovendien ook nog giftig, bloeddorstig en agressief)
Dát zullen we dan godverdomme nog wel eens zien
als onze bo met haar staart het keukenkastje open kan maken, lukt een bril van je neus meppen ook nog wel denk ikNanna schreef:Ik draag een brilPodenji schreef:jij dan niet meer, want voor ze je hand pakken , spugen ze eerst in je ogenNanna schreef:Dát zullen we dan godverdomme nog wel eens zien
Of ze moeten om een hoekje kunnen spugen
dat spuug vreet zo door je bril heenNanna schreef:Ik draag een brilPodenji schreef:jij dan niet meer, want voor ze je hand pakken , spugen ze eerst in je ogenNanna schreef:Dát zullen we dan godverdomme nog wel eens zien
Of ze moeten om een hoekje kunnen spugen
renee-uk schreef: als onze bo met haar staart het keukenkastje open kan maken, lukt een bril van je neus meppen ook nog wel denk ik
en de volle vriezer verplaatste ze in een adem door ook maar evenManu schreef:renee-uk schreef: als onze bo met haar staart het keukenkastje open kan maken, lukt een bril van je neus meppen ook nog wel denk ik
Podenji wou ze meenemen toch, ik gaf alleen maar aan hoe het nog meer kon.Safari schreef:Renee je bent hier welkom hoor met je slangen.Ik hoef ze zelf niet maar ik vind ze wel leuk.
renee-uk schreef:en de volle vriezer verplaatste ze in een adem door ook maar evenManu schreef:renee-uk schreef: als onze bo met haar staart het keukenkastje open kan maken, lukt een bril van je neus meppen ook nog wel denk ik
misschien is je chinese teken slang danNanna schreef:Ik kan ook keukenkastjes openmaken en vriezers verplaatsenrenee-uk schreef:en de volle vriezer verplaatste ze in een adem door ook maar evenManu schreef:renee-uk schreef: als onze bo met haar staart het keukenkastje open kan maken, lukt een bril van je neus meppen ook nog wel denk ikZelfs zonder staart
bo is aardig aan de maat.Manu schreef:renee-uk schreef:en de volle vriezer verplaatste ze in een adem door ook maar evenManu schreef:renee-uk schreef: als onze bo met haar staart het keukenkastje open kan maken, lukt een bril van je neus meppen ook nog wel denk ik![]()
hoe groot is ie wel niet?! Anaconda 2