Wolfsblut schreef:Er viel niets te googelen Renee.Renee1966 schreef:Jij was toch mee. Zo te zien heb je internet en ben je slim zat. Ik vermoed dat als je de gegvens van deze fokker had gegoogled, je vooraf al wist waar je mee t e maken had. Ter plekke had het schurengebeuren en dat je de zgn moeder niet van dichtbij mocht zien, ook moeten waarschuwen.
Ze komen niet eens voor op Google.
Het ging om particulieren die af en toe een nestje hebben.
We hebben de moeder op circa 10 meter afstand gezien.
Daar viel niets op aan te merken.
Ook de stallen met goedverzorgde renpaarden zagen er keurig uit.
En zeker de goed ingerichte ruimte waar de pups aanwezig waren.
Minimaal zo schoon en verzorgd als waar ik in het verleden mijn pups kocht.
Ook bij de officiele fokkers in achteraf wijken heb ik wantoestanden gezien in bedompte kelders waar de pups ondergebracht waren. Ze adverteerden met in huis opgegroeid.
Aan mijn hoela. Ook daar was het puur een geldkwestie. Al zullen de meesten niet zo zijn.
Ahum... vind jij het vetgedrukte nou niet een tikkeltje in tegenspraak met het schuingedrukte??
Echt niet...?
Nee?
Zie mijn vorige betoog over "steen" een "eronder gezeten".
"Goed ingerichte ruimte" voor de pups??? Die is gek, als het geen woonkamer was moeten er als een bezetene bellen afgegaan zijn. Zo niet... zie wederom mijn vorige betoog over steen enzo
Sorry hoor maar dat zijn toch dingen die je doorhebt, die je voelt, die je... nou ja.. laat ook maar. Precies HIEROM dus kan de broodfok (met en zonder stamboom) blijven bestaan!
Suzanne