Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Elmo/maureen schreef:
kunnen honden trouwens ook een miskraam krijgen?
ja, natuurlijk. zover ze nu pas is zou het overigens geen miskraam zijn maar een resorptie en daar zie je niks van, ook geen bloeduitvloei. da's het enige wat een beetje positief stemt, verder is het hier van zo nu wel eventjes zo .
Nanna schreef:Ik had het zelf ook, rond de drie maanden van mijn dracht
Schrok me de tandjes maar het bleek zelfs normaal te zijn
Ik denk dat dat beest gewoon drachtig is en dat jij veel te veel naar die muts zit te loeren
Oke en hoeveel hedde gij der toen gebigd dan.
Moje ook effe vertellen om Ingedekuttekijkert gerust te stellen natuurlijk.
Nanna schreef:Ik had het zelf ook, rond de drie maanden van mijn dracht
Schrok me de tandjes maar het bleek zelfs normaal te zijn
ja, ik had er vorige week al naar gegoogled en bij mensen schijnt dat redelijk normaal te zijn maar bij honden lees je er bitter weinig over.
Ik denk dat dat beest gewoon drachtig is en dat jij veel te veel naar die muts zit te loeren
dat doen alle plaatsvervangend drachtige baasjes en die zien geen bloed .
nu ja, ik kan me met één ding troosten : ze bloedt dus eigenlijk al bijna de hele tijd en daar heeft de dracht tot nu toe blijkbaar nog niet onder geleden. en een baarmoederinfectie kan ook niet want dan kan de uitvloei onmogelijk zo netjes dradend trekkend slijmen.
maar ik zou wel willen dat het ophoudt .
Heb wel eens een teef gehad die bleef 3 weken loops na de dekking en ook wel eens 1 met flink slijm met bloed .
Dus gaaj goe komme geleuf et maor.
er is hier eens een topic over geweest van iemand die ook een teef had die plotseling ging vloeien. Is bij haar teef allemaal goed gekomen met een mooi nestje tot gevolg.
blacky schreef:er is hier eens een topic over geweest van iemand die ook een teef had die plotseling ging vloeien. Is bij haar teef allemaal goed gekomen met een mooi nestje tot gevolg.
dus dat gebeurt bij jou ook gewoon.
dat was zeker die teef die einde dracht ging vloeien?
ik steek gewoon een stop op relax .
nee dat topic moet je nu juist niet lezen. Ik bedoel een andere maar kan hem niet vinden.
Ushi vloeit altijd vrij lang door en afgelopen keer na de dekking ook. En na het heldere slijm, heeft ze ook nog wat bloed verloren. Maar: alle pups die we op de echo gezien hebben, zijn geboren.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
nathalie schreef:Ushi vloeit altijd vrij lang door en afgelopen keer na de dekking ook. En na het heldere slijm, heeft ze ook nog wat bloed verloren. Maar: alle pups die we op de echo gezien hebben, zijn geboren.
hmm, dat geeft de burger moed.
was dat toen helder slijm met een spikkeltje bloed in of slijm dat helemaal de kleur had van bloed?
Eerst was het gewoon slijm en na de echo kwam er een klodder slijmerig bloed.
Ik had ook ongelooflijk stress, maar volgens mij heb ik toen ergens op internet gelezen dat het wel vaker voorkwam.
Ik hoop dat dat bij Relax ook het geval is!
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
blacky schreef:er is hier eens een topic over geweest van iemand die ook een teef had die plotseling ging vloeien. Is bij haar teef allemaal goed gekomen met een mooi nestje tot gevolg.
dus dat gebeurt bij jou ook gewoon.
dat was zeker die teef die einde dracht ging vloeien?
ik steek gewoon een stop op relax .
nee dat topic moet je nu juist niet lezen. Ik bedoel een andere maar kan hem niet vinden.
het goede nieuws : ik zag daarnet een slijmslinger, prima dus, die hadden we nog nodig .
het slechte nieuws : het was een bloederige slijmslinger, geen spoortjes bloed, nee, gewoon bloed. niet ruikend, wel slijmend en dradend trekkend maar wel met bloed .
dat baarde me tot vorige week ook al wat zorgen want ze heeft heel lang na de dekking nog een klein beetje gevloeid en ook dat was op een bepaald moment echt bijna zuiver bloed (maar ook slijmerig) maar dat schijnt dus rond de innesteling wel vaker voor te komen.
maar nu zijn we die innesteling allang voorbij hoor .
oké, dat ze drachtig is weet ik nu 100% zeker maar of ze het blijft niet . het zou ook een keer leuk gaan deze keer .
Was met onze Alisha ook zo, zijn wel vrolijk 10 (10+1) pupjes van gekomen, dus nog niet wanhopen...
Duimduimduim..!
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection. Just like the moon, you're always there, watching.
het goede nieuws : ik zag daarnet een slijmslinger, prima dus, die hadden we nog nodig .
het slechte nieuws : het was een bloederige slijmslinger, geen spoortjes bloed, nee, gewoon bloed. niet ruikend, wel slijmend en dradend trekkend maar wel met bloed .
dat baarde me tot vorige week ook al wat zorgen want ze heeft heel lang na de dekking nog een klein beetje gevloeid en ook dat was op een bepaald moment echt bijna zuiver bloed (maar ook slijmerig) maar dat schijnt dus rond de innesteling wel vaker voor te komen.
oké, dat ze drachtig is weet ik nu 100% zeker maar of ze het blijft niet . het zou ook een keer leuk gaan deze keer .
Was met onze Alisha ook zo, zijn wel vrolijk 10 (10+1) pupjes van gekomen, dus nog niet wanhopen...
Duimduimduim..!
ik word steeds maar positiever .
haar tepeltjes groeien nu ook met de dag en ze worden elke dag een tintje roder .
Duimduimduim..!
ik word steeds maar positiever .
haar tepeltjes groeien nu ook met de dag en ze worden elke dag een tintje roder .
Heel goed. Het komt vast goed, maar zal toch voor jou en relax duimen
Inge O schreef:ik ook . en ik heb al helemaal zin in 'mijn' pupje !
Hou je zelf ook een pupje? Vraagteken vanwege mijn tussen aanhalingstekens. Maar misschien lees ik gewoon niet zo goed
die 'mijn' staat tussen aanhalingstekens omdat het in eerste instantie natuurlijk allemaal mijn pupjes zijn maar er is er maar eentje dat écht 'mijn' wordt . dus ja hoor, er blijft eentje .