Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aangevallen door grote boxer

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Aangevallen door grote boxer

Ongelezen bericht door Liesbeth »

renee-uk schreef:
Caro. schreef: Ik vind dit ook totaal niet iets om aangifte over te doen. Als de hond daadwerkelijk agressief was, dan was dit hele verhaal totaal
anders afgelopen.
nou ik weet het niet hoor, ik denk dat een aanlijnplicht voor deze hond met deze eigenaar niet direkt verkeerd is, ik geloof dat ik toch in elk geval aangifte zou overwegen.
Dat ben ik met je eens, ik zou het ook overwegen. Maar er komt denk ik een praktische kant bij kijken, in dit geval. Ik heb namelijk de indruk dat TS die boxereigenaar niet kent en hoe wil je aangifte doen tegen een persoon waarvan je nagenoeg niks weet :19: .

Ik hoop van harte dat die eigenaar toch wat geleerd heeft van dit gebeuren. Dat hij op moment suprême zichzelf en zijn hond loopt te verdedigen wil nog niet zeggen dat hij dat altijd zal doen. Wellicht denkt hij er nu heel anders over en doet ie dat nooit meer.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

renee-uk schreef:
Caro. schreef: Maar iets kan ook veel ongelukkiger uitpakken dan je verwacht, toch? De hond springt op, zware hond. TS verliest haar evenwicht en valt erg ongelukkig met haar hoofd op de stoep.
Er is geen echt kwade opzet in het spel, geen pure agressie want anders was er gebeten, en vind ik het dus niet 'aangifte waardig'.
Aangifte doe je tegen een eigenaar als een hond echt agressief is, vind ik.

Ik wil het absoluut niet goedpraten hoor, want natuurlijk mag dit niet gebeuren en vind ik het echt rot voor TS.
Alleen ik zie hier geen doorgedraaide agressieve hond in terug, echt niet. Sterker nog, als er agressie in had gezeten, had de hond gegarandeerd aangevallen toen de TS op de grond lag.
Naar mijn idee was dit zo'n over actieve 'ongeleid projectiel' Boxer (en overigens de reden waarom ik helemaal getikt word van de meeste Boxers).

Mopperen, boos zijn, zeer verontwaardigd dat er geen excuses zijn gekomen, ja absoluut!
Maar aangifte vind ik persoonlijk overdreven in zo'n geval.
waar lees je dan dat ik er een agressieve hond in zie?
ik zie een overenthousiast, onstuimig, levensgevaarlijk projectiel en dat heeft alles met de baas en weinig met de hond te maken.
neemt niet weg dat ik ook niet door een niet agressieve hond het ziekenhuis ingesprongen wil worden en als dat inhoudt dat ik van zoiets als dit aangifte moet doen, dan moet dat maar.
zoals ik al schreef zou ik er heel anders over denken als baaslief zijn verantwoording zou nemen, maar dat doet ie niet.
en dan denk ik dat wie niet horen wil maar voelen moet, dikke prent dus graag en een aanlijnplicht voor hondlief!
Daar verschillen we dus van mening, want ik zou alleen aangifte doen als er sprake is van een agressieve hond en niet van een onopgevoede hond waardoor ik ongelukkig ten val kom. Ik vind dat dus niet 'aangifte waardig'.
Er zijn zoveel dingen in het leven die ongelukkig kunnen uitpakken, onbedoeld ongelukkig.

Nogmaals, pisnijdig zou ik zijn dat die man zijn verantwoording niet neemt en wat dat betreft helemaal terecht dat je over de rooie gaat,
maar ik ga geen aangifte doen tegen een hond die in mijn ogen niet agressief is.

Volgens mij is dit iets wat met een heleboel honden kan gebeuren. Ik denk dat er heel veel honden zijn die springen als er iets in de lucht gehouden wordt. Wenselijk gedrag? nee uiteraard niet, maar gods... ik heb hier een man rondlopen met een litteken van zo'n 15 centimeter van eigen hondlief die even naar hem opsprong ter begroeting.
Achterlijker baas van de Boxer, ja helemaal mee eens. Pisnijdig zou ik worden over zoveel gebrek aan verantwoordelijkheid, maar politie... nee zeg, die hebben hopelijk wel wat beters te doen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

Liesbeth schreef:
renee-uk schreef:nou ik weet het niet hoor, ik denk dat een aanlijnplicht voor deze hond met deze eigenaar niet direkt verkeerd is, ik geloof dat ik toch in elk geval aangifte zou overwegen.
Dat ben ik met je eens, ik zou het ook overwegen. Maar er komt denk ik een praktische kant bij kijken, in dit geval. Ik heb namelijk de indruk dat TS die boxereigenaar niet kent en hoe wil je aangifte doen tegen een persoon waarvan je nagenoeg niks weet :19: .

.

heb ik ook al geschreven, maar ik geloof , dat jullie mij allemaal in de negeer knop hebben gezet .. :(:
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 28 jul 2013 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Caro. schreef:
renee-uk schreef:
Caro. schreef: Maar iets kan ook veel ongelukkiger uitpakken dan je verwacht, toch? De hond springt op, zware hond. TS verliest haar evenwicht en valt erg ongelukkig met haar hoofd op de stoep.
Er is geen echt kwade opzet in het spel, geen pure agressie want anders was er gebeten, en vind ik het dus niet 'aangifte waardig'.

Ik wil het absoluut niet goedpraten hoor, want natuurlijk mag dit niet gebeuren en vind ik het echt rot voor TS.
Alleen ik zie hier geen doorgedraaide agressieve hond in terug, echt niet. Sterker nog, als er agressie in had gezeten, had de hond gegarandeerd aangevallen toen de TS op de grond lag.
Naar mijn idee was dit zo'n over actieve 'ongeleid projectiel' Boxer (en overigens de reden waarom ik helemaal getikt word van de meeste Boxers).

Mopperen, boos zijn, zeer verontwaardigd dat er geen excuses zijn gekomen, ja absoluut!
ik zie een overenthousiast, onstuimig, levensgevaarlijk projectiel en dat heeft alles met de baas en weinig met de hond te maken.
neemt niet weg dat ik ook niet door een niet agressieve hond het ziekenhuis ingesprongen wil worden en als dat inhoudt dat ik van zoiets als dit aangifte moet doen, dan moet dat maar.
zoals ik al schreef zou ik er heel anders over denken als baaslief zijn verantwoording zou nemen, maar dat doet ie niet.
en dan denk ik dat wie niet horen wil maar voelen moet, dikke prent dus graag en een aanlijnplicht voor hondlief!
Daar verschillen we dus van mening, want ik zou alleen aangifte doen als er sprake is van een agressieve hond en niet van een onopgevoede hond waardoor ik ongelukkig ten val kom. Ik vind dat dus niet 'aangifte waardig'.
Er zijn zoveel dingen in het leven die ongelukkig kunnen uitpakken, onbedoeld ongelukkig.

Nogmaals, pisnijdig zou ik zijn dat die man zijn verantwoording niet neemt en wat dat betreft helemaal terecht dat je over de rooie gaat,
maar ik ga geen aangifte doen tegen een hond die in mijn ogen niet agressief is.

Volgens mij is dit iets wat met een heleboel honden kan gebeuren. Ik denk dat er heel veel honden zijn die springen als er iets in de lucht gehouden wordt. Wenselijk gedrag? nee uiteraard niet, maar gods... ik heb hier een man rondlopen met een litteken van zo'n 15 centimeter van eigen hondlief die even naar hem opsprong ter begroeting.
Achterlijker baas van de Boxer, ja helemaal mee eens. Pisnijdig zou ik worden over zoveel gebrek aan verantwoordelijkheid, maar politie... nee zeg, die hebben hopelijk wel wat beters te doen.
dat kan, ik denk er anders over en dat kan ook.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Pakdebal

.
hallo, is daar iemand ?

ik schrijf steeds wat jullie ook schrijven , waarom negeren jullie mij nou ?.. :(:

jullie schrijven hetzelfde op
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 28 jul 2013 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Pakdebal

.
hallo, is daar iemand ?

ik schrijf steeds wat jullie ook schrijven , waarom negeren jullie mij nou ?.. :(:

jullie schrijven hetzelfde op, en dan is het " goed zo " , maar dat had ik ook al geschreven
renee-uk
Zeer actief

tja ik ga ook niet tillen, maar dat heeft meer met het formaat van mijn hond en mijn eigen armkracht te maken :ugh:
als ik een klein hondje had tilde ik wel hoor en gaf ik die springende mafketel een goedgericht knietje.
werkt uitstekend, ook zonder hondje in je armen ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:
Caro. schreef:
renee-uk schreef:

dat kan, ik denk er anders over en dat kan ook.
Uiteraard kan dat :wink: :ok:
Ik kan het me overigens wel voorstellen dat je het overweegt hoor, puur uit woede om zo'n hork van een vent (volgens mij is iedereen
getikt geworden van de warmte afgelopen week, de helft leek wel helemaal doorgedraaid).
Als mij zoiets zou overkomen, wat best zou kunnen want Puchu is ook af en toe zo'n trampoline geval (al wordt die heel wat beter in de gaten gehouden als de Boxer), dan zou ik toch niet weten hoe vaak ik excuses moest aanbieden. De vrouw naar huis brengen, een bloemetje langs brengen en informeren hoe het gaat.
Je snapt sommige mensen echt niet en de woede daarover snap ik heel goed.
Afbeelding
A good dog never dies...

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Pakdebal schreef:

ik zal het niet kunnen aanzien , als mijn hond wordt aangevallen, echt, ik denk dat iedereen NIET ( !! ) zomaar kan kijken
dat
bedoelde ik , je probeert wat , . oh , en als het een beer is , ga je het nog proberen , je redt je kind , toch ?.. :denken:

Mijn honden zijn niet mijn kinderen.

En ik zei dat ik mijn honden wel zou proberen te redden maar niet ten koste van mezelf.

Ik ben er in ieder geval nooit tussen gesprongen een keer heb ik een Briard aan zijn achterpoten vast gepakt maar als die hond zich tegen mij had gekeerd had ik hem toch echt weer losgelaten.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
renee-uk
Zeer actief

Nanna schreef:
renee-uk schreef: als ik een klein hondje had tilde ik wel hoor en gaf ik die springende mafketel een goedgericht knietje.
Hangt wel wat van de intentie van de springerd af. Is dat een goedbedoelende olijkerd dan en ik veel minder hardhandig dan wanneer het een duivelse bliksem is. Die kan hem volop krijgen.
ja dat lijkt me duidelijk, zo eentje kan ook gewoon aan zijn halsband naar beneden gedwongen worden, maar daar ging ik nu even niet van uit.
Afbeelding

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik til niet snel op, maar gooi mezelf er dan wel tussen.

klote eigenaar weer TS, hopelijk valt het met je geklutste kop mee :roos:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Zo zie je maar dat dat optillen en hooghouden vaak averechts werkt.
Die hond wil er toch bij. :19:
Ik roep in eerste de instantie de baas en als die het belieft liever gezellig op een afstandje toe te kijken hoe de zaken zich gaan ontwikkelen dan zet ik onverwijld maat 43 in werking.
Alleen Simone til ik wel op maar die kan ik in mijn klotsende oksel proppen en dan vanaf die hoogte mijn Kung Fu praktijken voortzetten :mrgreen:
Klotsende oksel :LOL:

Mijn moeder had een klein hondje, vreemd soort terriër of zoiets :F: Afijn, die werd bij mij voor de deur achterna gezeten door een Herder (sorry) die duidelijk geen goede bedoelingen had. Mijn moeder viste het hondje op terwijl hij langs haar heen rende voor zijn leven zo ongeveer.
Terwijl zij hem omhoog tilde, greep de Herder hem in zijn buik. Buik lag flink open en een spoedje dierenarts werd dat dus.

Tja... je weet het niet, je weet niet hoe het afgelopen zou zijn als je het beestje niet had opgetild. Misschien was hij dan wel dood geweest, of door de achterna zittende hond of door een auto overreden, en misschien ook niet.
Ik denk dat mijn reactie bij een kleinere hond, ook zou zijn om hem op te tillen. Maar dus wel direct mijn knie omhoog om die even in de strot om maag van de andere hond te plaatsen :devil:
Het gaat alleen soms zo verrot snel, een fractie van een seconde en het kan al gebeurd zijn.

Overigens is van bovenstaand verhaal ook geen aangifte gedaan, de eigenaar van de Herder heeft de kosten vergoed en excuses gemaakt, nadat hij in eerste instantie overigens wel wat onbeschoft was, maar dat was denk ik ook de schrik.
Afbeelding
A good dog never dies...

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik zou geen aangifte doen in dit geval... maar ik zou nog wel een keer met de eigenaar gaan babbelen, al moest ik hem gaan opwachten daar (zonder hond)....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Nanna schreef:Afbeelding

Hoe kom jij aan een foto van mij?

Nee hoor grapje, maar even dacht ik wel, hee dat ben ik, heb alleen nooit zo tegen een raam aangestaan. Haha.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Pakdebal schreef:.
hallo, is daar iemand ?

jullie schrijven hetzelfde op
Kinderen die vragen, ......................................................................................

.

PS; ik wilde een heel normale reactie geven op een eerdere reactie van je, maar nou hoeft het niet meer :pffff: .
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Biet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder

Ongelezen bericht door Biet »

Aangifte wegens toebrengen van letsel (: geen idee of dat iets juridisch is, maar zoiets).
Vergelijk het maar met als m'n zoontje (bijna 4) mijn auto met draaiende motor in de versnelling drukt, daardoor iemand aanrijdt en ik zou op dezelfde manier reageren als de eigenaar van de Boxer.
Want de schade van Ts. vind ik toch wel serieus, m.n. die mogelijke hersenschudding.
Wiel
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Boxers zijn onbesuisd en lomp.... het is de taak van de eigenaar om dat in goede banen te leiden.
Blijkbaar had deze een eigenaar die dat gedrag onderschat heeft en dan kun je dus ongelukken krijgen.
Boxers kunnen zeker fiks hondagressief zijn, dus ik kan me de reactie van Pieta voorstellen om haar hond de lucht in te hijsen. Ik deed dat ook, alleen hield ik de boxer dan omhoog :wink: , kon ze iig geen schade aanrichten of haar heupen verder de vernieling in helpen door een knokpartij aan te gaan. :wink:
En nagels kunnen fiks aankomen, ik heb regelmatig krassen gehad van Nika, trouwens Biène kan er ook wat van. Ik zit dus altijd onder de blauwe plekken en krassen. :boos:
Pieta, even een paar dagen rustig aan doen hoor voor het geval je inderdaad een lichte hersenschudding hebt. Kunnen die schaafwonden niet gekomen zijn door het vallen trouwens?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

ik geloof zelfs, dat dit geen echte boxer was, maar een mix van weet niet allemaal wat

boxers zijn echt niet zo fel, wel wat " reu-achtig " , maar echt niet vanuit het niets aanvallend !
Misschien moet je gewoon niet praten over rassen waar je geen verstand van hebt? :roll: Ik ben opgegroeid met boxers en ze kunnen behoorlijk agressief zijn naar andere honden.
Dus Afbeelding
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Maeve schreef:Oef, dat is mooi balen :schrik: Al is optillen inderdaad niet de meest handige actie in zo'n geval, maar wel begrijpelijk. Heel veel honden worden getriggerd door honden die worden opgetild, je zet de hond letterlijk hoger in rang en dat wordt niet gepikt. Volgende keer zou ik me meteen richten op de Boxer denk ik, Toos zou er toch niet uit zichzelf naartoe gaan. En zo te horen was de Boxer lomp en onvriendelijk maar niet compleet door het lint, dan had je wel behoorlijke bijtwonden gehad gok ik.

Hoop dat je snel opknapt!
Ik wil het optillen toch even 'verdedigen'. Ik ben niet een tutje met mijn kleine hondje. Ik laat haar met alle honden haar gang gaan en als er eentje 'gewoon' dominant opduikt, zal ik haar echt niet optillen. Maar deze hond zat meteen in volle aanvalsmodus bovenop haar en bleef naar haar uithalen terwijl ik haar probeerde van hem af te keren. Heel simpel gezegd: Er zat weinig anders op (bovendien vloog ze gewoon de lucht in doordat ik haar met kracht probeerde weg te krijgen bij die boxer en toen heb ik haar uit de lucht gevist). Als een hond jouw hondje grijpt alsof ze een konijn is, dan kun je zeggen dat je beter niet kunt optillen, maar dan weet ik niet of ze er nog geweest was en nu heeft ze geen schrámmetje en daar ben ik trots op :pffff: .
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Gelijk heb je hoor. Wat de intentie van de boxer ook was, je koopt er niets voor als de kleinste geplet word. Hier zou er ook 1 spontaan de lucht in vliegen
Beterschap.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

renee-uk schreef:
ik zeg toch ook niet dat een hond persé opspringt met agressieve bedoelingen, ik zeg dat ie springt om bij die hond te komen en ik geloof nog steeds niet dat dat ook maar iets met rangorde te maken heeft.
het valt voor mij onder dezelfde noemer als 'corrigerende' honden die gewoon doodordinair uitvallen en 'baasjes verdedigende' honden als er niks te verdedigen valt oh en die vreselijk dominante pups van 8 weken oud die net bij de nieuwe eigenaar zijn ;)[/quote]

Hier wil ik nog aan toevoegen dat hij geen agressieve bedoelingen naar mij had, maar naar Toos toch écht wel hoor. Ik vind het een beetje raar dat er door sommigen nu gedaan wordt alsof hij gewoon als een blije boxer opsprong en ik daarvan gewond geraakt ben, want dat is niet zo. Hij zat in vólle attackmodus bovenop Toos en hij heeft mij verwond omdat hij haar móest en zou grijpen. Dat is WEL agressief, misschien niet naar mij, maar ábsoluut wel naar Toos en dat was wel degelijk een aanval.

Maar goed, ik heb stevige hoofdpijn en ga zo een tetanusprik halen.
Strega
Zeer actief

Inge schreef:
ik geloof zelfs, dat dit geen echte boxer was, maar een mix van weet niet allemaal wat

boxers zijn echt niet zo fel, wel wat " reu-achtig " , maar echt niet vanuit het niets aanvallend !
Misschien moet je gewoon niet praten over rassen waar je geen verstand van hebt? :roll: Ik ben opgegroeid met boxers en ze kunnen behoorlijk agressief zijn naar andere honden.
Dus Afbeelding
Nee, op mijn rug (en in mijn hals, kwam ik ook nog achter), heup, arm en buik zijn het echt nagelkrassen en bloeduitstortingen.

Oh en ik heb vakantie en mijn vriendin heeft Does met de auto bij mijn ouders opgehaald zodat ik niet heen en weer hoef te fietsen om met hem te lopen, dus de komende drie dagen doe ik heel rustig aan ;).
En ik vind het verder geen kuthond of zo, hij zal verder heus heel lief zijn, maar die baas ging er gewoon niet goed mee om. Ik ben héél stevig de discussie met hem aangegaan, maar hij bleef maar herhalen dat ik niet goed reageerde. Nou, dat kan ik van hem zeggen. Ik hoop gewoon dat hij toch geschrokken is van wat zijn hond kan aanrichten. Ik denk dat zijn hond wel hondagressief is (of kan zijn) en dat hij de ernst daarvan onderschat heeft. Ik hoop dus dat hij in het vervolg beter uitkijkt, al ben ik een beetje bang dat hij het nog steeds onderschat.
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Strega schreef:
renee-uk schreef: ik zeg toch ook niet dat een hond persé opspringt met agressieve bedoelingen, ik zeg dat ie springt om bij die hond te komen en ik geloof nog steeds niet dat dat ook maar iets met rangorde te maken heeft.
het valt voor mij onder dezelfde noemer als 'corrigerende' honden die gewoon doodordinair uitvallen en 'baasjes verdedigende' honden als er niks te verdedigen valt oh en die vreselijk dominante pups van 8 weken oud die net bij de nieuwe eigenaar zijn ;)
Hier wil ik nog aan toevoegen dat hij geen agressieve bedoelingen naar mij had, maar naar Toos toch écht wel hoor. Ik vind het een beetje raar dat er door sommigen nu gedaan wordt alsof hij gewoon als een blije boxer opsprong en ik daarvan gewond geraakt ben, want dat is niet zo. Hij zat in vólle attackmodus bovenop Toos en hij heeft mij verwond omdat hij haar móest en zou grijpen. Dat is WEL agressief, misschien niet naar mij, maar ábsoluut wel naar Toos en dat was wel degelijk een aanval.

Maar goed, ik heb stevige hoofdpijn en ga zo een tetanusprik halen.

Sterkte en goed dat je een tentanusprik haalt.
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

sterkte met alles. Kan me je reactie goed voorstellen. Doe rustig aan he!
Laatst gewijzigd door -Lilo- op 29 jul 2013 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

Wat naar voor je zeg. Sterkte.
Ik begrijp zo'n eigenaar niet. Er is een toestand. Je ziet dat er een vrouw overstuur op de grond ligt. Dan ga je toch niet proberen het maar goed te praten. Ook al zou die man gelijk hebben. Een beetje inlevingsvermogen hoor. Ik kan daar echt niet bij. Als hij nou naar je toe was gekomen en een verhaal had opgehangen hoe erg het hem spijt, je even zou helpen en desnoods vervoer naar huis regelen, in de avond even bellen hoe het met je is en of hij nog iets kan doen / vergoeden zou al heel anders overkomen. Denk ik zo.

Hopen dat je hersenschudding mee gaat vallen.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

tja, klinkt ook een beetje als paniek reactie, ik was t niet hoor, beetje niveau kleuterschool :19:
frank1985
Zeer actief

Tara schreef:
frank1985 schreef:Wat naar voor je zeg. Sterkte.
Ik begrijp zo'n eigenaar niet. Er is een toestand. Je ziet dat er een vrouw overstuur op de grond ligt. Dan ga je toch niet proberen het maar goed te praten.
Ja joh, maar sorry zeggen is zó 1957. :ugh:

Dat is waar. Maar toch werkt het nog steeds het beste.
dan had dit topic er heel anders uit gezien.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Tara schreef:
frank1985 schreef:
Tara schreef:
Ik begrijp zo'n eigenaar niet. Er is een toestand. Je ziet dat er een vrouw overstuur op de grond ligt. Dan ga je toch niet proberen het maar goed te praten.

Ik ben nou eenmaal een welopgevoed tutje, en bied netjes mijn excuus aan als ik fout zit.
En weet je wat? Dat doet helemaal geen pijn. Ik kan het iedereen aanraden. :wink:
Och ik doe het zelfs wel eens terwijl ik weet dat ik misschien wel een heel goed punt heb. Gewoon omdat ik geen zin heb om gezeik aan te horen. :wink:
Doet ook geen pijn. En je kunt soms beter de eer aan jezelf houden.
Afbeelding
Strega
Zeer actief

frank1985 schreef:
Tara schreef:

Ja, klopt echt helemaal. Die schrammen trekken wel bij en een paar dagen hoofd- en nekpijn... Nou ja, jammer dan. Dat kan me eerlijk gezegd geen zak schelen verder (voor nu vervelend, maar geen ramp). Dat die man niet gewoon even heeft laten merken dat hij het erg vond wat er gebeurd was, dát is echt het enige dat me dwars zit. De situatie was beangstigend, mijn kop doet pijn; maar wat me bij zal blijven, is dat die man het gezichtsverlies van je excuses aanbieden en laten blijken dat de situatie je spijt, niet op kon brengen.

Verder denk ik dat het een reuze lieve hond, en een best aardige kerel is, maar hij heeft gewoon heel verkeerd gehandeld en ik hoop dat hij dat in de toekomst anders doet.
Strega
Zeer actief

S@ndr@ schreef:tja, klinkt ook een beetje als paniek reactie, ik was t niet hoor, beetje niveau kleuterschool :19:
Nou, en zelfs dat begrijp ik wel als eerste reactie, maar daarna bied je toch gewoon je excuses aan. Ik heb eerst nog even op de grond gelegen en ben daarna nog de discussie een tijdje aangegaan. Tijd genoeg om te bedenken dat je misschien toch even gewoon het boetekleed aan moet trekken, lijkt me ;).

Ik vind dat sowieso heel ergerlijk, als mensen aangesproken worden op hun gedrag en dan zelf maar de aanval inzetten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”