Je kunt idd niet "liken", maar je kunt wel zien hoe vaak het topic wordt gelezenFrolic schreef:danifa schreef:ik ben ook meer een lezer voornamelijk omdat ik het nut er niet van inzie om als mijn mening al door 5/6 mensen is verwoord daar nog een schepje bovenop te doen. Volgens mij is dan de boodschap wel duidelijk genoeg verwoord richting ts. Daarbij heb ik helemaal geen zin om de discussie aan te gaan over de vooroordelen van sommige mensen over herders en amstafs.
respect voor diegene die met een engelen geduld blijven antwoorden maar ik heb daar geen zin in.![]()
Ik ben een echte facebookfan, beweeg mijn muis elke keer richting deknop, maar die is hier niet, kan misschien ook helemaal niet op een forum. Daarmee zou je wel kunnen liken en kunnen lezers ook zien dat er wel degelijk gelezen wordt en een mening ergens over is zonder dat iedereen hetzelfde typt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
-
DaniBanani
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
Ja zie je nou, dat is precies wat ik bedoel!Nanna schreef:Hou je bek.DaniBanani schreef:Ik lees heel veel mee maar schrijf zelden iets. Ik kan niet altijd reageren (omdat ik de kennis mis), en durf ook vaak niet goed omdat het best wel 'ons-kent-ons' is én omdat er best eens wat afgesnauwd kan worden. Ik voel me een beetje geïntimideerd, haha.

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
+ 1luna2906 schreef:Als je nieuwe leden niet meer terug ziet, kan dat maar zo te maken hebben met de reacties van sommigen van de "oude garde" die vinden dat je blijkbaar pas echt je mening mag geven over zaken als je lang genoeg lid bent. Heel irritant. De essentie van een forum is namelijk dat je meningen en ervaringen kunt uitwisselen. Als je pas voor vol aangezien wordt na een x aantal berichten en tot die tijd afgekat wordt met de mededeling "zozo, jij durft met je 5 berichten", zou voor mij de lol er ook snel af gaan. Natuurlijk hoeft iemand die nieuw is niet gelijk heel het forum af te kraken, maar een duidelijke mening mag in mijn ogen best. Graag zelfs.
Haha, sorry kon het niet laten
-
Lillith
- Zeer actief
Gewoon voor de lol lezen kan ook
Soms moet je wat harder scrollen
Soms moet je wat harder scrollen
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Dit dusCaro. schreef:+ 1luna2906 schreef:Als je nieuwe leden niet meer terug ziet, kan dat maar zo te maken hebben met de reacties van sommigen van de "oude garde" die vinden dat je blijkbaar pas echt je mening mag geven over zaken als je lang genoeg lid bent. Heel irritant. De essentie van een forum is namelijk dat je meningen en ervaringen kunt uitwisselen. Als je pas voor vol aangezien wordt na een x aantal berichten en tot die tijd afgekat wordt met de mededeling "zozo, jij durft met je 5 berichten", zou voor mij de lol er ook snel af gaan. Natuurlijk hoeft iemand die nieuw is niet gelijk heel het forum af te kraken, maar een duidelijke mening mag in mijn ogen best. Graag zelfs.
![]()
![]()
![]()
Haha, sorry kon het niet latenmaar ik ben het er wel helemaal mee eens.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Punzel
- Zeer actief
Nou ben ik niet nieuw, maar ik geloof ook niet dat ik zo vreselijk vaak reageer. Om een of andere reden heeft een topic altijd al 20 pagina's zodra ik het zie, gaat het allang niet meer over de beginpost en zit iedereen maar over alles en niets door elkaar heen te kakelen. Dan weet ik niet eens meer wat ik nog moet zeggen
En verder zal ik eerlijk toegeven dat ik vrij weinig kennis heb van hondenzaken. Nouja, wel genoeg natuurlijk, maar ik kan/wil me gewoon niet in dat soort (discussie)topics mengen. Ik vind het vaak wel heel interessant om te lezen.
Reageren op voorsteltopics doe ik trouwens alleen heel soms als ik een leuk verhaal zie staan of een hond die me aanspreekt. Ik ben niet zo van dat standaard "welkom
" en dan 30 keer achter elkaar. Ik erger me ook elke keer als iemand dat wel doet en er weer tig voorsteltopics bovenaan staan en ik moet scrollen voor de interessante topics.
Reageren op voorsteltopics doe ik trouwens alleen heel soms als ik een leuk verhaal zie staan of een hond die me aanspreekt. Ik ben niet zo van dat standaard "welkom
- Kirry
- Zeer actief
Ik post ook niet vaak, want ik vind mijn kennis momenteel nog niet afdoende genoeg voor sommige topics. Ik ben net begonnen aan de honden basiscursus, dus ben wat kennis betreft nog een ongeschreven blad. En ik lees liever andermans ervaringen en tips, dan dat ik die van mij deel. Ook ben ik niet zo typ-schiet-graag. Als ik ergens mee zit, dan maak ik wel een topic aan, maar als de tips binnen zijn en er is duidelijkheid, dan blijf ik niet hangen in het topic en verdwijn ik weer onder de radar.
Wel post ik steeds vaker in het foto deel, want ik kan heel goed kieren en 'aaaw' zeggen, haha! En ik geniet ook echt van alle foto's die men post. Ook post ik soms in de koffiecorner als er iets langskomt wat mijn interesse heeft, zoals sport, voeding of katten, maar ik hou er niet van om werkelijk al mijn wissewasjes te delen die niet over honden gaan, want niemand kent mij, dus boeiend is dat niet, al vind ik het wel erg leuk om dat van een ander te lezen.
Wel post ik steeds vaker in het foto deel, want ik kan heel goed kieren en 'aaaw' zeggen, haha! En ik geniet ook echt van alle foto's die men post. Ook post ik soms in de koffiecorner als er iets langskomt wat mijn interesse heeft, zoals sport, voeding of katten, maar ik hou er niet van om werkelijk al mijn wissewasjes te delen die niet over honden gaan, want niemand kent mij, dus boeiend is dat niet, al vind ik het wel erg leuk om dat van een ander te lezen.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ken er zoveel niet pieker er toch niet over om te kijken wie nieuw is. Ik antwoord tegen iedereen zoals ik ben en dat nieuwelingen dat verschrikkelijk vinden is dan jammer ik ga voor niemand uitzonderingen maken. Zo ben ik en je doet t er maar mee (of niet).
Ik heb een aantal namen die ik soms wat aandachtiger lees of weet bij wie ik bepaalde info kan vragen ... en dat is idd de oudere garde daar weet ik van wat ik er aan heb en kan ik op vertrouwen.
Dat gaat ook 9 van de 10 x via pb als t al sporadisch voorkomt
Ik heb een aantal namen die ik soms wat aandachtiger lees of weet bij wie ik bepaalde info kan vragen ... en dat is idd de oudere garde daar weet ik van wat ik er aan heb en kan ik op vertrouwen.
Dat gaat ook 9 van de 10 x via pb als t al sporadisch voorkomt

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Frolic
Ik snap helemaal wat je bedoelt, schraap je een keer al je moed bijeen.....DaniBanani schreef:Ja zie je nou, dat is precies wat ik bedoel!Nanna schreef:Hou je bek.DaniBanani schreef:Ik lees heel veel mee maar schrijf zelden iets. Ik kan niet altijd reageren (omdat ik de kennis mis), en durf ook vaak niet goed omdat het best wel 'ons-kent-ons' is én omdat er best eens wat afgesnauwd kan worden. Ik voel me een beetje geïntimideerd, haha.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Je hebt weer bijna een mijlpaal, ouwetje!
'Berichten: 77999' <---------
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Ik ben elke dag op het forum te vinden maar vaak lees ik alleen.
Of ik vergeet me aan te melden
Of ik vergeet me aan te melden
Laatst gewijzigd door kaatje888 op 26 jul 2013 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik zou zeggen; alle nieuwelingen die iets durven te zeggen direct een ban
Nee hoor, veeg dat ouwe stof hier maar een beetje weg
Nee hoor, veeg dat ouwe stof hier maar een beetje weg
-
Frolic
[quote="Nanna]Jij moet ook je kop houwe nieuweling.
Kijk, zó doen we dat hier *kijkt bijzónder tevreden*
[/quote]
Nou ja, dan weet ik dat in elk geval. *kruipt met rood hoofd onder de tafel *

Nou ja, dan weet ik dat in elk geval. *kruipt met rood hoofd onder de tafel *
Laatst gewijzigd door Frolic op 26 jul 2013 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Frolic
Nou ja, dan weet ik dat in elk geval. *kruipt met rood hoofd onder de tafel *Frolic schreef:[quote="Nanna]Jij moet ook je kop houwe nieuweling.![]()
Van schrik kan ik niet meer quoten
-
Frolic
dat zeg ik toch al, das de schrik en probeer jij maar eens goed te quoten als je onder de tafel zit!Nanna schreef:En kwooten ken je ook al nietFrolic schreef: Nou ja, dan weet ik dat in elk geval. *kruipt met rood hoofd onder de tafel *
- tekkel
- Erelid
Ga maar liever naar buiten met die veel te leuke pup van jeFrolic schreef:dat zeg ik toch al, das de schrik en probeer jij maar eens goed te quoten als je onder de tafel zit!Nanna schreef:En kwooten ken je ook al nietFrolic schreef: Nou ja, dan weet ik dat in elk geval. *kruipt met rood hoofd onder de tafel *
Ik ga nu ook, de regen in
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Frolic
Even kijken hoeveel berichten jij al geplaatst hebt hoor.tekkel schreef:Ga maar liever naar buiten met die veel te leuke pup van je
Oké, ben al weg
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
NannaNanna schreef:En kwooten ken je ook al nietFrolic schreef: Nou ja, dan weet ik dat in elk geval. *kruipt met rood hoofd onder de tafel *
- tekkel
- Erelid
Jij komt er welFrolic schreef:Even kijken hoeveel berichten jij al geplaatst hebt hoor.tekkel schreef:Ga maar liever naar buiten met die veel te leuke pup van je
Oké, ben al weg
- krullie
- Zeer actief
ik geloof niet dat ik nog een nieuweling ben, maar ook ik zeg niet veel.
hoeft ook niet, doen andere wel.
en ik ben niet zo van de confrontatie, dat laat ik liever achter wege.
maar vind het hier nog steeds leuk en dus blijf ik.
hoeft ook niet, doen andere wel.
en ik ben niet zo van de confrontatie, dat laat ik liever achter wege.
maar vind het hier nog steeds leuk en dus blijf ik.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Dit dus!malinois schreef:Ik ken er zoveel niet pieker er toch niet over om te kijken wie nieuw is. Ik antwoord tegen iedereen zoals ik ben en dat nieuwelingen dat verschrikkelijk vinden is dan jammer ik ga voor niemand uitzonderingen maken. Zo ben ik en je doet t er maar mee (of niet).
Ik heb een aantal namen die ik soms wat aandachtiger lees of weet bij wie ik bepaalde info kan vragen ...
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
plus 1Miranda schreef:Dit dus!malinois schreef:Ik ken er zoveel niet pieker er toch niet over om te kijken wie nieuw is. Ik antwoord tegen iedereen zoals ik ben en dat nieuwelingen dat verschrikkelijk vinden is dan jammer ik ga voor niemand uitzonderingen maken. Zo ben ik en je doet t er maar mee (of niet).
Ik heb een aantal namen die ik soms wat aandachtiger lees of weet bij wie ik bepaalde info kan vragen ...![]()

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ik vind t grappig dat mensen met bijna 4000 berichten in amper 2 of 3 jaar zeggen dat ze niet veel zeggen 
RIP Cena
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
Ik zie er maar 78004, heel apart.tekkel schreef:Je hebt weer bijna een mijlpaal, ouwetje!

-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
+2renee-uk schreef:plus 1Miranda schreef:Dit dus!malinois schreef:Ik ken er zoveel niet pieker er toch niet over om te kijken wie nieuw is. Ik antwoord tegen iedereen zoals ik ben en dat nieuwelingen dat verschrikkelijk vinden is dan jammer ik ga voor niemand uitzonderingen maken. Zo ben ik en je doet t er maar mee (of niet).
Ik heb een aantal namen die ik soms wat aandachtiger lees of weet bij wie ik bepaalde info kan vragen ...![]()
Ik kijk eigenlijk nooit naar wie wat schrijft. Wel is het zo, omdat ik hier al langer rondhang ik weet bij wie ik welke vragen kan stellen.
Verder denk ik dat het vaak ook simpelweg zo is dat van het aantal aanmeldingen gewoon maar een bepaald gedeelte blijft hangen. Ik heb echter in afgelopen jaren al veel nieuwe leden zien komen en ook heel actief zien worden
- krullie
- Zeer actief
SannePP schreef:Ik vind t grappig dat mensen met bijna 4000 berichten in amper 2 of 3 jaar zeggen dat ze niet veel zeggen
okee niet veel interessants dan.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
O ja dit dus of + 1 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik vind dat in veel gevallen net zo erg al je hebt pm ja jij heb pm terugDaantje_ schreef:
Ohh vreselijk, dat 'dit dus!'.
Ik ben al jaren lid van dit forum, maar ik lees meer dan dat ik post. Ik heb zo dus al een hoop gelezen en meegemaakt, in stilte. Tegenwoordig reageer ik wel wat vaker, maar ik wil mij liever niet mengen in discussies, die gaan mij veel te ver.
Laatst heb ik nog een leuke update-topic geopend, er werd niet heel veel op gereageerd maar ik heb toch een hoop leuke reacties gehad.
Verder, ja, dit forum vind ik heel leerzaam, ik heb hier zo veel geleerd over hondengedrag! Vooral omdat er zo veel verachillende visies zijn, van elk pik je weer wat op.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Pemba schreef:Ik zie er maar 78004, heel apart.tekkel schreef:Je hebt weer bijna een mijlpaal, ouwetje!

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Inderdaadranetje schreef:NannaNanna schreef:En kwooten ken je ook al nietFrolic schreef: Nou ja, dan weet ik dat in elk geval. *kruipt met rood hoofd onder de tafel *
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Ik zit hier weer lekker te grinniken hahaha. Heerlijk!
Maar ik post ook nog niet heel veel. Moeilijke tijd achter de rug.
Ik ben ook een tijd weg geweest omdat ik flink afgezeken werd. Ik kan soms moeilijk uitleggen goe ik iets bedoel en dan kan ik nog wel eens de verkeerde woorden gebruiken waardoor iets anders overkomt als mijn bedoeling is.
Daarbij trok ik me alles teveel aan (soms nog). Soms denk ik nog wel eensniet zo gewaardeerd te worden hier, wat we gewoon bij mezelf ligt hahaha. Maar goed, ik probeer tussendoor toch te reageren.
Ik ben door gewoon te lezen de mensen wel wat beter leren kennen. Iig, dat veel het ook anders bedoelen als het eruit komt, en je daar soms een beetje doorheen moer lezen.
Groetjes Marieta
Maar ik post ook nog niet heel veel. Moeilijke tijd achter de rug.
Ik ben ook een tijd weg geweest omdat ik flink afgezeken werd. Ik kan soms moeilijk uitleggen goe ik iets bedoel en dan kan ik nog wel eens de verkeerde woorden gebruiken waardoor iets anders overkomt als mijn bedoeling is.
Daarbij trok ik me alles teveel aan (soms nog). Soms denk ik nog wel eensniet zo gewaardeerd te worden hier, wat we gewoon bij mezelf ligt hahaha. Maar goed, ik probeer tussendoor toch te reageren.
Ik ben door gewoon te lezen de mensen wel wat beter leren kennen. Iig, dat veel het ook anders bedoelen als het eruit komt, en je daar soms een beetje doorheen moer lezen.
Groetjes Marieta