Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fotomeeting Soesterduinen 15/9 (VOL) Fotografen nog welkom!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
Re: Fotomeeting Soesterduinen 15/9 (VOL) Fotografen nog welk
Zal ik ook nog ff? Ik kom met 2 volle reuen die prima luisteren maar met een loopse teef erbij zal het erg lastig worden. Dat zegt niks over mij als baas en niks over mijn honden maar sommige dingen zijn niet geheel te sturen. Dan erbij kan het voor de reuen onderling veel spanning geven en ja dat zal bij die van mij ook zijn. Ballen er maar af? Dacht het niet voor die éne loopse teef.

jemble 5 maanden
Een loslopende hond hoort onder appel te staan, zo simpel is het eigenlijk.
Wat hier even simpel gesteld wordt is dat loslopende teven die weken maar binnen blijven en ver uit de weg van losloop gebieden vanwege niet luisterende reuen
dan hak je die ballen ermaar af, dat is net zo simpel gesteld
En Manon nee, maar de 100 duizend smoesjes die ik van reuen eigenaren heb gehoord, oh ze ruikt wel lekker, oh net gecastreerd zeker, alsjeblieft zeg. Als je hond niet 100% te vertrouwen is moet je daarop anticiperen en zeker verwachten dat je hond bij wijze van loopse teven kan tegenkomen los. Waarom zou jou niet gecastreerde reu wel losmogen en een niet gecastreerde teef niet? Omdat jou reu niet luistert als ze loops is, ja dank je de koekoek omgekeerde wereld he want een loslopende teef die keurig los bij de baas blijft is dus loslopend wild voor de niet luisterende reuen
zou je sowieso niet als reu eigenaar willen dat je hond niet ongewenst dekt? wat het ook is
of kan jij van een afstandje al zien of het een loopse teef is of niet.
Wat hier even simpel gesteld wordt is dat loslopende teven die weken maar binnen blijven en ver uit de weg van losloop gebieden vanwege niet luisterende reuen

En Manon nee, maar de 100 duizend smoesjes die ik van reuen eigenaren heb gehoord, oh ze ruikt wel lekker, oh net gecastreerd zeker, alsjeblieft zeg. Als je hond niet 100% te vertrouwen is moet je daarop anticiperen en zeker verwachten dat je hond bij wijze van loopse teven kan tegenkomen los. Waarom zou jou niet gecastreerde reu wel losmogen en een niet gecastreerde teef niet? Omdat jou reu niet luistert als ze loops is, ja dank je de koekoek omgekeerde wereld he want een loslopende teef die keurig los bij de baas blijft is dus loslopend wild voor de niet luisterende reuen

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Verdorie, had een heel verhaal getypt, geeft telefoon en foutmelding.Scooby schreef:
Dit heeft helemaal niets met vingerwijzen te maken. Allemensen, wat denk jij toch beperkt. Het heeft te maken met je verantwoordelijkheid nemen en in dit geval de verantwoordelijkheid voor je eigen hond.
Als je gewoon mijn posts eens leest, in plaats van alleen maar keihard te brullen, had je gelezen dat ik ook een in tacte teef heb en, als zij loops is, daar mijn verantwoordelijkheid in neem, zoals een verantwoordelijk hondeneigenaar hoort te doen, in plaats van alleen maar af te geven op alles en iedereen.

Eerlijk is eerlijk, als eigenaar van een intacte teef doe ik mijn best om anderen niet tot last te zijn. Ik vind alleen wel dat ook de eigenaar van een reu verantwoordelijkheid draagt en dat lees ik bij jou niet terug. Ik kan bijvoorbeeld probleemloos trainen met een loopse teef. Geen intacte reu die constant bij haar zit. Het kan dus wel

Los daarvan denk ik wel dat een loopse teef zo'n meeting moeilijker maakt (voor alle partijen ook voor bijvoorbeeld de fotograven) en daarom zou ik Luna niet meenemen als ze loops is. Maar dat is mijn persoonlijke keuze. Ik ben het met Asta eens dat een reu-eigenaar ook een rol speelt en verantwoordelijkheid heeft voor het goed laten verlopen van zulke situaties.
Nou ja luna ik vind het knap dat een reu eigenaar precies kan zien dat een teef loops is of niet vanwege niet luisteren
Ofwel wat je hond ook doet, houd hem onder controle en zoek er geen smoesjes voor. En ja de mijne vreet je bord leeg hoor, daarom was ze bij de kaaswandeling aangelijnd.
Je mag op zich wel weten wat je hebt, en niet weten of inschatten best, maar geen overlast bezorgen. Loopse teven de schuld geven vind ik wel slapjes want wie weet dat op een afstand als de hond erop afstiert wat het probleem is. En nee ik geloof niet dat iedere honden eigenaar een honden fluisteraar is en dat loopse teven te gemakkelijk de schuld krijgen sowieso als het helemaal geen loopse teven zijn en de reu gewoon ordinair schijt heeft aan de baas.

Ofwel wat je hond ook doet, houd hem onder controle en zoek er geen smoesjes voor. En ja de mijne vreet je bord leeg hoor, daarom was ze bij de kaaswandeling aangelijnd.
Je mag op zich wel weten wat je hebt, en niet weten of inschatten best, maar geen overlast bezorgen. Loopse teven de schuld geven vind ik wel slapjes want wie weet dat op een afstand als de hond erop afstiert wat het probleem is. En nee ik geloof niet dat iedere honden eigenaar een honden fluisteraar is en dat loopse teven te gemakkelijk de schuld krijgen sowieso als het helemaal geen loopse teven zijn en de reu gewoon ordinair schijt heeft aan de baas.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Als je dichtbij de teef bent, kun je het ruikenAsta schreef:Nou ja luna ik vind het knap dat een reu eigenaar precies kan zien dat een teef loops is of niet vanwege niet luisteren![]()

Maar ik denk wel dat een reu zich anders gedraagt en dat je het daaraan kunt zien. Ik kan me zo voorstellen dat ze moeilijker bereikbaar zijn. Alleen is het geen excuus. Luna is tijdens haar loopsheid ook sneller afgeleid en minder gehoorzaam. Dat vind ik wel logisch (ook dat zijn immers de hormonen) maar betekent niet dat ik dan zeg "tja, ze heeft last van haar hormonen en luistert dan minder goed" en daar vervolgens niets mee doen. Ik zeg heus niet dat het makkelijk is, maar ook als reu eigenaar moet je proberen daar op in te spelen, denk ik.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nee, je denkt nu wel heel zwart wit.Asta schreef:Een loslopende hond hoort onder appel te staan, zo simpel is het eigenlijk.
Wat hier even simpel gesteld wordt is dat loslopende teven die weken maar binnen blijven en ver uit de weg van losloop gebieden vanwege niet luisterende reuendan hak je die ballen ermaar af, dat is net zo simpel gesteld
![]()
En Manon nee, maar de 100 duizend smoesjes die ik van reuen eigenaren heb gehoord, oh ze ruikt wel lekker, oh net gecastreerd zeker, alsjeblieft zeg. Als je hond niet 100% te vertrouwen is moet je daarop anticiperen en zeker verwachten dat je hond bij wijze van loopse teven kan tegenkomen los. Waarom zou jou niet gecastreerde reu wel losmogen en een niet gecastreerde teef niet? Omdat jou reu niet luistert als ze loops is, ja dank je de koekoek omgekeerde wereld he want een loslopende teef die keurig los bij de baas blijft is dus loslopend wild voor de niet luisterende reuenzou je sowieso niet als reu eigenaar willen dat je hond niet ongewenst dekt? wat het ook is
Ten eerste heb je mij niet horen zeggen dat loopse teven binnen moeten blijven, en volgens mij heeft niemand hier dat gezegd. Maar drie weken per half jaar even je teefje aanlijnen, een andere route nemen of anderen op tijd waarschuwen is toch niet zo'n ramp? Het is een beetje geven en nemen he. Ik let op mijn reu en aan zijn gedrag kan ik altijd wel aflezen of een teefje tegen de loopsheid aan zit of dat al is, en dan lijn ik hem aan. En als de teef eigenaar dan even van een afstandje laat weten dat dat inderdaad zo is kunnen we beide even onze honden bij ons houden en is er niks aan de hand.
Jij gaat er vanuit dat die teef wel braaf naast de baas loopt, waarom? Ik heb het met Nilo wel eens gehad dat een loopse teef, zonder eigenaar in de buurt, hem gewoon kwam ophalen. En dan vind jij dat zijn ballen er af moeten omdat hij het moeilijk heeft op het moment dat een hoogloopse teef voor z'n neus staat? Geen enkele reu is 100% te vertrouwen als er een (hoog)loopse teef voor z'n neus staat, het is dan namelijk instinctief normaal dat hij wil dekken. En die drang is heel sterk ja.
En ja, sommige reuen zijn vervelend, en hun eigenaren ook. Maar ik kan ook duizend smoesjes opnoemen van teef eigenaren

ik denk niet zwart wit hoor dan had ik al heel wat reuen dood gemept die maar rijen en rijenMaeve schreef:Nee, je denkt nu wel heel zwart wit.Asta schreef:Een loslopende hond hoort onder appel te staan, zo simpel is het eigenlijk.
Wat hier even simpel gesteld wordt is dat loslopende teven die weken maar binnen blijven en ver uit de weg van losloop gebieden vanwege niet luisterende reuendan hak je die ballen ermaar af, dat is net zo simpel gesteld
![]()
En Manon nee, maar de 100 duizend smoesjes die ik van reuen eigenaren heb gehoord, oh ze ruikt wel lekker, oh net gecastreerd zeker, alsjeblieft zeg. Als je hond niet 100% te vertrouwen is moet je daarop anticiperen en zeker verwachten dat je hond bij wijze van loopse teven kan tegenkomen los. Waarom zou jou niet gecastreerde reu wel losmogen en een niet gecastreerde teef niet? Omdat jou reu niet luistert als ze loops is, ja dank je de koekoek omgekeerde wereld he want een loslopende teef die keurig los bij de baas blijft is dus loslopend wild voor de niet luisterende reuenzou je sowieso niet als reu eigenaar willen dat je hond niet ongewenst dekt? wat het ook is
Ten eerste heb je mij niet horen zeggen dat loopse teven binnen moeten blijven, en volgens mij heeft niemand hier dat gezegd. Maar drie weken per half jaar even je teefje aanlijnen, een andere route nemen of anderen op tijd waarschuwen is toch niet zo'n ramp? Het is een beetje geven en nemen he. Ik let op mijn reu en aan zijn gedrag kan ik altijd wel aflezen of een teefje tegen de loopsheid aan zit of dat al is, en dan lijn ik hem aan. En als de teef eigenaar dan even van een afstandje laat weten dat dat inderdaad zo is kunnen we beide even onze honden bij ons houden en is er niks aan de hand.
Jij gaat er vanuit dat die teef wel braaf naast de baas loopt, waarom? Ik heb het met Nilo wel eens gehad dat een loopse teef, zonder eigenaar in de buurt, hem gewoon kwam ophalen. En dan vind jij dat zijn ballen er af moeten omdat hij het moeilijk heeft op het moment dat een hoogloopse teef voor z'n neus staat? Geen enkele reu is 100% te vertrouwen als er een (hoog)loopse teef voor z'n neus staat, het is dan namelijk instinctief normaal dat hij wil dekken. En die drang is heel sterk ja.
En ja, sommige reuen zijn vervelend, en hun eigenaren ook. Maar ik kan ook duizend smoesjes opnoemen van teef eigenarenHeel vervelend allemaal maar met een beetje communicatie kom je een heel eind.

En ja dat loopse teven niet in losloopgebieden moeten komen wordt hier wel gesteld. En waarom zou een loopse teef tig weken per jaar aangelijnd moeten zijn ikv lekker geurtje als smoesje? Niet iedere teef is maar standaard loops he dat is hier vaak genoeg te zien op het forum. Maar dus iedere hond maar zoveel weken aan de riem

En jij dat meemaakt is logisch hoor, wel jammer dat ik veel meer eigenaren tegenkom met niet luisterende geile rijende reuen dan loopse teven

je hond onder appel onder wat voor situatie ook hoort het te zijn, wel jammer dat er altijd dingen worden aangehaald als smoesje. Kijk in een losloopgebied waar men bbqt mag mijn hond los, ik doe het maar niet want die doet een dansje op de bbq om alles op te vreten. Ik zou kunnen zeggen ja dom zeg, wie gaat er nou bbqen in losloopgebied!
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Dat je met een loopse teef niet naar een fotomeeting in de Soesterduinen gaat vind ik logisch inderdaad. Dat zijn geen smoesjes van reu eigenaren maar dat is vrij normaal gedrag van reuen. Alleen niet heel handig dus voorkomen we dat, what's the problem? Behalve dat die teef daar geen leuke tijd heeft met die reuen om zich heen (want die gaan haar niet negeren, dat kun je niet verwachten) stijgt de spanning tussen reuen onderling ook. Je kunt wat mij betreft met diezelfde loopse teef best in een losloopgebied lopen op andere tijden, dus niet tijdens de "spitsuren", dat lijkt me voor alle partijen een stuk prettiger. Overigens, de gemiddelde rijdende reu doet dat niet vanwege loopse teven is mijn ervaring. Coda is nog niet loops geweest maar is regelmatig de pineut en diezelfde reuen proberen het ook bij Nilo, gewoon etters dus.Asta schreef:ik denk niet zwart wit hoor dan had ik al heel wat reuen dood gemept die maar rijen en rijenMaeve schreef:Nee, je denkt nu wel heel zwart wit.Asta schreef:Een loslopende hond hoort onder appel te staan, zo simpel is het eigenlijk.
![]()
En ja, sommige reuen zijn vervelend, en hun eigenaren ook. Maar ik kan ook duizend smoesjes opnoemen van teef eigenarenHeel vervelend allemaal maar met een beetje communicatie kom je een heel eind.
![]()
En ja dat loopse teven niet in losloopgebieden moeten komen wordt hier wel gesteld. En waarom zou een loopse teef tig weken per jaar aangelijnd moeten zijn ikv lekker geurtje als smoesje? Niet iedere teef is maar standaard loops he dat is hier vaak genoeg te zien op het forum. Maar dus iedere hond maar zoveel weken aan de riemalsjeblieft zeg en totaal belachelijk. In een losloopgebied hoort iedere hond onder appel te staan klaar. Of het nou een loopse teef of geile reu is. Dat bedoelde ik ook rekening houden met elkaar.
En jij dat meemaakt is logisch hoor, wel jammer dat ik veel meer eigenaren tegenkom met niet luisterende geile rijende reuen dan loopse tevenen helaas vele eigenaren met mij
je hond onder appel onder wat voor situatie ook hoort het te zijn, wel jammer dat er altijd dingen worden aangehaald als smoesje. Kijk in een losloopgebied waar men bbqt mag mijn hond los, ik doe het maar niet want die doet een dansje op de bbq om alles op te vreten. Ik zou kunnen zeggen ja dom zeg, wie gaat er nou bbqen in losloopgebied!
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Mijn mening heb ik al gegeven. Maar misschien topic even splitsen, gezien de discussie blijft lopen?
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Heb het modteam al een pb gestuurd.Dee schreef:Mijn mening heb ik al gegeven. Maar misschien topic even splitsen, gezien de discussie blijft lopen?

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Nergens heeft ook maar iemand geschreven dat loopse teven binnen zouden moeten blijven of helemaal nergens los zouden kunnen lopen. Als jij voortdurend je eigen draai geeft aan posts, valt er lastig te discussieren met je.Asta schreef:
![]()
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Natuurlijk heeft een reu-eigenaar ook zijn/haar verantwoordelijkheid te nemen, zeker als hij er voor kiest om zijn reu in tact te laten. Dan weet je dat dat bepaalde gevolgen kan hebben waar je je verantwoordelijkheden in moet nemen, net zoals een teveneigenaar dat zou moeten doen als die er voor kiest zijn teef in tact te laten.luna2906 schreef:Verdorie, had een heel verhaal getypt, geeft telefoon en foutmelding.Scooby schreef:
Dit heeft helemaal niets met vingerwijzen te maken. Allemensen, wat denk jij toch beperkt. Het heeft te maken met je verantwoordelijkheid nemen en in dit geval de verantwoordelijkheid voor je eigen hond.
Als je gewoon mijn posts eens leest, in plaats van alleen maar keihard te brullen, had je gelezen dat ik ook een in tacte teef heb en, als zij loops is, daar mijn verantwoordelijkheid in neem, zoals een verantwoordelijk hondeneigenaar hoort te doen, in plaats van alleen maar af te geven op alles en iedereen.nou nog een poging:
Eerlijk is eerlijk, als eigenaar van een intacte teef doe ik mijn best om anderen niet tot last te zijn. Ik vind alleen wel dat ook de eigenaar van een reu verantwoordelijkheid draagt en dat lees ik bij jou niet terug. Ik kan bijvoorbeeld probleemloos trainen met een loopse teef. Geen intacte reu die constant bij haar zit. Het kan dus welNatuurlijk spelen hormonen een rol en is het instinctief gedrag voor een reu om daar op te reageren, maar naar mijn mening heeft de reu eigenaar wel een verantwoordelijkheid in de gehoorzaamheid van een intacte reu. Als het niet kan is het misschien begrijpelijk, maar niet volledig de verantwoordelijkheid van de teveneigenaar in mijn ogen
![]()
Los daarvan denk ik wel dat een loopse teef zo'n meeting moeilijker maakt (voor alle partijen ook voor bijvoorbeeld de fotograven) en daarom zou ik Luna niet meenemen als ze loops is. Maar dat is mijn persoonlijke keuze. Ik ben het met Asta eens dat een reu-eigenaar ook een rol speelt en verantwoordelijkheid heeft voor het goed laten verlopen van zulke situaties.
Overigens vind ik een trainingssituatie niet te vergelijken met een losloopsituatie. Net zoals het gedrag van geen enkele reu met elkaar te vergelijken is op het moment dat er een loopse teef in de buurt is. De ene reu is dan compleet niet meer bereikbaar, hoe goed luisterend normaal dan ook, terwijl de andere reu er amper naar om kijkt.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Een loopse teef bezorgt net zo goed overlast. Er zijn ook teven die met elkaar gaan vechten, omdat er een loopse teef tussen loopt. Wat ik al eerder schreef en jij hierboven herhaalt: de hond die de overlast veroorzaakt, hoort uit de situatie gehaald te worden, wat de overlast dan ook is. Dat noem ik verantwoordelijk met je hond om gaan.Asta schreef:
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, hoor je komt, net zoals ieder ander, beide honden net zo vaak tegen. Alleen vallen de loopse teven jou niet op, omdat jij geen hond hebt die daar op reageert. Ik kom namelijk nooit mensen tegen met niet luisterende, geile reuen, maar dat zou ook kunnen komen, omdat ik zorg dat niemand overlast van mijn loopse teef heeft...Asta schreef: En jij dat meemaakt is logisch hoor, wel jammer dat ik veel meer eigenaren tegenkom met niet luisterende geile rijende reuen dan loopse tevenen helaas vele eigenaren met mij
Groetjes, Karen
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Top. Dit was niet mijn bedoeling, sorry dat het topic zo vol loopt door 1 -blijkbaar gevoelig liggende- vraag.moosje schreef:Heb het modteam al een pb gestuurd.Dee schreef:Mijn mening heb ik al gegeven. Maar misschien topic even splitsen, gezien de discussie blijft lopen?
Overigens is het mij wel duidelijk nu, mocht Habibi loops zijn tegen die tijd, dan neem ik het risico niet. En neem ik ze dus niet mee naar de meeting. (En dan met name voor de reu-eigenaren, met Habibi kan ik dan gewoon trainen/werken, die blijft wel onder appel.)

eh ja hoor dat weet ik welScooby schreef:Nee, hoor je komt, net zoals ieder ander, beide honden net zo vaak tegen. Alleen vallen de loopse teven jou niet op, omdat jij geen hond hebt die daar op reageert. Ik kom namelijk nooit mensen tegen met niet luisterende, geile reuen, maar dat zou ook kunnen komen, omdat ik zorg dat niemand overlast van mijn loopse teef heeft...Asta schreef: En jij dat meemaakt is logisch hoor, wel jammer dat ik veel meer eigenaren tegenkom met niet luisterende geile rijende reuen dan loopse tevenen helaas vele eigenaren met mij

- Ingding
- Zeer actief
Ik zou heeel graag willen komen, maar vanaf september ben ik niet in Nederland
.

- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
ik weet niet of lelystad te doen is voor je? Hier is binnenkort ook zo'n meeting!Ingding schreef:Ik zou heeel graag willen komen, maar vanaf september ben ik niet in Nederland.

Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
- KarinW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Stond al op de reservelijst, maar nu is er een wandeling van onze hondenschool op 15 September dus meld ik me hier voor af
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Jammer!KarinW schreef:Stond al op de reservelijst, maar nu is er een wandeling van onze hondenschool op 15 September dus meld ik me hier voor af
Volgende keer beter!

-
- Zeer actief
Voor zelfde reden als KarinW moet ik helaas ook afzeggen.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik kan de 15e niet, heb ik al een poos andere dingen staan helaas.
- Annestiekje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Nou het gaat hier ook lekker met de fotografen of niet.... ook nog maar twee.... Kom op mensen.... geef je op... je hoeft geen beroepsfotograaf te zijn hoor... het is gewoon een gezellige en leuke dag... Want anders zie ik hier hetzelfde gebeuren als met de shoot in Lelystad...

My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Nee maar als je je opgeeft als fotograaf moet je toch wel ietwat mooie foto's schieten.Annestiekje schreef:Nou het gaat hier ook lekker met de fotografen of niet.... ook nog maar twee.... Kom op mensen.... geef je op... je hoeft geen beroepsfotograaf te zijn hoor... het is gewoon een gezellige en leuke dag... Want anders zie ik hier hetzelfde gebeuren als met de shoot in Lelystad...
Daar zijn er wel een aantal van op het forum hoor, dat zeker.
Misschien die mensen gewoon brutaal de vraag stellen? Als ze zichzelf niet aangesproken voelen.
Zou jammer zijn als deze ook niet doorgaat, want animo is er steeds wel.
Maar als het steeds niet doorgaat wordt dat ook minder.
- Annestiekje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Dee schreef:Nee maar als je je opgeeft als fotograaf moet je toch wel ietwat mooie foto's schieten.Annestiekje schreef:Nou het gaat hier ook lekker met de fotografen of niet.... ook nog maar twee.... Kom op mensen.... geef je op... je hoeft geen beroepsfotograaf te zijn hoor... het is gewoon een gezellige en leuke dag... Want anders zie ik hier hetzelfde gebeuren als met de shoot in Lelystad...
Daar zijn er wel een aantal van op het forum hoor, dat zeker.
Misschien die mensen gewoon brutaal de vraag stellen? Als ze zichzelf niet aangesproken voelen.
Zou jammer zijn als deze ook niet doorgaat, want animo is er steeds wel.
Maar als het steeds niet doorgaat wordt dat ook minder.
Nou idd... want dat heb ik nu ook.... dat ik niet veel zin heb om me nog eens een keer op te geven als fotograaf.... want je houdt wel die dag vrij terwijl je misschien wat anders kan aannemen..

My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
- Hailfall
- Zeer actief
Zou jammer zijn als het niet doorgaat idd 

- Hailfall
- Zeer actief
*schopje* Ik zou graag willen weten of het nog doorgaat of niet zodat we een andere afspraak kunnen afzeggen 

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik zeg af. Ben gevraagd om ergens anders foto's te maken en dat kan ik niet laten lopen. Sorry.
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Met maar 1 fotograaf lijkt het me niet. 

- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
Uh... dat zou de derde keer zijn dat dit moet worden verzet? Zo jammer voor de organisatie van Moosje...