Had Nala wel in willen schrijven voor rasloze keuring

Moderator: moderatorteam
Oké, bedankt voor de info. Ik ga er nog eens over nadenken.crutz schreef:Zijn ruim 200 inschrijvingen, maar terrein is ruim zat.Daniela schreef:Is het een beetje te doen om zomaar met de hond te komen? Bobbie is niet zo van drukke omgevingen, maar het lijkt me wel leuk om even te komen kijken.
sbientje schreef:Pom staat ook nog steeds als een geslagen hond, die wil dus niet kwispelen en dat is toch wel lichtelijk gewenst bij de labradors haha.. maar zij staat er echt bloedserieus met een ingetrokken kont :') Nou ja, we zien het wel, het is ook maar voor de leuk
Het is idd een aardige vrouw, vind ik ooknathalie schreef:Ik heb ervaring met de keurmeester: Show netjes en vooral met een losse lijn, anders krijg je dat te horen. Toen ik haar had als km, heeft ze tegen veel mensen de hele keuring geroepen dat het aan een losse lijn moet! Verder is ze heel aardig hoor!
Niet teveel gepluk aan je hond en bv haar de ruimte geven om je hond te betasten. Eigenlijk gewoon zoals het hoortsbientje schreef:Het is idd een aardige vrouw, vind ik ooknathalie schreef:Ik heb ervaring met de keurmeester: Show netjes en vooral met een losse lijn, anders krijg je dat te horen. Toen ik haar had als km, heeft ze tegen veel mensen de hele keuring geroepen dat het aan een losse lijn moet! Verder is ze heel aardig hoor!Wat versta jij onder show netjes trouwens?
ah zonathalie schreef:Niet teveel gepluk aan je hond en bv haar de ruimte geven om je hond te betasten. Eigenlijk gewoon zoals het hoortsbientje schreef:Het is idd een aardige vrouw, vind ik ooknathalie schreef:Ik heb ervaring met de keurmeester: Show netjes en vooral met een losse lijn, anders krijg je dat te horen. Toen ik haar had als km, heeft ze tegen veel mensen de hele keuring geroepen dat het aan een losse lijn moet! Verder is ze heel aardig hoor!Wat versta jij onder show netjes trouwens?
![]()
Krijg je wel een opmerking over o je keurrapport. Ik wel toen. Al werd Ushi wel heel laag beoordeeld, maar ze werd "uitmuntend voorgebracht"
Oryn staat er altijd vrolijk bij te kwispelen en een border collie moet juist iets of wat serieuzer staan. Sowieso is echt staan nog wel een probleempje: meneer loopt veel liever en heb nog zeker voer nodig om hem te laten staan. Lopen gaat gelukkig wel goed, dat is leuk want dan bewegen we. Ben benieuwd naar Pom zaterdagsbientje schreef:Pom staat ook nog steeds als een geslagen hond, die wil dus niet kwispelen en dat is toch wel lichtelijk gewenst bij de labradors haha.. maar zij staat er echt bloedserieus met een ingetrokken kont :') Nou ja, we zien het wel, het is ook maar voor de leuk
Hahah, oh pom moet ook een koekie hoor, om te blijven staan. Anders zit ze zo op haar billen. Lopen gaat de laatste dagen wel aardig, iig geen stuiterende springveer. En net stond ze ook even heel netjes, dus wie weet komt het toch nog goedEilfy schreef:Oryn staat er altijd vrolijk bij te kwispelen en een border collie moet juist iets of wat serieuzer staan. Sowieso is echt staan nog wel een probleempje: meneer loopt veel liever en heb nog zeker voer nodig om hem te laten staan. Lopen gaat gelukkig wel goed, dat is leuk want dan bewegen we. Ben benieuwd naar Pom zaterdagsbientje schreef:Pom staat ook nog steeds als een geslagen hond, die wil dus niet kwispelen en dat is toch wel lichtelijk gewenst bij de labradors haha.. maar zij staat er echt bloedserieus met een ingetrokken kont :') Nou ja, we zien het wel, het is ook maar voor de leuk
haha hier idd ook niet.. het blijft maar regenen. Net een eind gaan wandelen, kleddernat geregend natuurlijk. Och ja! wel lekker na al die hete dagen, ik heb er geen hekel aan. Maar op dat gras zaterdag wordt een ander verhaal haha, dan ga ik natuurlijk op mijn bek. Dat zul je altijd zien hahaNanna schreef:Maar goed dat het vandaag niet is. Het is nog niet droog geweest.
Ze gaan uit v warmte, er is veel geregeld qua verkoelingsmogelijkheden....Nanna schreef:Maar goed dat het vandaag niet is. Het is nog niet droog geweest.
oh dat is idd wel een geruststelling jaNanna schreef:Troost je: ik zal er zijn met de camera om dat voor het hele HF vast te leggensbientje schreef: op dat gras zaterdag wordt een ander verhaal haha, dan ga ik natuurlijk op mijn bek. Dat zul je altijd zien haha
Ja hoor, of je d'r terug krijgt is een ander verhaalVeronique & Kyra schreef:Oh en er is vast wel iemand van jullie aanwezig die ik Sari in de handen kan duwen als ik even moet plassen of niet![]()
Stoffen bench heeft geen zin, daar loopt ze dwars doorheen (is al eens gebeurd haha), een grondpen trekt ze eruit en anders moet ik die mega ijzeren bench gaan meeslepen en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Joh komt vast goedsbientje schreef:Hahah, oh pom moet ook een koekie hoor, om te blijven staan. Anders zit ze zo op haar billen. Lopen gaat de laatste dagen wel aardig, iig geen stuiterende springveer. En net stond ze ook even heel netjes, dus wie weet komt het toch nog goedEilfy schreef:Oryn staat er altijd vrolijk bij te kwispelen en een border collie moet juist iets of wat serieuzer staan. Sowieso is echt staan nog wel een probleempje: meneer loopt veel liever en heb nog zeker voer nodig om hem te laten staan. Lopen gaat gelukkig wel goed, dat is leuk want dan bewegen we. Ben benieuwd naar Pom zaterdagsbientje schreef:Pom staat ook nog steeds als een geslagen hond, die wil dus niet kwispelen en dat is toch wel lichtelijk gewenst bij de labradors haha.. maar zij staat er echt bloedserieus met een ingetrokken kont :') Nou ja, we zien het wel, het is ook maar voor de leukGeef even een gil he, als je ons ziet, dan doe ik dat ook!
Nee nee.... Oryn en Pom gaan samen voor de stuiterprijs!!!crutz schreef:ach dames, er is een heel nest MH pups van een maand of 8, die zullen wel stuiter kampioen worden![]()
verder heb ik er 5 bij me....& een stamboomloze DJT reu....
Is voldoende. Op t terras is zelfs een kraan met gewoon leidingwater om ook voor de honden water te pakken indien nodigpinguin20 schreef:Stomme vraag misschien, maar is er voldoende drinkwater voor de honden aanwezig of moet ik dat zelf meenemen?
Ok, dank je welcrutz schreef:Is voldoende. Op t terras is zelfs een kraan met gewoon leidingwater om ook voor de honden water te pakken indien nodigpinguin20 schreef:Stomme vraag misschien, maar is er voldoende drinkwater voor de honden aanwezig of moet ik dat zelf meenemen?
Wij moeten ook nog weg 's avonds, maar blijven ws ook wat langer.V. ´t Brabantse Bont schreef:Nog even een vraagje. Wat is de verwachting qua tijd v.d. keuringen? Wanneer wordt verwacht dat de keuringen afgelopen zullen zijn? Vind 't wel leuk en fijn als ik tot 't einde kan blijven.
Krijg zojuist te horen dat ik morgenavond nog een BBQ én 2 verjaardagen heb.Gezellig!