Vanavond plofte ik na een drukke dag, en een heel ondeugende Figo, eindelijk met een kop koffie op m'n bankje.
Ja hoor, stond ie weer. Ok..ik schuif wel op.

Moderator: moderatorteam
Oh heerlijk, ik ben dan wel geen mammazegger maar verder doe ik ook heel achterlijk met mijn hondenCleva schreef:Honden heb je voor de lol en als je er mal mee wil doen moet je dat lekker doen en vooral niet linken naar emancipatie en dergelijke vermoeiende grote mensenzaken.
Als ik zo naar mijn honden ging kijken deed ik ze weg want ik vind dat hele gelul met huisdieren eerlijk gezegd nogal infantiel.
Ze zijn er juist voor de malligheid en als ik na de boodschappen "hatoetoetoetevaaa! hatietietietie-evaaaa!" door het autoraampje sta te doen interesseert het me geen fluit wat een ander daar van moge vinden. Dan zijn we de vrolijkheid aan het vieren en dat is per definitie niet verwant aan denken over wat anderen vinden.
Ik vermoed dat de mamazegsters er ook ongeveer zo over denken.
Tegen hun kinderen doen ze niet zo, hoor.
Overigens is mal doen ook buitengewoon relevant voor de opvoeding. Hein krijgt regelmatig de kieteldood. kwolletietaaim. Zo blijf je leuk.
Eva krijgt het ook. Dan ligt ze te slapen en begin ik tegen haar te zeggen dat ze zeker honger heeft. Dat haar zielige buikje zeker vreselijke honger heeft. Honger. Honger. Dat ze helemaal een biaffrabuikje heeft! En dan van een rustig begin opwerken naar volslagen hysterie die culmineert in het openrukken van de ijskast en het rondsmijten van tegenvallend beleg en bakjes krabsalade die over de datum zijn.
hahaha ja hier ook. Net als schatje, liefje, meissie, mutsie, tante pollewop, truus, miep, bollie, snollie en nageltje aan mijn doodskissieblondie schreef:Betrap me er overigens wel op dat ik tegen Bluf vaak als ze ineens aan komt lopen binnen en naar me opkijkt ik zeg "dag kind, ben je daar"![]()
Maar verders niets aan de hand hoor
blondie schreef:Betrap me er overigens wel op dat ik tegen Bluf vaak als ze ineens aan komt lopen binnen en naar me opkijkt ik zeg "dag kind, ben je daar"![]()
Maar verders niets aan de hand hoor
ik zeg juist altijd tegen man: kan wel zien dat jij niet zijn papa bent he? hij luistert veel te goed.Nanna schreef:Ik vind jezelf mamma noemen tegen de hond pas raar als je er ook werkelijk van overtuigd bent dat je het beest eigenhandig door je geboortekanaal geperst hebt. Dan is het dwangbuisje wel in zicht.
Zolang dat niet het geval is mag iedereen zich van mij noemen zoals ie wil hoor.
Ik hou juist wel van wat buitenissigheid
Cleva schreef: Eva krijgt het ook. Dan ligt ze te slapen en begin ik tegen haar te zeggen dat ze zeker honger heeft. Dat haar zielige buikje zeker vreselijke honger heeft. Honger. Honger. Dat ze helemaal een biaffrabuikje heeft! En dan van een rustig begin opwerken naar volslagen hysterie die culmineert in het openrukken van de ijskast en het rondsmijten van tegenvallend beleg en bakjes krabsalade die over de datum zijn.
Het verschil is dat ik Diesels mama niet benNanna schreef:sTefaniA schreef:Nee echt niet, Diesel heeft geen mama, papa, oma, opa, tantes of ooms.
Diesel piesel potloodgatEn dan mama raar vinden
Ben je haar aan het leren dat ze mama gaat zeggenTiny schreef:Ik zeg thuis altijd "kom maar lekker bij mama liggen", sterker nog ik ben het haar zelfs aan het leren dat ze het gaat zeggen:
Een vriend van mij heeft een boxer en hij zegt net zo lang tegen hem "ach, heeft het kind zo'n honger in de buik?" tot het "kind" heel zielig half uitgehongerd gaat zitten kijkenCleva schreef:
Eva krijgt het ook. Dan ligt ze te slapen en begin ik tegen haar te zeggen dat ze zeker honger heeft. Dat haar zielige buikje zeker vreselijke honger heeft. Honger. Honger. Dat ze helemaal een biaffrabuikje heeft! En dan van een rustig begin opwerken naar volslagen hysterie die culmineert in het openrukken van de ijskast en het rondsmijten van tegenvallend beleg en bakjes krabsalade die over de datum zijn.
Ariane schreef:Ben je haar aan het leren dat ze mama gaat zeggenTiny schreef:Ik zeg thuis altijd "kom maar lekker bij mama liggen", sterker nog ik ben het haar zelfs aan het leren dat ze het gaat zeggen:
Dan wordt het dus straks "Hallo mama"Tiny schreef:Ariane schreef:Ben je haar aan het leren dat ze mama gaat zeggenTiny schreef:Ik zeg thuis altijd "kom maar lekker bij mama liggen", sterker nog ik ben het haar zelfs aan het leren dat ze het gaat zeggen:
JaZe kan al hallo 'zeggen' dus mama zeggen wordt een makkie
![]()
JaAriane schreef:Dan wordt het dus straks "Hallo mama"Tiny schreef:Ariane schreef:Ben je haar aan het leren dat ze mama gaat zeggenTiny schreef:Ik zeg thuis altijd "kom maar lekker bij mama liggen", sterker nog ik ben het haar zelfs aan het leren dat ze het gaat zeggen:
![]()
Nee.Tiny schreef:Ariane schreef:JaTiny schreef:Dan wordt het dus straks "Hallo mama"Ariane schreef:
![]()
![]()
Ik ging al in de tranen toen ik het hallo hoorde kan je nagaan wat ik ga doen als ze mama zegt