Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
samantha! schreef: Ik moet de 1e hond die hij niet bij kan houden nog tegenkomen de meesten kunnen hem juist niet bijhouden
Duende zegt hier dat hij Jack met 2 vingers in zijn neus voor kan blijven, dus dat moeten we toch eens testen.
Heus niet
Gaan we eens testen! Kom maar op
Any time, any day, zegt Duende.
Rosca speelt wel scheidsrechter, zegt ze.
Dan speelt Macho wel als iemand van de beveiliging die toezicht houdt ofzo, dan is dat ook een mooi stel samen
Deze week gaat niet lukken denk ik maar volgende week wel! en waar?
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha! schreef:
Dan speelt Macho wel als iemand van de beveiliging die toezicht houdt ofzo, dan is dat ook een mooi stel samen
Ik denk dat Rosca zich heel erg veilig bij Macho gaat voelen.
Deze week gaat niet lukken denk ik maar volgende week wel! en waar?
Is Staddijk goed voor jou? Daar kunnen die van mij allebei loslopen. Ik kan elke dag dus roep maar een dag die voor jou goed uitkomt.
De woensdag is voor mij het fijnst dan!
Tijd maakt mij niet zoveel uit, heb jij voorkeur?
Oh en staddijk is prima hoor! tenminste... ik neem aan dat het ijs inmiddels weg is?
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha! schreef:
De woensdag is voor mij het fijnst dan!
Tijd maakt mij niet zoveel uit, heb jij voorkeur?
Oh en staddijk is prima hoor! tenminste... ik neem aan dat het ijs inmiddels weg is?
Woensdag de 17e dan?
Ik vind 11.00 wel een fijne tijd.
En ja, ik hoop heel erg dat ook daar koning winter eindelijk opgerot is.
Zelfde parkeerplaats als vandaag afspreken?
Helemaal prima