Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat is naar, ja..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Corneliana
Zeer actief

Re: Dat is naar, ja..

Ongelezen bericht door Corneliana »

Asta schreef:
Corneliana schreef:
Asta schreef:Nee hoor, maar ik vind dat zodra iemand iets zegt qua tegengas je gaat draaien met woorden.
wat jij wil er bestaat ook zoiets als nuances
en je jaagt wel op mijn woorden in de koffiecorner ook.
dat ervaar ik zo.

en er is ook een negeerknop hoor
als je zo'n last van mij ondervind.
ik ga em niet gebruiken maar ik adviseer het je maar.
Zie daar ga je weer met dingen verzinnen, ik vind je draaien. Dat je vervolgens invult waarom ik dat draaien vind :scratch: :mrgreen: en ik de negeerknop maar moet gebruiken is echt onzin natuurlijk. Als je post kan je reactie verwachten op een forum. Lijkt me logisch toch. Maar je bent natuurlijk vrij om mij in de negeer te gooien hoor :cool2:
ik vind dat je vrij veel en negatief op me reageert en dingen zoekt.
en nee hoor ik heb geen knopje nodig om iemand te negeren.
je doet maar.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Corneliana schreef: :LOL: ik kan heel snel de buggy op de rem zetten maar neem die ook niet zo vaak mee en mijn andere twee lopen zelfstandig genoeg die hoef ik niet vast te houden.
het lijkt mij juist voor mijn kinderen doodeng om hun lieve vriendje een ander lief hondje te zien bijten. kinderen kunnen dat niet plaatsen en de kans dat ze bang worden voor onze eigen hond is dan heel groot en dan heb je pas gelazer. en de hond heeft idd nooit prio boven kind maar met dreumes op mijn rug kan ik alles wat jij ook kan.
Ik snap je redenatie hoor, maar mijn ervaringen zijn toch heel anders. :wink:
En niet om flauw te zijn, maar met dreumes op je rug zie ik jou echt geen schuivers maken die ik weleens gemaakt heb...
Het zal je moederinstinct zijn om toch echt niet vol achterover te klappen op de stoep, of vol met je gezicht richting stoeptegel te vliegen....
Dat instinct heb ik niet :wink: Niet als ik met mijn honden loop in elk geval

Ik weet me nl nog wel te herinneren dat ik met mijn neefje op de arm stond, een maand 6 oud...
Ik zat in de opening van een veranda, zet mijn been op een bepaald moment neer en stap per ongeluk op een poezenstaart van poes die daar lag. Hij beet me vol in mijn enkel, krijste alles aan elkaar en sloeg ook nog een keer met zijn poot op mijn onderbeen
vanuit een reflex zou ik een zak aardappelen die ik vast had gehad zo in de lucht gegooid hebben, maar instinct matig hield ik mijn neefje JUIST extra goed vast terwijl ik me echt kapot schrok en het best zeer deed.
Corneliana
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Corneliana schreef: :LOL: ik kan heel snel de buggy op de rem zetten maar neem die ook niet zo vaak mee en mijn andere twee lopen zelfstandig genoeg die hoef ik niet vast te houden.
het lijkt mij juist voor mijn kinderen doodeng om hun lieve vriendje een ander lief hondje te zien bijten. kinderen kunnen dat niet plaatsen en de kans dat ze bang worden voor onze eigen hond is dan heel groot en dan heb je pas gelazer. en de hond heeft idd nooit prio boven kind maar met dreumes op mijn rug kan ik alles wat jij ook kan.
Ik snap je redenatie hoor, maar mijn ervaringen zijn toch heel anders. :wink:
En niet om flauw te zijn, maar met dreumes op je rug zie ik jou echt geen schuivers maken die ik weleens gemaakt heb...
Het zal je moederinstinct zijn om toch echt niet vol achterover te klappen op de stoep, of vol met je gezicht richting stoeptegel te vliegen....
Dat instinct heb ik niet :wink: Niet als ik met mijn honden loop in elk geval

Ik weet me nl nog wel te herinneren dat ik met mijn neefje op de arm stond, een maand 6 oud...
Ik zat in de opening van een veranda, zet mijn been op een bepaald moment neer en stap per ongeluk op een poezenstaart van poes die daar lag. Hij beet me vol in mijn enkel, krijste alles aan elkaar en sloeg ook nog een keer met zijn poot op mijn onderbeen
vanuit een reflex zou ik een zak aardappelen die ik vast had gehad zo in de lucht gegooid hebben, maar instinct matig hield ik mijn neefje JUIST extra goed vast terwijl ik me echt kapot schrok en het best zeer deed.
:LOL: ja dat is herkenbaar ben ook wel eens van de trap afgevallen en op vreemde wijze onder het kind terechtgekomen,
ach ik draag dreumes al 20 maanden en ik doe heel veel zo
behalve vallen natuurlijk :wink:
het echte uitvallen gebeurt zeer zelden meer meestal als ik de hond niet gespot heb.
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Daarom kom ik liever geen mensen tegen die met kinderen en hond lopen. Kinderen gaan toch voor en dan loopt de hond sneller los, of mag alles omdat ze niet helemaal opletten. Ik neem neefjes en nichtjes ook absoluut niet mee als ik met de hond ga lopen, want dan moet ik toch mijn aandacht verdelen en ik kies voor de hond.
Corneliana
Zeer actief

TessaThomas schreef:Daarom kom ik liever geen mensen tegen die met kinderen en hond lopen. Kinderen gaan toch voor en dan loopt de hond sneller los, of mag alles omdat ze niet helemaal opletten. Ik neem neefjes en nichtjes ook absoluut niet mee als ik met de hond ga lopen, want dan moet ik toch mijn aandacht verdelen en ik kies voor de hond.
ik neem liefst ook alleen de kleine mee omdat die niet om me heen loopt maar op mijn rug zit.
maar kan moeilijk de hond niet uitlaten omdat de kinderen allemaal thuis zijn.
dat zou pas erg zijn denk ik.
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Nou ik ben ook wel eens op mijn muil gegaan, ook wel eens vastgehouden en over de stoep gegleden tot bloedens toe met mn vorige herder. En ik wist als ik loslaat dan grijpt hij die jack russel, dus dan maar de knieen kapot
Ook wel eens gehad dat hij de riem uit mn handen trok! Zat er een kat om de bocht en dat was in 1x zo'n ruk! Die hield ik echt niet meer en heb het echt geprobeerd.
Het is heel spijtig, heel vervevelend, maar niet altijd en te immer onomkoombaar. (voorkoombaar whatever)
Dus ik vind het echt fantastisch dat er hier mensen zijn die dat nog nooit gebeurd is en die dat NOOIT zal overkomen, maar een ongelukje zit in een klein hoekje.

Tis maar te hopen dat mocht t per ongeluk gebeuren er geen ongelukken gebeuren.

Maar dat heilige boon goodie toosho whatever gedoe :pffff:

En ja tuurlijk dat zal er mee te maken dat de halsband dan te los zit of dat je de aandacht er niet goed bij hebt, maar niemand is perfect hoor....

Zo.. dat moest er even uit :mrgreen:
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

[quote="kooi]
Behalve dan dat je de wet overtreedt.
In de woonwijk geldt een aanlijnverbod.
[/quote]

Uhm.... ik wil niets zeggen, maar je schrijft dat er in de woonwijk een aanlijnVERbod geldt. Dit betekent dus dat het verboden is om je hond aan te lijnen...... uhum...
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Icecold81 schreef: Maar dat heilige boon goodie toosho whatever gedoe :pffff:

En ja tuurlijk dat zal er mee te maken dat de halsband dan te los zit of dat je de aandacht er niet goed bij hebt, maar niemand is perfect hoor....
:LOL:

En met 'niemand is perfect' kom je niet weg wanneer je hond schade aanricht :19:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik laat ook wel eens een riem uit mijn handen schieten ( en dan mopper ik altijd op de honden haha :mrgreen: ) maar gek genoeg, nooit op een moment dat het gewoon echt niet kan/mag, nou heb ik maar kleintjes, weet ik heus, maar toch :wink:
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

nomo schreef:Maar Kooi, wat deed de hond van de buurman dan nog meer behalve niet aan de riem lopen? Ik snap het verhaal ook nog niet helemaal geloof ik.
Zoals ik het nu lees liep jij met je twee honden aangelijnd, liep de buurman met zijn hond los (wat daar niet mag). Rukte jou berner zich los om naar de buurhond te gaan. Als de buurhond aangelijnd was geweest was het toch precies hetzelfde gegaan?
Als ik iemand zie worstelen om zijn honden in de tuin te krijgen dan wacht ik wel even ja. Maar dat heeft de buurman misschien niet eens gezien. En die zal er ook wel niet vanuit gaan dat jou honden zich lostrekken denk ik.

Het kan mij weinig schelen of een hond nu aan de riem zit of los loopt. Als ze maar luisteren. Gisteren nog wezen fietsen met Morris. Kwamen we ook honden tegen die losliepen. De eerste wou Morris wel even naartoe gaan. Mag niet als we aan het fietsen zijn. Hondje liep gewoon los te scharrelen, maakte geen aanstalten om te komen buurten. Was Morris er dan naartoe gegaan en was ik met fiets over de kop gegaan dan was dat toch echt mijn eigen schuld geweest. Niet die van het loslopende hondje (binnen de bebouwde kom, met aanlijnplicht, dus theoretisch gezien mag dat hondje daar niet los). Later kwamen we weer een loslopend hondje tegen en die stormde op Morris af, vloog voor mijn fiets langs, ik kon nog net afremmen en overeind blijven. Als ik nu was gevallen had ik het wel de schuld van de andere mensen gevonden. Die hadden hun hondje bij zich moeten houden.
Maar als het mijn hond is die op een andere hond afrent (die wel of niet aangelijnd is) dan is het toch echt mijn verantwoordelijkheid en niet die van de andere hond. Of denk ik nu zo scheef?
De hond liep twintig meter voor de baas uit.
Was dat niet het geval geweest, of had die baas het commando 'wacht' gegeven dan had ik net voldoende tijd gehad mijn honden binnen te krijgen.
Dit gebeurde in het volle zicht van die baas dus die heeft dat echt wel heel goed kunnen zien.
Ik vind het dan een tikje asociaal om je hondje dan gewoon te laten doorlopen that's it, that's all.
ik had echt veel pijn toen dit net gebeurd was en vond zin reactie nogal nonchalant.
Dat heb ik hier even van me afgeschreven met dit wonderlijke resultaat... :roll:
Icecold81
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Icecold81 schreef: Maar dat heilige boon goodie toosho whatever gedoe :pffff:

En met 'niemand is perfect' kom je niet weg wanneer je hond schade aanricht :19:
Nee dat snap ik uiteraard ook wel ;) Maar ik vind het nu echt overkomen alsof er niemand ooit de mist is in gegaan.
Pffff dat gaat er bij mij gewoon niet in..

Scheelt dat de herder die ik nu heb alle hondjes lief vind, maar heb t van t winter nog x gehad. Ik op m'n hakken even snel rondje lopen (hakken uberhaupt al dom idee, doe normaal gesproken altijd wandelschoenen aan ivm grip)..
Maar goed en kom ik dus net die hond van een straat verderop tegen waar Kay altijd compleet bij door het lint gaat aan de lijn.
En ja hoor daar ging ik dus en ik hield m echt niet meer. Heb t geprobeerd, werd 20 meter vooruit gesleurd tegen boom aan en toen kwam er een hek op me af en tsja dat was t eindpunt voor mij, toen viel er niets meer vast te houden. Dus riem los... als een idioot er achteraan gerend en geloof me scheet 7 kleuren stront en had al tig excuses bedacht.
Kom ik de hoek om... staat Kay te kwispelen naast de hond en komt bij 1 hier direct naar me toe

Dus nee niet leuk, mega mazzel dat t goed ging, maar ik heb echt mn uiterste best gedaan en alles gegeven wat ik in me had....
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

yamie schreef:ik laat ook wel eens een riem uit mijn handen schieten ( en dan mopper ik altijd op de honden haha :mrgreen: ) maar gek genoeg, nooit op een moment dat het gewoon echt niet kan/mag, nou heb ik maar kleintjes, weet ik heus, maar toch :wink:
Ik heb het ook eens gehad met Gol, die wurmde zich uit de halsband om vrolijk op drie woeste herders af te rennen :schrik:
Die kon een week haast niet meer lopen zo erg was ze in haar kont gebeten. Ik heb toen toch maar een tuig gekocht en ben flink op aandacht gaan trainen..
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

kooi schreef:De hond liep twintig meter voor de baas uit.
Was dat niet het geval geweest, of had die baas het commando 'wacht' gegeven dan had ik net voldoende tijd gehad mijn honden binnen te krijgen.
Als jouw honden niet zouden flippen bij het zien van een vreemde hond, had je ze ook op tijd in de tuin gekregen of was dat niet eens nodig geweest.
kooi schreef:Dit gebeurde in het volle zicht van die baas dus die heeft dat echt wel heel goed kunnen zien.
Ik vind het dan een tikje asociaal om je hondje dan gewoon te laten doorlopen that's it, that's all.
ik had echt veel pijn toen dit net gebeurd was en vond zin reactie nogal nonchalant.:
Heel eerlijk gezegd zou ik ook zo kunnen reageren... :oeps: Gok dat buurman niet weet dat jij ook reuma hebt. Dus dat het nog meer pijn doet. Heel vervelend, maar moet er dan een drama van gemaakt worden?
kooi schreef:Dat heb ik hier even van me afgeschreven met dit wonderlijke resultaat... :roll:
Wonderlijk? Omdat veel mensen menen dat ongeacht de fouten van de buurman jij jouw honden onder controle hoort te hebben? Maakt niet uit of ze wel of niet aan de lijn zitten.
Afbeelding
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Neeltje schreef:[quote="kooi]
Behalve dan dat je de wet overtreedt.
In de woonwijk geldt een aanlijnverbod.
Uhm.... ik wil niets zeggen, maar je schrijft dat er in de woonwijk een aanlijnVERbod geldt. Dit betekent dus dat het verboden is om je hond aan te lijnen...... uhum...[/quote][/quote]

Ja dat had iemand anders ook al opgemerkt, niet gezien?
En wat draagt dit bij tot het topic?
Goh, kooi heeft daar een verspreking gemaakt, :blont:
of denk je echt dat ik het zo bedoeld heb als het er staat?
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Dus als ik het goed begrijp, ben je recent verhuisd naar stedelijk gebied? Hier zie je heel veel hondeneigenaren met een hond die losloopt. Allemaal hele brave borsten die inderdaad alles negeren. Zo jaloers ben ik daar soms op! Staat mijn duo zich slecht te gedragen (nou ja, niet àltijd maar ze lijken wel jaloers op loslopers) terwijl de losloper naar ons kijkt of we gek zijn. Genant! Maar dat zie je hier veel en mij maakt het niks uit. Je ziet hier nooit blauw lopen of andere controle dus een bekeuring krijg je niet snel, bovendien is dat hun probleem natuurlijk.

Er loopt trouwens een topic over ondeugdelijk materiaal voor honden zoals musketons, riemen ed, van Biet, iets van godvernondeju heet het, haha. Je bent niet de enige die het nakijken heeft na het stukgaan van de vertrouwde materialen. Je zou eigenlijk de fabrikant de rekening van de dierenarts moeten opsturen, en die van de huisarts ook als je zelf gewond bent geraakt. Maar het blijft natuurlijk zo, alles wat jouw hond doet, ben jij verantwoordelijk voor. Daar kun je nooit een fabrikant de schuld van geven. Helaas zit een ongelukje in een klein hoekje. De materialen zouden ze wel moeten vergoeden, vind ik, en geen nieuwe opsturen want dat vertrouwen we niet meer natuurlijk.

Het enige wat je kunt doen, vind ik tenminste, is heel goed oefenen op terugkomen bij je. Desnoods gebruik je daar een fluitje voor. Aan de lange lijn in het loslooppark kun je dat goed oefenen. En af en toe weer opnieuw oefenen want ook honden hebben herhaling en opfrissing nodig. En hopen op een beetje begrip van de ander.

Maar ik snap je ergernis wel hoor, ik erger me ook wel eens terwijl ik wel weet dat de ander het toch niet snapt of terwijl de ander ook een punt heeft over het gedrag van mijn honden. Dan verontschuldig ik me maar tandenknarsend, en denk dan, ik kan tenminste mijn excuses aanbieden, dat moet die ander blijkbaar nog leren. En veel mensen zijn ook blind en doof voor anderen en hun problematiek, dat zoek je maar lekker zelf uit. Ik probeer altijd goed op te letten of ik anderen niet in de weg zit, het is vrij krap hier in stedelijk gebied, maar niet iedereen snapt dat. Bovendien kan ik er al helemaal niet tegen als ik veel pijn heb en de ander maakt een nonchalant grapje, meestal doet mijn vriend dat en die kan ik natuurlijk een schop geven, haha, maar dat mag helaas niet met vervelende buurmannen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik ga wel met kooi mee :ok:
het is een stuk makkelijker als ik er van uitga dat het de schuld van die andere hondjes is dat gina zich niet kan gedragen, hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken :cheer:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

renee-uk schreef:ik ga wel met kooi mee :ok:
het is een stuk makkelijker als ik er van uitga dat het de schuld van die andere hondjes is dat gina zich niet kan gedragen, hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken :cheer:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Ja, mijn oetsiekoetsie en ik zijn perfect, de grote boze buitenwereld heeft alles gedaan :(: :cheer:
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Fuck. Nou je het zegt!
En een heilig boontje was ik blijkbaar al, dus we laten het maar zo :mrgreen:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
dagmar88
Zeer actief

Icecold81 schreef: Dus nee niet leuk, mega mazzel dat t goed ging, maar ik heb echt mn uiterste best gedaan en alles gegeven wat ik in me had....

Ik zou toch verwachten dat je een hond die je al zo'n tijd hebt wel had kunnen leren niet zo te flippen/schijt aan je te hebben.
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

Ik begrijp dat Gina nog steeds haar heerlijke zelluf is?
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Hmmm... als het zo makkelijk kan... waarom nog opvoeden?! :cheer:
Afbeelding
Icecold81
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Icecold81 schreef: Dus nee niet leuk, mega mazzel dat t goed ging, maar ik heb echt mn uiterste best gedaan en alles gegeven wat ik in me had....
Ik zou toch verwachten dat je een hond die je al zo'n tijd hebt wel had kunnen leren niet zo te flippen/schijt aan je te hebben.
Ammehoela niet bij die hond, die heeft een bepaalde lucht die hem schijnbaar woest maakt.
En als mijn hond woest is dring ik daar niet doorheen en als ik op hoge hakken loop al helemaal niet, dan heb ik niet de grip en de kracht om daar doorheen te dringen.

En dit bedoel ik dus met dat goodietooshoe. Jullie zijn allemaal zo perfect. Echt allemaal keurige hondjes die gedrild perfect naast jullie lopen.
Nou gefeliciteerd, echt chapeau.
Live and let live zou ik zeggen.
Dat jullie zelf ook niet eens doodmoe worden van altijd maar dat betweterige gedoe en altijd maar commentaar op een ander leveren....
Ik word er wel zo vreselijk moe van.. ik vraag me zelfs af waarom ik er nog op inga....

:slaap: Zwaaai zwaai
Laatst gewijzigd door Icecold81 op 05 mar 2013 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Punzel
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Punzel »

Ik geloof dat ik het niet helemaal begrijp. Wat deed die andere hond dan behalve niet aan de lijn lopen? Ik lees nergens dat hij uberhaubt maar naar je honden keek, dus ik snap werkelijkwaar niet waarom het de schuld van die hond/baas is dat jij je eigen honden niet vast kan houden?
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Icecold81 schreef:
dagmar88 schreef:
Ammehoela niet bij die hond, die heeft een bepaalde lucht die hem schijnbaar woest maakt.
En als mijn hond woest is dring ik daar niet doorheen en als ik op hoge hakken loop al helemaal niet, dan heb ik niet de grip en de kracht om daar doorheen te dringen.

En dit bedoel ik dus met dat goodietooshoe. Jullie zijn allemaal zo perfect. Echt allemaal keurige hondjes die gedrild perfect naast jullie lopen.
Nou gefeliciteerd, echt chapeau.
Live and let live zou ik zeggen.
Dat jullie zelf ook niet eens doodmoe worden van altijd maar dat betweterige gedoe en altijd maar commentaar op een ander leven ....
Ik word er wel zo vreselijk moe van.. ik vraag me zelfs af waarom ik er nog op inga....

:slaap: Zwaaai zwaai
Ik weet niet of het ook voor mij bedoeld was hoor, maar ik heb echt ALLES behalve een keurige hond die gedrild naast me loopt.
Het wordt met het jaar minder hoor, maar ik heb perioden gehad dat ik met rode puntjes in mijn arm rondliep van het gesjor... schuimbekkend, trekkend en hijgend bewogen we ons voort...ik deed net zo hard mee met Rimpel trouwens :engel:
dagmar88
Zeer actief

Icecold81 schreef:Echt allemaal keurige hondjes die gedrild perfect naast jullie lopen.

Er zit nog een heel stuk tussen gedrild en perfect en een middelvinger krijgen.
Gelukkig maar dat je die tweede hebt laten gaan.
Icecold81
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Icecold81 schreef:Echt allemaal keurige hondjes die gedrild perfect naast jullie lopen.

Nee met je kop tegen een hek aan klappen als je al 20 meter over het asfalt bent geschoven.
Dan valt er niets meer vast te houden.

En dan durf je nog te beweren dat je nu je niet betweterig opstelt???
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

tussen gedrild en perfect en een hond waarvan je weet dat je hem niet houdt op wankele hakken uitlaten zit nogal een verschil lijkt me
het was niet de eerste keer dat ie je ondersteboven trok toch, kan me tenminste nog een verhaal over een gangetje herinneren :U:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
dagmar88
Zeer actief

Icecold81 schreef:
dagmar88 schreef:

Nee met je kop tegen een hek aan klappen als je al 20 meter over het asfalt bent geschoven.
Dan valt er niets meer vast te houden.

En dan durf je nog te beweren dat je nu je niet betweterig opstelt???

:wink: Ik ben het gewoon absoluut niet met je eens, dat mag voor zover ik weet.
Icecold81
Zeer actief

renee-uk schreef:tussen gedrild en perfect en een hond waarvan je weet dat je hem niet houdt op wankele hakken uitlaten zit nogal een verschil lijkt me
het was niet de eerste keer dat ie je ondersteboven trok toch, kan me tenminste nog een verhaal over een gangetje herinneren :U:
Dat verhaal van gangetje was mn vorige herder en die heb ik wel gehouden vertel ik net ivm de jack russel, enkel bij de kat om de bocht niet ;)

Maar ga vooral lekker door,
met zn allen :cheer: met zn allen...

have fun ik hou t voor gezien, tegenover zoveel moraalridders heb ik geen zin mijzelf te moeten verdedigen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”