Lijkt mij een beetje een opruier( tje)linlin schreef:de beste arcee is overigens zelf beveiligingsmedewerker.
want ik vind dit gedrag echt iets voor een kleuter.
Volgens mij bedoelt om te rellen.
Moderator: moderatorteam
Lijkt mij een beetje een opruier( tje)linlin schreef:de beste arcee is overigens zelf beveiligingsmedewerker.

Ik ook in iedere zak zit wel wat.marian* schreef:Hier betalen we geen hondenbelasting meer maar moeten wel zakjes of andere opruimmiddelen kunnen tonen.yuki schreef:Nou nee hoor, hier betalen we OOK voor hondenbelasting (nouja zouden we moeten) en moeten we ook zakjes kunnen tonen. het is dus niet het een of het anderDjockPuck schreef:die mensen doen alleen maar hun werk denk ik zo.
Hier moeten we een ID en opruimzakjes/schepjes bij ons hebben.
En als er om gevraagd word heb je het maar te tonen.
Wij betalen hier geen hondenbelasting, dus het is het een of het ander.
Heb er dus ook altijd een stuk of wat bij me.

Das stoer en mannelijk in bepaalde kringen in Neanderthaler gebied,DjockPuck schreef:Lijkt mij een beetje een opruier( tje)linlin schreef:de beste arcee is overigens zelf beveiligingsmedewerker.
Volgens mij bedoelt om te rellen.

bouvierpoedel schreef:Das stoer en mannelijk in bepaalde kringen in Neanderthaler gebied,DjockPuck schreef:Lijkt mij een beetje een opruier( tje)linlin schreef:de beste arcee is overigens zelf beveiligingsmedewerker.
Volgens mij bedoelt om te rellen..

Yukusaki Akitas schreef:Woow, dat is lef hebben. Ik zou alleen maar ja en amen durven te zeggen als ik een boete krijg. Zelfs al zou ik weten dat het onterecht is! Ben dan ook wel een scheiterd eerste klas :p

dagmar88 schreef:Yukusaki Akitas schreef:Woow, dat is lef hebben. Ik zou alleen maar ja en amen durven te zeggen als ik een boete krijg. Zelfs al zou ik weten dat het onterecht is! Ben dan ook wel een scheiterd eerste klas :pAls je het er niet mee eens bent kun je dat toch vriendelijk en netjes laten weten?
Heeft er bij mij voor gezorgd dat de heren het niet eens konden worden en mijn boete is komen te vervallen.
Lef hebben? Vind het ontzettend kinderachtig van een volwassen man. Moet je niet júist als beveiliger je temperament beter bij je kunnen houden?Yukusaki Akitas schreef:Woow, dat is lef hebben. Ik zou alleen maar ja en amen durven te zeggen als ik een boete krijg. Zelfs al zou ik weten dat het onterecht is! Ben dan ook wel een scheiterd eerste klas :p
ik vind het ook verre van lef. en Yukusaki daar heeft men assertiviteitstrainingen voor want als het zeker onterecht is mag je er best op een normale manier van zeggen_Leonie schreef:Lef hebben? Vind het ontzettend kinderachtig van een volwassen man. Moet je niet júist als beveiliger je temperament beter bij je kunnen houden?Yukusaki Akitas schreef:Woow, dat is lef hebben. Ik zou alleen maar ja en amen durven te zeggen als ik een boete krijg. Zelfs al zou ik weten dat het onterecht is! Ben dan ook wel een scheiterd eerste klas :p
Zou ik niet doen, die hondensport, als hij verliest en vindt dat de ander vals gespeeld heeft, komt ook de Neanderthaler in hem boven....Buddyboy schreef:Allemaal opgekropte frustratie...
TIP: voor Arcee...
Misschien kun je met je hond een leuke hondensport doen.. zo raak jij je energie kwijt en je hond (op een plaats waar ze dat mogen doen..)...
Kortom... doe iets aan je frustratie. Beter dan hier te boel wat zitten te jennen...
Ingrid
PS... hoop niet dat je je af reageert op je viervoeter...
Misschien was het wel een mountainbikerIcecold81 schreef:Pfffff ik begin nu wel ernstig te twijfelen aan het hele fietserverhaal.... zat die fietser toen idd wel fout of lag het toch ook wel aan jezelf? Als ik je reactie in deze lees ...
take a chill pil!
Ohwww, dat haat ik sowieso, dat 'wij' als er jij bedoelt wordt.fes/lou schreef:Neuh, niet om half 8 s ochtends....
En ik geloof dat hij de "hint"wel begrepen had, mijn eerste zin tegen hem was, na hem van boven naar beneden bekeken te hebben: Zo jongeman, heeft je moeder je nieuwe broek gestreken?
Kom op zeg, bekeuring geen probleem, maar geen "mevrouwtje" en "wij"
Dit was leukerCleva schreef:Een plotselinge lachbui met even plotseling eind en dan direct Het Oog des Doods er achteraan.fes/lou schreef:Neuh, niet om half 8 s ochtends....
En ik geloof dat hij de "hint"wel begrepen had, mijn eerste zin tegen hem was, na hem van boven naar beneden bekeken te hebben: Zo jongeman, heeft je moeder je nieuwe broek gestreken?
Kom op zeg, bekeuring geen probleem, maar geen "mevrouwtje" en "wij"
Vergt wat oefening maar dan kun je ze ook laten verschieten.
Vertel eens ....Melanie 74 schreef:
Heb ik hier in dit duffe dorp geen last van, alleen van jagers die denken de wereld te bezitten ....
Mwah, ik denk wel dat er aardig wat boa's zijn die eigenlijk pliesie hadden willen worden maar daarvoor afgekeurd werden. En dus kicken op dat pakje en de macht.Corneliana schreef:ik geloof niet dat boa's er zijn om te pesten en vind het wat apart als volwassenen dat echt denken.
Hmmmmmmmm even denken, hmmmmmm ik denk dat ik je gelijk moet geven, het is je anarchistische inslagCleva schreef:Ja. Nou.blondie schreef: Als ik fout zit zit ik fout, en dan moet ik de consequentie daarvan accepteren.
Of ik fout zit bepaal ik zelf wel en dat er mensen zijn die zichzelf tot regeltjesproducent hebben laten verkiezen heeft geen logische connectie naar met wat ik wel of niet zou mogen.
Daarnaast en daarboven heb ik allang de illusie verloren dat bekeuringen dienen om de burger op te voeden. Het is inderdaad gewoon innen. Geeft niets, is ook belangrijk, maar dat is het.
Ik heb me nergens voor opgegeven. Dus regeltjes van wat ik wel en niet mag leg ik naast me neer. Tot op een bepaald niveau, hoor. Ik ben geen eigenwijze spookrijder op de snelweg ofzo.
Het zal mijn anarchistische inslag wel zijn maar ik heb werkelijk maling aan waar ik wel en niet mijn hond af mag lijnen. Ik moet niets van dat geneuzel hebben. Als het kan dan kan het. Net zoals ik niet middenin de nacht naar een rood stoplicht blijf staan kijken maar gewoon oversteek.
Dat laat onverlet dat ik in staat ben op een beleefde manier een boete aan te nemen.
Ik zeg er waarschijnlijk wel heel dramatisch "Ik verwerp uw systeem en de bijbehorende onzinnigheden." bij.
Ik heb een paar keer (laten we het drie noemen) een bon gehad voor dergelijke rommelarij. Omdat je niet met je paard op de stoep mag, geen licht op de fiets en nog zoiets.
Ze vragen dan "wilt u nog een opmerking bij de bekeuring laten opnemen?". Nou dat moet je mij natuurlijk niet vragen."Ten eerste!"
Wat ik bedoel te zeggen is dat het verzet, het aannemen van de bekeuring omdat dat nu eenmaal moet, prima samengaan met het bewaken van een kwalitatieve ondergrens in het contact met uw medemens dat nu eenmaal zijn werk aan het doen is.
Voor Arcee vertaald "Je ken ook normaal doen."
We verlagen ons straat niet tot basaal gedrag. Daar is het hondenforum voor.

Die van ons heeft lekker een snor. En die gaat zich achter bomen verschuilen, en komt "Boe! Gepakt!" tevoorschijn vanachter zijn schuilplaatsje. Overigens wel alleen als hij vrouwen ziet die hun honden los laten lopen, tegen mannen durft hij dat denk ik niet.Cleva schreef:En daar hebben we meteen de uitzondering op de regel : 'Macht maakt aantrekkelijk."
ik heb meer respect voor een boa dan iemand die dat niet wil doen en liever een uitkering ontvangt.Cleva schreef:Ja. Maar we wonen niet in India en je bent niet beroepsmatig belast met opgeheven vingertjes naar de burgerij omdat dat je dat beroep hebt omdat je vader en je opa het ook deden. Daar kies je voor en daar mogen anderen iets van vinden.Corneliana schreef:ik geloof niet dat boa's er zijn om te pesten en vind het wat apart als volwassenen dat echt denken.
ze hebben gewoon een baan en moeten hun taken uitvoeren
Fatsoen moet je doen en beleefd zijn is verplicht maar buiten dat steek ik mijn dédain voor dergelijk volk niet onder stoelen of banken.
Uiteindelijk kies je er zelf voor om van je bemoeizuchtige hobby je werk te maken en daar mag ik gerust iets van vinden.
Het is prima als je het leuk vindt om samen met je belachelijke dubbelganger de straten af te schuimen om tegen melkertloon te zoeken naar mensen die iets stouts doen maar je roept natuurlijk ook wel iets over je af en de gunfactor daalt nogal.
Ik blijf uiterst correctmaar dat is puur omdat is ze verder helemaal niets gun. Bij mij valt geen stijve gezagsplasser te halen.
Dan is die van ons veel spannenderCleva schreef:Marion. schreef: Die van ons heeft lekker een snor. En die gaat zich achter bomen verschuilen, en komt "Boe! Gepakt!" tevoorschijn vanachter zijn schuilplaatsje. Overigens wel alleen als hij vrouwen ziet die hun honden los laten lopen, tegen mannen durft hij dat denk ik niet.
Marc en ik hadden op ons adres in een recreatiegebied een beheerder die alleen maar gas gaf als er rottigheid was.
Die had geheel geen zin.
Gelijk had hij.
dat denk jijMarion. schreef:Mwah, ik denk wel dat er aardig wat boa's zijn die eigenlijk pliesie hadden willen worden maar daarvoor afgekeurd werden. En dus kicken op dat pakje en de macht.Corneliana schreef:ik geloof niet dat boa's er zijn om te pesten en vind het wat apart als volwassenen dat echt denken.