Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
BaasInOpleiding schreef:@Fafo Naam van wasmiddel graag! (Hier ook banken met wasbare hoes, maar echt niet dat die zo vlekkeloos uit de wasmachine komen als op die tweede foto)
Ehhh
C1000 eigen merk ofzo? Of robijn..
We hebben het wel echt metéén in de was gedaan, dus het was er niet ingetrokken.
Kan me trouwens ook nog goed herinneren dat ik eens met de autoramen wagenwijd open ben teruggereden van een wandeling omdat de honden allebei in een mestvaalt hadden gerold. Onderweg ben ik ook nog bij de dierenwinkel gestopt omdat ik geen hondenshampoo meer had.
Zo zagen ze er allebei van onder tot boven uit
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
En dan zit ik te foeteren op wolf als hij weer een honddenkeutel wil pakken.
Waar hij haast niet de kans toe krijgt.
Sofie wou nog wel eens bij de kattenbak maar daar kan ze niet meer bij.
Moet me eigenlijk gelukkig prijzen met ze als ik hier zo lees.
Cena eet wel eens mensenpoep. Dat is echt te ranzig! Ook heeft ze een keer in een dooie vis liggen rollen en toen ze opstond hingen de schubben en ingewanden in haar nek
Henk heeft een keer met een konijnenkop rondgelopen en deponeerde die heel trots op mijn schoenen...
wow zo te lezen heb ik een voorbeeldige mechelaar...1 keertje heeft ie ooit in poep van wild gelegen. Alleen zijn schouder stonk ontzettend en heb hem drie keer gewassen voordat de geur weg was. En een andere keer was mijn eigen schuld. Ik gooide het balletje iets te ver en die kwam in een weiland waar net gegierd was. Meneer komt terug met gitzwarte poten, buik en borst en een stinkende zwarte tennisbal in de bek. Niet gerold dus alleen maar braaf de bal opgehaald. En stinken dat dat doet zeg...drie dagen later stonk de auto nog ondanks alle geurhulpmiddelen aan de spiegels en aan de radiator. Het fijne was wel dat na 1x wassen Rocco weer lekker rook. Maar verder eet ie nooit poep ofzo. Hoe weten jullie trouwens dat het om mensenpoep gaat? Alleen door het papiertje? niet alle mensen hebben altijd zakdoekjes ofzo bij zich lijkt me? Neem aan dat jullie niet met je neus boven een drol gaan hangen om te kijken hoe het ruikt? Heb nl pas 1 keer mensenpoep zien liggen doordat er een zakdoekje bij lag herkende ik het anders had het net zo goed om een drol van een hond kunnen gaan...
Ik ben wel verbaasd te lezen hoeveel mensen er poepen in de natuur. Een plas kan ik me heel goed voorstellen. Moet nu zelf ook bijna iedere wandeling wel de bosjes in duiken (zwanger). Maar om nou echt de grote boodschap buiten te doen...tja vissers zullen wel moeten natuurlijk...
EstherK schreef:Wij hadden vroeger een kleine tv-kast met tv, versterker, dvd-speler, aparte boxen (incl dolby surround) en een bas-kast. Heel veel kabels dus en omdat de kast klein was kon je er makkelijk bij. Toen Iarik 8 maanden was, dus redelijk groot maar nog niet helemaal zindelijk, heeft hij een keer over die kabels gepoept. Het was ook nog dunne stront en werkelijk alle kabels zaten onder. Ik heb de kabels 1 voor een moeten schoonmaken. Uiteraard nadat ik de vloer had leeggeschept.
Ohnee
Fafo schreef:Dat is toch wel Fay die op onze spierwitte bank al liggend tegelijkertijd moest kotsen en schijten.. Gelukkig kunnen we de hoezen wassen en het bovenste plaatje is het resultaat van Fay, en de onderste is na het wassen.
Ze mag niet op de bank en we waren even 5 minuten weg
Nu hebben we grijze hoezen om de bank
ohhhh wat een verschrikking om zo thuis te komen
Wat houd iedereen toch van zijn honden dat ze na al die gebeurtenissen geen enkeltje asiel hebben gekregen
mirretje schreef:wow zo te lezen heb ik een voorbeeldige mechelaar...1 keertje heeft ie ooit in poep van wild gelegen. Alleen zijn schouder stonk ontzettend en heb hem drie keer gewassen voordat de geur weg was. En een andere keer was mijn eigen schuld. Ik gooide het balletje iets te ver en die kwam in een weiland waar net gegierd was. Meneer komt terug met gitzwarte poten, buik en borst en een stinkende zwarte tennisbal in de bek. Niet gerold dus alleen maar braaf de bal opgehaald. En stinken dat dat doet zeg...drie dagen later stonk de auto nog ondanks alle geurhulpmiddelen aan de spiegels en aan de radiator. Het fijne was wel dat na 1x wassen Rocco weer lekker rook. Maar verder eet ie nooit poep ofzo. Hoe weten jullie trouwens dat het om mensenpoep gaat? Alleen door het papiertje? niet alle mensen hebben altijd zakdoekjes ofzo bij zich lijkt me? Neem aan dat jullie niet met je neus boven een drol gaan hangen om te kijken hoe het ruikt? Heb nl pas 1 keer mensenpoep zien liggen doordat er een zakdoekje bij lag herkende ik het anders had het net zo goed om een drol van een hond kunnen gaan...
Ik ben wel verbaasd te lezen hoeveel mensen er poepen in de natuur. Een plas kan ik me heel goed voorstellen. Moet nu zelf ook bijna iedere wandeling wel de bosjes in duiken (zwanger). Maar om nou echt de grote boodschap buiten te doen...tja vissers zullen wel moeten natuurlijk...
Mensenpoep herken je aan de geur, ik tenminste. Vissers, hardlopers, junks poepen buiten. Daarom is het ook zo gevaarlijk want je weet niet of je hond poep van een visser of van een junk eet. Totdat je hond compleet de weg kwijt is en een nacht aan het infuus moet zoals Gol, tja dat was dus junkenpoep
Wat ben ik blij met mijn tot nu toe voorbeeldige hond. Of hier in de buurt wonen gewoon nettere mensen, wat je niet zo zou bedenken op het eerste gezicht.
Alleen als pup probeerde ze ganzenpoep te eten.
Ik heb er eentje om toe te voegen.. Diesel heeft vannacht een zak munt brokken van de kast getrokken die hij normaal alleen krijgt als snoepje. Heel de zak leeg, en over de gehele lengte van de keuken, 8 meter, een spoor van groene schijt Heel de keuken onder de stront, en het stinkt vreselijk. Je zou denken dat het dan nog naar munt ruikt maar echt niet hoor. Alsof er een koe door mijn keuken gelopen is. Ik zit nu nog met de ramen open.
Hier toch ook het rollen in mensenstront, dat de brokken echt tussen de vacht hing en precies in de winter dat de buitenkraam bevroren was en je dus wel verplicht met hond vol met brokken door het hele huis moet op weg naar de badkamer......
sTefaniA schreef:Ik heb er eentje om toe te voegen.. Diesel heeft vannacht een zak munt brokken van de kast getrokken die hij normaal alleen krijgt als snoepje. Heel de zak leeg, en over de gehele lengte van de keuken, 8 meter, een spoor van groene schijt Heel de keuken onder de stront, en het stinkt vreselijk. Je zou denken dat het dan nog naar munt ruikt maar echt niet hoor. Alsof er een koe door mijn keuken gelopen is. Ik zit nu nog met de ramen open.
Wat trouwens ook vies is en wat je rond deze tijd nog al eens tegenkomt is volle snotzakdoekjes van straat. Ik geloof dat dat het eerste was waar Ezio als pup mee aan kwam. 1ste wat hij dan ook geleerd heeft was de opdracht "los, en wel onmiddelijk". Hij blijft echter erg aangetrokken tot volle witte papieren snotlapjes en probeerd ze soms zo stiekem weg toch even in de bek te nemen.
Heeft ooit in vossenpoep liggen te rollen en hele weg uiteraard stinken dat hij deed.
Hij dus bij thuiskomst dikke pech; hij moest linea directa onder de douche met flinke laag shampoo. Maar Meneer is een trutje van hier tot Tokio begon hij op de vlucht te slaan door het huis heen. Vervolgens ging hij weer van de trap naar beneden rennen dus kon ik weer hem achterna. Hij heeft kennelijk wel z'n les geleerd, hij heeft daarna nooit meer gedaan.
Demi
Geef haar nooit te eten voordat je met haar met de auto weg moet. Dan kotst ze de hele auto en over je heen de boel onder.
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Yvet hoeveel tijd laat jij er tussen zitten, tussen Demi eten geven en mee in de auto nemen?
(Vovo heeft nl ook al 4x in de auto gekotst, KVV gaat nog wel maar brokkenkots meurt echt de pan uit. Een uur tussen eten en mee in de auto is hier in ieder geval niet genoeg, ben nu aan het uitvogelen hoe lang dan wel genoeg tijd is)
De grootste viezerik was Jeda, die rolde in alles wat aan het ontbinden was Het ergste vond ik vis, de schubben bleven in haar vacht zitten en mensenkots was ook geen feestje Waar ik ook niet blij mee was dat ze een keer, ik had een kamer vol visite, naar beneden kwam met een gedragen onderbroek van mij
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Macho heeft me een keer een (gebruikte ) maandverband gebracht
Jack bracht me als pupje dit:
Leuk hoor, apporterende honden
Inmiddels kennen ze allemaal het commando uitspugen want in 1e instantie had ik ze geleerd ALLES in de hand af te geven
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Nanna schreef:Het smerigst was toen ik voor iemand haar Newfoundlander uitliet en die smakkend en zuigend uit de bosjes kwam. Ik meende in mijn onschuld dat ze een lolly had gevonden maar het was een gebruikte tampon En ze wilde dat vieze ding ook nog eens niet loslaten
Brengt meteen de volgende vraag bij me op: wie verwisselt er in 's hemelsnaam een tampon midden in een woonwijk?
Verder zijn mijn honden niet van die toddiken. O ja, Bakkie heeft ooit in mensenstront gerold (en dan ben je NIET blij met een viltras)
En Simone is het eeuwige moddermonster.
Ik dacht tekort op mekaar. Later als we met de auto weggingen even geen eten gegeven. En dit is vrij lang geleden om nog precies te kunnen zeggen. Maar ik zou zelf ook gaan kotsen in de auto als ik bij sommige mensen in de auto zit. Met al die vreselijke rotondes.
Ik denk dat Demi net als ik een vorm van wagenziekte hebben.
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Sofie ziet er uit als een dametje, maar ze is onwijs dol op alle soorten poep, om te eten en in te rollen, maar het goorst was toen ze een keer een -gebruikte- tampon heeft afgekloven. Heb haar snuitje gewassen in biotex. Bah!
Sammie van mijn zus heeft op zijn eerste boswandeling als pup een condoom uitgelikt. Andere zus en ik konden er nog een beetje om lachen, maar god..wat was dat smerig. Ze rook ook echt naar..tja..de inhoud.
Gelukkig met mijn hond nog niks meegemaakt met poep . Hier wel wat anders... Mijn poes was dit weekend weer krols en ging aandacht zoeken bij Bonita... Nou haar kont omhoog en Bonita kon haar helemaal aflebberen... Poes liet het ook gewoon toe. Normaal moet ze bijna nooit wat van mijn hond hebben maar nu ineens wel. Gekke Bonita...
Nanna schreef:Het smerigst was toen ik voor iemand haar Newfoundlander uitliet en die smakkend en zuigend uit de bosjes kwam. Ik meende in mijn onschuld dat ze een lolly had gevonden maar het was een gebruikte tampon En ze wilde dat vieze ding ook nog eens niet loslaten
Brengt meteen de volgende vraag bij me op: wie verwisselt er in 's hemelsnaam een tampon midden in een woonwijk?
Verder zijn mijn honden niet van die toddiken. O ja, Bakkie heeft ooit in mensenstront gerold (en dan ben je NIET blij met een viltras)
En Simone is het eeuwige moddermonster.