Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Renbaandag HF 2 juni = vol!
Moderator: moderatorteam
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Renbaandag HF 2 juni
Ik denk dat ik Pippi op ga geven, moet even kijken of ik vervoer heb tegen die tijd.
Bleza zou het ook erg leuk vinden, maar ik durf het niet aan met haar hart.
Jade vindt er waarschijnlijk geen hol aan.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 1
Bo kan erg hard rennen maar ik denk niet dat ik haar zover krijg dat ze dat in een dergelijke situatie ook doet. Dus we doen niet mee ('t is overigens ook wel een beetje ver voor ons), maar ik vind het wel een erg leuk initiatief weer!
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Renbaandag HF 2 juni
Leuk!!!! Maar volgens mij hebben we dan al wat & Prince is nog erg jong dan.....advies Vd fokker was toch te wachten tot 12-18 mnd voor dit soort geintjes...
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
De kampioen is tegen die tijd alweer in Zwitserland, maar ze zou dit wel waarderen denk ik zo.
Carmen, ze doet je kennelnaam wel eer aan, zoals ze soms de tuin door sjeest, heb ik hier in ene een plaatselijke wervelstorm.
Carmen, ze doet je kennelnaam wel eer aan, zoals ze soms de tuin door sjeest, heb ik hier in ene een plaatselijke wervelstorm.
Wiel
Biet schreef:De kampioen is tegen die tijd alweer in Zwitserland, maar ze zou dit wel waarderen denk ik zo.

-
- Zeer actief
Tegen die tijd is hij een maand of 8 toch? Je moet zelf doen waar je je goed bij voelt maar lichamelijk gezien zou hij dan best een keer een kort recht stukje mogen doen, wel zorgen dat er geen afleiding is van mensen en andere honden langs het stuk dat hij loopt, en een beetje samen spelen met het haasje voordat hij mag lopen en nadat hij hem gepakt heeft om zijn interesse aan te wakkeren. Al hoef je de meeste windhonden niets uit te leggen als ze het vel eenmaal zien gaan.crutz schreef:Leuk!!!! Maar volgens mij hebben we dan al wat & Prince is nog erg jong dan.....advies Vd fokker was toch te wachten tot 12-18 mnd voor dit soort geintjes...

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Renbaandag HF 2 juni
Saba schreef:Tegen die tijd is hij een maand of 8 toch? Je moet zelf doen waar je je goed bij voelt maar lichamelijk gezien zou hij dan best een keer een kort recht stukje mogen doen, wel zorgen dat er geen afleiding is van mensen en andere honden langs het stuk dat hij loopt, en een beetje samen spelen met het haasje voordat hij mag lopen en nadat hij hem gepakt heeft om zijn interesse aan te wakkeren. Al hoef je de meeste windhonden niets uit te leggen als ze het vel eenmaal zien gaan.crutz schreef:Leuk!!!! Maar volgens mij hebben we dan al wat & Prince is nog erg jong dan.....advies Vd fokker was toch te wachten tot 12-18 mnd voor dit soort geintjes...Lelystad gebruikt een sleephaas en dat is geschikter voor een pup/(jonge) hond die nog niet weet wat de bedoeling is dan een railsysteem.
Op de baan zou idd mss wel kunnen. Want idd qua leeftijd wat we met de fokker besproken hebben was over coursing & niet op de baan;-) & een haas/jagen snapt hij al prima

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
En hij loopt dan natuurlijk nog niet de hele baan! Denk dat hij het wel erg leuk zal vindencrutz schreef:Saba schreef:Tegen die tijd is hij een maand of 8 toch? Je moet zelf doen waar je je goed bij voelt maar lichamelijk gezien zou hij dan best een keer een kort recht stukje mogen doen, wel zorgen dat er geen afleiding is van mensen en andere honden langs het stuk dat hij loopt, en een beetje samen spelen met het haasje voordat hij mag lopen en nadat hij hem gepakt heeft om zijn interesse aan te wakkeren. Al hoef je de meeste windhonden niets uit te leggen als ze het vel eenmaal zien gaan.crutz schreef:Leuk!!!! Maar volgens mij hebben we dan al wat & Prince is nog erg jong dan.....advies Vd fokker was toch te wachten tot 12-18 mnd voor dit soort geintjes...Lelystad gebruikt een sleephaas en dat is geschikter voor een pup/(jonge) hond die nog niet weet wat de bedoeling is dan een railsysteem.
Op de baan zou idd mss wel kunnen. Want idd qua leeftijd wat we met de fokker besproken hebben was over coursing & niet op de baan;-) & een haas/jagen snapt hij al prima

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Biet schreef:De kampioen is tegen die tijd alweer in Zwitserland, maar ze zou dit wel waarderen denk ik zo.

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Renbaandag HF 2 juni
_Inge_ schreef:En hij loopt dan natuurlijk nog niet de hele baan! Denk dat hij het wel erg leuk zal vindencrutz schreef:Saba schreef:Tegen die tijd is hij een maand of 8 toch? Je moet zelf doen waar je je goed bij voelt maar lichamelijk gezien zou hij dan best een keer een kort recht stukje mogen doen, wel zorgen dat er geen afleiding is van mensen en andere honden langs het stuk dat hij loopt, en een beetje samen spelen met het haasje voordat hij mag lopen en nadat hij hem gepakt heeft om zijn interesse aan te wakkeren. Al hoef je de meeste windhonden niets uit te leggen als ze het vel eenmaal zien gaan.crutz schreef:Leuk!!!! Maar volgens mij hebben we dan al wat & Prince is nog erg jong dan.....advies Vd fokker was toch te wachten tot 12-18 mnd voor dit soort geintjes...Lelystad gebruikt een sleephaas en dat is geschikter voor een pup/(jonge) hond die nog niet weet wat de bedoeling is dan een railsysteem.
Maareh, volgens mij begon ik met dat we wrs al wat anders hebben dus geen tijd;-)
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Ja, was net nadat jullie weg waren gegaan.Asta schreef:Biet schreef:De kampioen is tegen die tijd alweer in Zwitserland, maar ze zou dit wel waarderen denk ik zo.
Had ze eerst nog wat te eten gegeven, maar Layla at maar een paar happen en bleef wat drentelen.
Toen Bobo z'n bak leeg had, met ze naar buiten gegaan en toen ging ze helemaal los.
Wat is die hond snel, vloog letterlijk laag over de grond de tuin door, deed me meteen aan de kennelnaam denken.
Haar maar uit laten razen, daarna beide aangelijnd om nog een stuk te lopen.
Toen we terug waren, was ze haar spanning schijnbaar kwijt en at ze d'r bak leeg.
Wiel
-
- Zeer actief
Dit zou Nadav geweldig vinden
, al zijn we dan misschien op vakantie, even afwachten maar
!

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Ik denk dat jij dan voor Pippi aan moet rennen, denk je niet? (lol)moosje schreef:Ik denk dat ik Pippi op ga geven, moet even kijken of ik vervoer heb tegen die tijd.

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Renbaandag HF 2 juni
Ja ze zijn watervlugBiet schreef:Ja, was net nadat jullie weg waren gegaan.Asta schreef:Biet schreef:De kampioen is tegen die tijd alweer in Zwitserland, maar ze zou dit wel waarderen denk ik zo.
Had ze eerst nog wat te eten gegeven, maar Layla at maar een paar happen en bleef wat drentelen.
Toen Bobo z'n bak leeg had, met ze naar buiten gegaan en toen ging ze helemaal los.
Wat is die hond snel, vloog letterlijk laag over de grond de tuin door, deed me meteen aan de kennelnaam denken.
Haar maar uit laten razen, daarna beide aangelijnd om nog een stuk te lopen.
Toen we terug waren, was ze haar spanning schijnbaar kwijt en at ze d'r bak leeg.

- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Ik kom ook met alle drie!! Mail is net verstuurd. 

Ik heb me net aangemeld als vrijwilliger, zonder hond, zou ik met iemand mee kunnen rijden die uit of langs Almere komt?
- Irisz
- Zeer actief
- Contacteer:
Jullie kunnen nu allemaal wel thuis blijven hoor, nu ik kom met mijn gespuis.
Ware natuurtalenten, maar dat krijg je met echte jachthonden natuurlijk.
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
Altijd leuk om de profs aan het werk te zienIrisz schreef:Jullie kunnen nu allemaal wel thuis blijven hoor, nu ik kom met mijn gespuis.

- Char7
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan kunnen ze vast Mchumba wel even toe fluisteren hoe het moetIrisz schreef:Jullie kunnen nu allemaal wel thuis blijven hoor, nu ik kom met mijn gespuis.

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Er zijn dus absoluut geen honden in de buurt van de baan? Of mogen ze wel achter die "omheining"?
En een vraag mbt de klasses: boven de 15 maanden is 1 klasse? Ongeacht de leeftijd van de hond?
En een vraag mbt de klasses: boven de 15 maanden is 1 klasse? Ongeacht de leeftijd van de hond?

- gerda__b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
- Contacteer:
Nou dan komen ze maar ff terug hoorBiet schreef:De kampioen is tegen die tijd alweer in Zwitserland, maar ze zou dit wel waarderen denk ik zo.

Het stuiter konijn is idd wel snel he

Those who know don't speak....and those who speak don't know

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.....

06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.....

09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy

05-07-2005 - 04-07-2017 Sita

26-03-2008 - 06-08-2018 Centho

-
- Zeer actief
Achter de omheining zullen vast wel honden staan ja..staan wel bosjes voor.Marielle&Stef schreef:Er zijn dus absoluut geen honden in de buurt van de baan? Of mogen ze wel achter die "omheining"?
En boven de 15 maanden rennen de honden gewoon het hele rondje ja..maar wel apart natuurlijk.
Honden die om een of andere reden het hele rondje niet redden, mogen ook korter rennen en oudere honden ook

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Het rondje maak ik me geen zorgen om_Inge_ schreef:Achter de omheining zullen vast wel honden staan ja..staan wel bosjes voor.Marielle&Stef schreef:Er zijn dus absoluut geen honden in de buurt van de baan? Of mogen ze wel achter die "omheining"?
En boven de 15 maanden rennen de honden gewoon het hele rondje ja..maar wel apart natuurlijk.
Honden die om een of andere reden het hele rondje niet redden, mogen ook korter rennen en oudere honden ook

- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Contacteer:
Haha, geweldig Iris... ik dacht nou komt het.. die gaan als een speer... alleen niet de goede kant opIrisz schreef:Jullie kunnen nu allemaal wel thuis blijven hoor, nu ik kom met mijn gespuis.

Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

-
- Zeer actief
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Contacteer:
Dat zie je haar op dit filmpje ook doen. Helemaal super!! Mocht een van onze honden het niet snappen dan wil Iris ze vast wel begeleiden. Ze doet dat prima_Inge_ schreef:Iris kan zelf ook heel goed meerennen hoor, heb ik vorig jaar wel gezien![]()

Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

-
- Zeer actief
- Irisz
- Zeer actief
- Contacteer:
Echt waar, ik ben nog niet 1x op een coursing geweest waarbij ik niet zelf mocht rennen...en toch ga ik elke keer weer.shibashira schreef:Dat zie je haar op dit filmpje ook doen. Helemaal super!! Mocht een van onze honden het niet snappen dan wil Iris ze vast wel begeleiden. Ze doet dat prima_Inge_ schreef:Iris kan zelf ook heel goed meerennen hoor, heb ik vorig jaar wel gezien![]()
![]()

Achja, ze hebben wel schik!

Als Luna zou gaan, zou ze echt punten scoren. Die is gruwelijk snel en wendbaar.
Klaas is hier volgens mij gewoon te oenig voor.
-
- Zeer actief

Ben zelf ook erg benieuwd hoe Sadie het gaat doen, ook de 1ste keer voor haar!

- Irisz
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat Focus nog wel eens heel fanatiek kan zijn!_Inge_ schreef:Arme Klaasje. Dan moet Focus de familie eer maar redden
![]()
Ben zelf ook erg benieuwd hoe Sadie het gaat doen, ook de 1ste keer voor haar!

Anders kan Sadie misschien met Focus samen lopen! Hoewel dat waarschijnlijk een herhaling van dit filmpje wordt.