Antonetta schreef:Is 2000/2500 euro dan een normale prijs, vind ik eigenlijk niet. Maar het is maar net wat je voor een pup over hebt of er voor kunt missen.dagmar88 schreef:Antonetta schreef: Mijn vrienden zijn nooit van plan geweest om de pup voor 2000 euro te kopen, dit vonden ze gelijk te veel. Vandaar het bod en de afspraak met de fokker waar die uiteindelijk op terug gekomen is.
Wat ze er van geleerd hebben is, dat ze na een mondelinge afspraak deze beter ook even op papier kunnen laten zetten.
Ze zoeken nu rustig verder naar een geschikte (waakhond)pup.
Nou, dat vind ik dus al heel erg raag.
Je wilt zo'n pup of niet en dan houd je rekening met de normale prijs die voor het ras betaald wordt![]()
Afdingen op een hond
Er word voorbij gegaan aan het fijt dat de fokker en mijn vrienden, vrienden zijn. Het is niet zo dat ze gereageerd hebben op een advertentie waarin een pup voor een vaste prijs word aangeboden. Er is gevraagd wat de fokker voor de reu hebben wilde, mijn vrienden vonden dit te veel en kwamen met een tegen bod dat geaccepteerd is.
Ik heb geen verstand van pupprijzen. Het gaat er ook niet om wat jij een normale prijs vindt.
Als je het er niet voor over hebt of kunt missen ga je een deurtje verder
.