Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eindelijk is het zover! yuki is er :) foto's pagina 3

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Loek
Zeer actief

Re: eindelijk is het zover!

Ongelezen bericht door Loek »

Eefje83 schreef:
Kit schreef:Guttegut hoor, weer een reminder waarom ik hier niet meer kom....Dat gezeik altijd..

Ja ze is misschien qua weken te jong, maar ik heb die pup zelf een hele dag meegemaakt en geloof me, die is hard toe aan een eigen plekje.. Die is eigenwijs en zelfstandig genoeg, geen broertjes of zusjes en de teven bemoeien zich niet met haar, zal dus heel anders worden bij Frank en Mieke, waar zij de aandacht krijgt..

Frank, Mieke, veel geluk met die kleine, ik zal haar vast nog wel eens zien en ik hoop dat jullie opa de groeten van me hebben gedaan :mrgreen:

Zo, veel plezier verder met elkaar afmaken en bedankt voor de reminder, ik kruip terug onder mijn steen

Oh ja en de beste wensen voor t nieuwe jaar :kotz:
Nou bedankt Kit,echt heel fijn.
Weet je dat ze zelf ook gewoon dit soort vragen stellen,er word toch ook niet moeilijk over gedaan verder?
Als het bij de (sport)herders gebeurd valt het halve forum erover maar omdat het Frank en Mieke zijn mag het niet gezegd worden ofzo????
Er is niemand die lullig doet,ja jij nu naar de mensen die het in hun botte hoofd durven te halen om eens een vraag te stellen :U:
Helemaal met je eens :ok:
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: eindelijk is het zover! yuki is er :) foto's pagina 3

Ongelezen bericht door Belle »

Wat is ze leuk en mooi. Gefeliciteerd met Yuki!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Fafo schreef: En voor de rest vind ik het een leuk uitziende pup! En het service vind ik ook mooi want ik heb precies dezelfde! :engel:

Edit: eh.. Servies. Dus :hmmm:
Ikea doet het goed :engel:

we zijn ook onwijs benieuwd hoe ze uitgroeit ook qua vacht :mrgreen:
Afbeelding
Jeffy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeffy »

Ze is wel lekker pluizig zeg :I: Ik hoop dat jullie regelmatig foto's zullen maken. Ben benieuwd hoe ze opgroeit :ok:
Browny
Zeer actief

Tara schreef:
Héél goed! Nou nog iets minder enthousiast inzoomen, en dan hejje puike plaoties! :E:
zo ben ik er in ieder geval wel achter dat nog niet alles puppy proef is :LOL: even de kabels opruimen dus :engel:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

frank1985 schreef: Nou nou. Ik vraag het gewoon. Ik mag toch een keurige wedervraag stellen? Er stoort mij niets.
Maar je zit mis met je aannames. Het was niet in het belang van Kees of ons. En het doet er idd geen zak toe wat jij er van denkt. Maar ik mag er gewoon om vragen als je dat soort dingen post.
voorlopig is het gewoon wettelijk verboden, dus je hebt gelijk het doet er geen bal toe wat wie dan ook er van vindt :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

Eefje83 schreef:
Kit schreef:Guttegut hoor, weer een reminder waarom ik hier niet meer kom....Dat gezeik altijd..

Ja ze is misschien qua weken te jong, maar ik heb die pup zelf een hele dag meegemaakt en geloof me, die is hard toe aan een eigen plekje.. Die is eigenwijs en zelfstandig genoeg, geen broertjes of zusjes en de teven bemoeien zich niet met haar, zal dus heel anders worden bij Frank en Mieke, waar zij de aandacht krijgt..

Frank, Mieke, veel geluk met die kleine, ik zal haar vast nog wel eens zien en ik hoop dat jullie opa de groeten van me hebben gedaan :mrgreen:

Zo, veel plezier verder met elkaar afmaken en bedankt voor de reminder, ik kruip terug onder mijn steen

Weet je dat ze zelf ook gewoon dit soort vragen stellen,er word toch ook niet moeilijk over gedaan verder?
Als het bij de (sport)herders gebeurd valt het halve forum erover maar omdat het Frank en Mieke zijn mag het niet gezegd worden ofzo????
Er is niemand die lullig doet,ja jij nu naar de mensen die het in hun botte hoofd durven te halen om eens een vraag te stellen :U:
Ik kreeg/krijg ze toch echt pas mee met 8 weken ondanks dat mams het zat is (het geknok met zoveel reuen in een nest en de tandjes) dus ook daar wordt er wel anders gedacht :wink:

Het is wel een leuk ding, gefeliciteerd met haar!
Laatst gewijzigd door Selene op 06 jan 2013 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Loek
Zeer actief

nathalie schreef:
frank-bobby schreef:wat een drama weer zeg
oke goed oficieel mag het niet :blah:
maar eerlijk ik zie het nut niet om de pup nog langer bij moeder te houden die het echt zat is en nest genootjes had ze ook niet
en het is ook nog is zo dat ze met meen 4 anderen honden komt te zitten dus alleen is ze ook niet
soms kan je ook te moeilijk doen hoor :U:
Tuurlijk ben jij het er mee eens, broodfokker die je bent!
wat een inkopper :LOL: :LOL: :LOL:
Clausje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Beagle en Friese Stabij
Contacteer:

Ongelezen bericht door Clausje »

Wat een heerlijk mormel. Drie weken beleden was ze al huge,nu nog meer.
Ik heb toen kennis gemaakt met Kees. En die man had erg veel verstand van honden ,en zijn honden zag er ook prima uit. Dus neem ik aan,dat het een weloverwogen beslissing is geweest. Dus waarom dat hakken hier?
Geniet van dit heerlijke beest!
Ons puppy-avontuur: www.famba.nl/beagle
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Selene schreef:
Eefje83 schreef:

Ik kreeg/krijg ze toch echt pas mee met 8 weken ondanks dat mams het zat is (het geknok met zoveel reuen in een nest en de tandjes) dus ook daar wordt er wel anders gedacht :wink:
ik noemde maar een voorbeeld,het gebeurd her en der maar van de herders heb ik het zelf af en toe gelezen vandaar dit voorbeeld,ik had ook de fokschuur kunnen noemen
Loek
Zeer actief

frank1985 schreef:Maar je zit mis met je aannames. Het was niet in het belang van Kees of ons. En het doet er idd geen zak toe wat jij er van denkt. Maar ik mag er gewoon om vragen als je dat soort dingen post.
Niet uit je nek kletsen, er zijn drie partijen, Kees, jullie en de pup, het is niet in jullie belang dus blijft de pup over en wettelijk gezien heeft men bepaald dat het absoluut niet in het belang van een pup is om vroegtijdig het nest te verlaten :wink:
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Clausje schreef:Wat een heerlijk mormel. Drie weken beleden was ze al huge,nu nog meer.
Ik heb toen kennis gemaakt met Kees. En die man had erg veel verstand van honden ,en zijn honden zag er ook prima uit. Dus neem ik aan,dat het een weloverwogen beslissing is geweest. Dus waarom dat hakken hier?
Geniet van dit heerlijke beest!
hakken,waar dan in vredesnaam :U:
maak het toch eens niet erger dan het is :19:
Browny
Zeer actief

Mit schreef:Tsuki en Yuki! Ik voorzie een droomcombi :I: :mrgreen:
:LOL: denk je dat je dat aandurft met zo een beer die boven op je prinsesje gaat zitten, ik denk nu al zo groot als Tsuki :LOL: maar die namen vind ik echt leuk :mrgreen:
Afbeelding
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

Eefje83 schreef:
Selene schreef:
Eefje83 schreef:

ik noemde maar een voorbeeld,het gebeurd her en der maar van de herders heb ik het zelf af en toe gelezen vandaar dit voorbeeld,ik had ook de fokschuur kunnen noemen
:ok: okee!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Ik heb verder geen mening over het ophalen van het hondje, maar ik weet wel dat Kees in ons geval juist adviseerde Lizzie iets langer te laten omdat ze uit een groot nest kwam en nog steeds regelmatig bij Tres dronk, zij is dus pas met 8,5 week gekomen.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

Het hakken maakt mij niet uit. Ik zie het ook niet als hakken. Er zijn vragen. Logisch. Ik hen geprobeerd er antwoorden op te geven waarom we tot dit besluit zijn gekomen. Daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Ik weet hoe het zit en ik weet ook dat het wettelijk niet is toegestaan. Met dat in mijn achterhoofd heb ik het verhaal van de fokker aangehoord en ben ik er mee akkoord gegaan. Dat mij / ons nu verweren gaat worden dat we dit niet in het belang van de pup zouden hebben gedaan ...... Nou ja, goed. Dat gaat nergens over.

Ik geloof het wel....
:ok:
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

Loek schreef:
frank1985 schreef:Maar je zit mis met je aannames. Het was niet in het belang van Kees of ons. En het doet er idd geen zak toe wat jij er van denkt. Maar ik mag er gewoon om vragen als je dat soort dingen post.
Niet uit je nek kletsen, er zijn drie partijen, Kees, jullie en de pup, het is niet in jullie belang dus blijft de pup over en wettelijk gezien heeft men bepaald dat het absoluut niet in het belang van een pup is om vroegtijdig het nest te verlaten :wink:
Oh ik klets niet. Het was zeker in het belang van de pup. Als Kees terug is kan hij het
Je vast haarfijn uitleggen.
Laatst gewijzigd door frank1985 op 06 jan 2013 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Loek schreef:
dat het 3 dagen te vroeg is waren we op pagina 1 al uit :mrgreen: en in wiens belang dat is en welke omstandigheden dit belang is beslist, gaat een ander niets aan natuurlijk :wink: maar ik blijf in herhaling vallen, zoals meerdere hier, geeft niet maar opgegeven moment ben ik er wel een beetje over uitgesproken :F:

iedereen mag zeggen wat hij/zij ervan vind natuurlijk :ok:
Afbeelding
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

tjeetje wat een joekel is ze.. dat wordt een heule grote volgens mij..Ik vind het alleen jammer dat ze geen Nanna meer heet...ik vond het een geweldige naam... Maar toch gefeliciteerd met Yuki
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

dat is makkelijk, maar maakt het nog niet waar.
je legt niks uit en dat het in het belang van de pup is is ook niet zo.
die 7 weken regel is er niet voor niks.

zoals ik al zei, volgende keer is het een pup van 4 weken, absoluut in het belang van de pup natuurlijk maar alleen als ie bij een forumfokker vandaan komt :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Gefeliciteerd met Yuki, dat is nou met recht een BOL wol :mrgreen:
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Nou ik ben ernstig verbolgen (en nee er is geen woordenboek op mijn kop gevallen, gewoon een helder momentje :mrgreen: ).
Het kind is er nét en wordt al aan de afwas gezet, ik zeg SCHÁNDE.......
Volgens mij is jullie kleine (chico ? ) er wel blij mee maar oef wat is ze groot zeg, een heel knap puppenkind.
Moet eerlijk gezegd nog wel ff wennen aan de naam maar vooruit Yuki is ook wel een mooie naam.
Wel veel updates geven hé, ben benieuwd hoe ze uit gaat groeien.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Browny
Zeer actief

renee-uk schreef:dat is makkelijk, maar maakt het nog niet waar.

zoals ik al zei, volgende keer is het een pup van 4 weken, absoluut in het belang van de pup natuurlijk maar alleen als ie bij een forumfokker vandaan komt :ok:
ik vind dat je wat overtrokken reageert :wink: dat de hele wereld wilt weten hoe alles vooraf is gegaan, tja dat is aan ons en kees om te vermelden en heb grote en belangrijke lijnen uitgelegd. en heb eerder gezegd dat ik het daarbij laat :wink:
en om nou 3 dagen met 3 weken te vergelijken, dat verlaagt de discussie nogal en ben ik gelijk uitgesproken. vooralsnog jij hebt je mening, prima :ok: het liefst wil je blijkbaar alle sappige details weten, maar daartoe ga ik mij niet verantwoorden dat ben ik hier niemand verschuldigd en zou ik ook niet moeten willen.
het is nou eenmaal zo gegaan en begrijp de reacties, heeft mij niet weerhouden het openbaar te maken dat we haar vandaag hebben opgehaald.
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Ptje schreef: Volgens mij is jullie kleine (chico ? ) er wel blij mee maar oef wat is ze groot zeg, een heel knap puppenkind.
Moet eerlijk gezegd nog wel ff wennen aan de naam maar vooruit Yuki is ook wel een mooie naam.
Wel veel updates geven hé, ben benieuwd hoe ze uit gaat groeien.

Chiko is zielsgelukkig :LOL: hebben elkaar helemaal gevonden en zijn aan het spelen :I: vanaf dat ze 2 weken was ongeveer, hadden we die naam al en wist kees ook :wink: maar hadden een hele lijst honden namen met wat we leuk vonden, dus moesten het eerst zeker weten voordat we het van de daken schreeuwen en er steeds een andere naam gezegd wordt :engel:
Afbeelding
Jessica3787
Zeer actief
Mijn ras(sen): Terriermixje

Ongelezen bericht door Jessica3787 »

Volgens mij zijn het vier dagen, en dan hebben we het over de minimale leeftijd die een pup moet hebben als hij weg gaat bij de moeder... Ik vind het niet zo gek hoor, je doet ontzettend blij over het ophalen van een veel te jonge pup. Vervolgens ben je niet in staat uit te leggen waarom zij dan perse nu al weg moest, want dat is dan 'privé'. Leg dan gewoon uit wat er in jullie ogen zo vreselijk mis ging dat de pup tegen de wet in bij de moeder (en heel belangrijk uit de vertrouwde roedel) weg moest :19: Misschien is het best te begrijpen, maar dit is gewoon een vaag verhaal en daarbij vind ik het hele slechte reclame voor zowel boevierpoedel zijn kennel als voor jullie als verantwoordelijke hondeneigenaren.
renee-uk
Zeer actief

Browny schreef:
renee-uk schreef:dat is makkelijk, maar maakt het nog niet waar.

ik vind dat je wat overtrokken reageert :wink: dat de hele wereld wilt weten hoe alles vooraf is gegaan, tja dat is aan ons en kees om te vermelden en heb grote en belangrijke lijnen uitgelegd. en heb eerder gezegd dat ik het daarbij laat :wink:
en om nou 3 dagen met 3 weken te vergelijken, dat verlaagt de discussie nogal en ben ik gelijk uitgesproken. vooralsnog jij hebt je mening, prima :ok: het liefst wil je blijkbaar alle sappige details weten, maar daartoe ga ik mij niet verantwoorden dat ben ik hier niemand verschuldigd en zou ik ook niet moeten willen.
het is nou eenmaal zo gegaan en begrijp de reacties, heeft mij niet weerhouden het openbaar te maken dat we haar vandaag hebben opgehaald.
hoho :neenee:
het interesseert me hoegenaamd niks hoe alles vooraf gegaan is, frank zegt dat ie het uitlegt en dat doet ie niet
dat is wat ik daarover zeg.
dus voordat je zelf met je ongefundeerde beschuldigingen komt eerst maar eens lezen.
frank1985 schreef:Ik hen geprobeerd er antwoorden op te geven waarom we tot dit besluit zijn gekomen.
Afbeelding

ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

als 1e gefeliciteerd met jullie pup.
als de pup nu in een huis zal komen zonder andere honden en geen ervaring vind ik het een ander verhaal. maar in dit verhaal komt de pup in een huis bij andere honden en bij mensen met ervaring.

renee de 7 weken is een wettelijk richtlijn zowel voor puppen als voor kittens, maar never nooit dat mijn kittens met 7 weken weggaan. dit is voor kittens veel te vroeg.
ellen
Afbeelding
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door frank-bobby »

tollerlover schreef:als 1e gefeliciteerd met jullie pup.
als de pup nu in een huis zal komen zonder andere honden en geen ervaring vind ik het een ander verhaal. maar in dit verhaal komt de pup in een huis bij andere honden en bij mensen met ervaring.

renee de 7 weken is een wettelijk richtlijn zowel voor puppen als voor kittens, maar never nooit dat mijn kittens met 7 weken weggaan. dit is voor kittens veel te vroeg.
ellen
dit dus
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Wat een leuke pup, gefeliciteerd :D Dat wordt zo te zien een pittig ding ;-)
renee-uk
Zeer actief

tollerlover schreef:als 1e gefeliciteerd met jullie pup.

ellen
ja en?
nog geen 7 weken is ook te vroeg voor een pup, dus wat wil je daar mee zeggen dan?
Afbeelding

Gesloten

Terug naar “Algemeen”