Alvast heel veel plezier gewenst de 31e
en hopelijk krijgen we toch ook wel een fotootje van een echte Vegaswedding. Moderator: moderatorteam
alvast gefeliciteerd, hoop dat jullie een geweldige dag hebben......Las Vegas bekijken en dan natuurlijk nog op 31 oktober trouwen

Die tv is ook groter dan bij ons thuisEn die tv is nog groter dan we in de huiskamer hebben.

Gisteren ochtend op het vliegveld, het was echt nog vroeg, zat een man naast ons al aan de hamburger met friet. Ik werd zelfs van de lucht op dat tijdstip al niet goed.thom schreef:
Hoe zouden de Amerikanen toch zo dik worden, ik snap het echt niet..

Waarom maakt men er dan ook geen 'normale' porties van, dit is toch vragen om problemen ??tycha schreef:Gisteren ochtend op het vliegveld, het was echt nog vroeg, zat een man naast ons al aan de hamburger met friet. Ik werd zelfs van de lucht op dat tijdstip al niet goed.thom schreef:
Hoe zouden de Amerikanen toch zo dik worden, ik snap het echt niet..![]()
Verder zijn de porties die je krijgt in een restaurant ook heel groot. Ik at ook vaak niet alles op. Als we uit aten, namen we vaak 1 dessert, en deelde dat dan.

Geen idee, omdat de amerikanen dit nu zo gewend zijn? Het eten is daarnaast ook nog eens vreselijk zout. Lijkt me ook niet echt gezond.thom schreef:Waarom maakt men er dan ook geen 'normale' porties van, dit is toch vragen om problemen ??tycha schreef:Gisteren ochtend op het vliegveld, het was echt nog vroeg, zat een man naast ons al aan de hamburger met friet. Ik werd zelfs van de lucht op dat tijdstip al niet goed.thom schreef:
Hoe zouden de Amerikanen toch zo dik worden, ik snap het echt niet..![]()
Verder zijn de porties die je krijgt in een restaurant ook heel groot. Ik at ook vaak niet alles op. Als we uit aten, namen we vaak 1 dessert, en deelde dat dan.