Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
62 dagen drachtig!!
Moderator: moderatorteam
- Lili
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Engelse stafford en een Chihuahua!
- Aantal honden: 2
Re: 62 dagen drachtig!!
zodra de pups zijn geboren zal ik het laten weten!! hopelijk zijn dan all die vervelers uitgepraat! jaa ik ben 20 jaar, jaloers of niet, jullie zijn dat ook allemaal geweest, en ik kan ook fouten maken, maar geloof me, kijk naar jullie leven , er zijn daar ook vaaaaak genoeg fouten gemaakt, dat hoort bij het leven! Stil nou maar gewoon, zodra ze zijn geboren zal ik alles laten weten, ookal verdienen jullie niet. Ik zal laten weten hoe goed ik voor mijn lieve teefje heb gezorgd!! ik behandel haar als een princes. ze is gek op me. en als ik haar slecht zou behandelen dan zou haar gedrag daar ook naar zijn!! Je krijgt eruit wat je erin stopt!!!
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Gezien de combinatie en de leeftijd van je hondje zou ik toch even bij de DA langs gaan om e.e.a. te laten controleren, voor de zekerheid.Lili schreef:ik heb niet gezegd groen slijm, ik heb gezegd het is doorzichtig slijm , klein beetje groenachtig,, ik heb gebeld ja en de DA zegt dat als het ook doorzichtig is dat dat er vaak uitkomt 24 uur voor dat de eerste pup komt!Skittles schreef:maar de dierenarts heb je nog niet gebeld i.v.m. het groene slijm?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- jolanda.S
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Precies,voor 1 keer heb je gelijk (alleen de laatste zin natuurlijk)Lili schreef:zodra de pups zijn geboren zal ik het laten weten!! hopelijk zijn dan all die vervelers uitgepraat! jaa ik ben 20 jaar, jaloers of niet, jullie zijn dat ook allemaal geweest, en ik kan ook fouten maken, maar geloof me, kijk naar jullie leven , er zijn daar ook vaaaaak genoeg fouten gemaakt, dat hoort bij het leven! Stil nou maar gewoon, zodra ze zijn geboren zal ik alles laten weten, ookal verdienen jullie niet. Ik zal laten weten hoe goed ik voor mijn lieve teefje heb gezorgd!! ik behandel haar als een princes. ze is gek op me. en als ik haar slecht zou behandelen dan zou haar gedrag daar ook naar zijn!! Je krijgt eruit wat je erin stopt!!!
Er komt uit wat je erin stopt,dus zou maar naar de Da gaan.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dan hierna niet meer de fout maken om haar te laten dekken, oké?Lili schreef:zodra de pups zijn geboren zal ik het laten weten!! hopelijk zijn dan all die vervelers uitgepraat! jaa ik ben 20 jaar, jaloers of niet, jullie zijn dat ook allemaal geweest, en ik kan ook fouten maken, maar geloof me, kijk naar jullie leven , er zijn daar ook vaaaaak genoeg fouten gemaakt, dat hoort bij het leven! Stil nou maar gewoon, zodra ze zijn geboren zal ik alles laten weten, ookal verdienen jullie niet. Ik zal laten weten hoe goed ik voor mijn lieve teefje heb gezorgd!! ik behandel haar als een princes. ze is gek op me. en als ik haar slecht zou behandelen dan zou haar gedrag daar ook naar zijn!! Je krijgt eruit wat je erin stopt!!!
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik ben ook 20 geweest, even geleden.... En ja, heb ook fouten gemaakt. Maar gelukkig nooit zo luchtig gedacht over de ene hond op de andere zetten.
Ik hoop dat je teefje er goed doorheen komt.... arm ding.
Ik hoop dat je teefje er goed doorheen komt.... arm ding.
- dagmar88
- Zeer actief
Tara schreef:Mijn hemel! Echt...Lili schreef:zodra de pups zijn geboren zal ik het laten weten!! hopelijk zijn dan all die vervelers uitgepraat! jaa ik ben 20 jaar, jaloers of niet, jullie zijn dat ook allemaal geweest, en ik kan ook fouten maken, maar geloof me, kijk naar jullie leven , er zijn daar ook vaaaaak genoeg fouten gemaakt, dat hoort bij het leven! Stil nou maar gewoon, zodra ze zijn geboren zal ik alles laten weten, ookal verdienen jullie niet. Ik zal laten weten hoe goed ik voor mijn lieve teefje heb gezorgd!! ik behandel haar als een princes. ze is gek op me. en als ik haar slecht zou behandelen dan zou haar gedrag daar ook naar zijn!! Je krijgt eruit wat je erin stopt!!!
- Liesbeth
- Zeer actief
Lili schreef:zodra de pups zijn geboren zal ik het laten weten!! hopelijk zijn dan all die vervelers uitgepraat! jaa ik ben 20 jaar, jaloers of niet, jullie zijn dat ook allemaal geweest, en ik kan ook fouten maken, maar geloof me, kijk naar jullie leven , er zijn daar ook vaaaaak genoeg fouten gemaakt, dat hoort bij het leven! Stil nou maar gewoon, zodra ze zijn geboren zal ik alles laten weten, ookal verdienen jullie niet. Ik zal laten weten hoe goed ik voor mijn lieve teefje heb gezorgd!! ik behandel haar als een princes. ze is gek op me. en als ik haar slecht zou behandelen dan zou haar gedrag daar ook naar zijn!! Je krijgt eruit wat je erin stopt!!!
Ik ben 20 geweest en mijn man en kinderen ook. En ja ook wij hebben fouten gemaakt en maken ze nog steeds.
Maar je wil geen fouten maken als het gaat om de gezondheid van je hond en haar pups, als je dat kan voorkomen.
Ga, nou naar de DA, beter een keer teveel dan te weinig.
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ik zou bijna denken aan een trol....
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben bang dat het allemaal echt waar is.
Sneu voor het hondje.
Sneu voor het hondje.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Lili
- Vaste gebruiker
heb je de reu in het echt gezien? in het echt is het helemaal niet zo breed, en ik denk dat de DA het wel beter weet dan jou. Volgens hem moet ik gewoon even wachten hoe de bevalling gaat verlopen want het kan wel goed gaan, dus hij zegt zodra het niet lukt mij gelijk bellen! dus stop gewoon met je onzin, voordat ze nog niet bevallen is!!Tara schreef:Groenachtig, is dus niet helder.Lili schreef:ik heb niet gezegd groen slijm, ik heb gezegd het is doorzichtig slijm , klein beetje groenachtig,, ik heb gebeld ja en de DA zegt dat als het ook doorzichtig is dat dat er vaak uitkomt 24 uur voor dat de eerste pup komt!Skittles schreef:maar de dierenarts heb je nog niet gebeld i.v.m. het groene slijm?
Neem nou contact op met de dierenarts, je hond is een onvolgroeide tienerhond, die gedekt is door een breedbek-klapkaak.
Dat houdt een groot risico voor je teef in, als je er zo nodig een nest mee wilt fukken, zorg dan in elk geval dat je teef er goed doorheen komt.
Blijven aankijken valt voor mij alvast niet onder goede zorg.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ga nou maar naar je hond ipv je scheur open te trekken op het forum. Dat zou je prioriteit moeten hebben, niet je eigen egootje.
- Lili
- Vaste gebruiker
ik ga geen discussie meer met jou aan. levenloos mens.fes/lou schreef:Ga nou maar naar je hond ipv je scheur open te trekken op het forum. Dat zou je prioriteit moeten hebben, niet je eigen egootje.
De info over de pups dalijk zijn niet voor jou bedoeld maar voor de mensen die echt van honden houden en zien dat alles goed is gegaan, ook met de teef!!!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jezus de 4e pagina al en nog geen zinnig woord of advies wat ter harte word genomen.
Mag je 20 zijn en beetje naief en eigenwijs ,maar krijg het gevoel dat het gewoon een dom achterlijk mokkeltje is met een grote bek .
Maar goed de zoveelste en de laatste niet.
Mag je 20 zijn en beetje naief en eigenwijs ,maar krijg het gevoel dat het gewoon een dom achterlijk mokkeltje is met een grote bek .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoop het van harte terwille van de hond. maar dat is dan niet dankzij jou, maar ondanks jou....Lili schreef:ik ga geen discussie meer met jou aan. levenloos mens.fes/lou schreef:Ga nou maar naar je hond ipv je scheur open te trekken op het forum. Dat zou je prioriteit moeten hebben, niet je eigen egootje.
De info over de pups dalijk zijn niet voor jou bedoeld maar voor de mensen die echt van honden houden en zien dat alles goed is gegaan, ook met de teef!!!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
lili een deel van de mensen die hier reageren en waar je zo tegen tekeer gaat fokken zelf ook.
denk je niet dat er toch wel een kern van waarheid inzit als ze maar blijven zeggen dat dat groenige slijm niet goed is en je een dierenarts bezoekje aanraden?
denk je niet dat er toch wel een kern van waarheid inzit als ze maar blijven zeggen dat dat groenige slijm niet goed is en je een dierenarts bezoekje aanraden?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Muk
Als je haar werkelijk als een prinses behandelt, dan had je haar niet laten dekken én was je al naar de da gegaan.Lili schreef:zodra de pups zijn geboren zal ik het laten weten!! hopelijk zijn dan all die vervelers uitgepraat! jaa ik ben 20 jaar, jaloers of niet, jullie zijn dat ook allemaal geweest, en ik kan ook fouten maken, maar geloof me, kijk naar jullie leven , er zijn daar ook vaaaaak genoeg fouten gemaakt, dat hoort bij het leven! Stil nou maar gewoon, zodra ze zijn geboren zal ik alles laten weten, ookal verdienen jullie niet. Ik zal laten weten hoe goed ik voor mijn lieve teefje heb gezorgd!! ik behandel haar als een princes. ze is gek op me. en als ik haar slecht zou behandelen dan zou haar gedrag daar ook naar zijn!! Je krijgt eruit wat je erin stopt!!!
En het karakter van je onvolwassen teef heeft niks met de opvoeding te maken, dat is gewoon erfelijk bepaald.
- Lili
- Vaste gebruiker
nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kopbouvierpoedel schreef:Jezus de 4e pagina al en nog geen zinnig woord of advies wat ter harte word genomen.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Je bevestigt wel een hoop vooroordelen zo....
- Lili
- Vaste gebruiker
jawel hor dat weet ik ook wel, dat kan ook mis gaaan als je chihuahua met chihuahau dekt, of andere rassen, niemand kan in de toekomst kijken. Maar ik kwam hier voor adviezen en ervaringen van andere mensen, geen afkraak mensenTara schreef:We zien toch allemaal op die foto van jou dat het een breedbek is? Dus zo'n onzin praat ik helemaal niet.Lili schreef:heb je de reu in het echt gezien? in het echt is het helemaal niet zo breed, en ik denk dat de DA het wel beter weet dan jou. Volgens hem moet ik gewoon even wachten hoe de bevalling gaat verlopen want het kan wel goed gaan, dus hij zegt zodra het niet lukt mij gelijk bellen! dus stop gewoon met je onzin, voordat ze nog niet bevallen is!!Tara schreef:Groenachtig, is dus niet helder.Lili schreef: ik heb niet gezegd groen slijm, ik heb gezegd het is doorzichtig slijm , klein beetje groenachtig,, ik heb gebeld ja en de DA zegt dat als het ook doorzichtig is dat dat er vaak uitkomt 24 uur voor dat de eerste pup komt!
Neem nou contact op met de dierenarts, je hond is een onvolgroeide tienerhond, die gedekt is door een breedbek-klapkaak.
Dat houdt een groot risico voor je teef in, als je er zo nodig een nest mee wilt fukken, zorg dan in elk geval dat je teef er goed doorheen komt.
En inderdaad: het kán wel goed gaan, het kan ook níet goed gaan. Maar die optie wil je helemaal niet horen.
-
Muk
Mens, je raaskalt. Als je echt het beste met je hond voor hebt, dan ga je naar de da in plaats van hier eigenwijs te verkondigen dat je hond het goed maakt.Lili schreef:ik ga geen discussie meer met jou aan. levenloos mens.fes/lou schreef:Ga nou maar naar je hond ipv je scheur open te trekken op het forum. Dat zou je prioriteit moeten hebben, niet je eigen egootje.
-
Marion.
Was dat laatste altijd maar waarLili schreef:zodra de pups zijn geboren zal ik het laten weten!! hopelijk zijn dan all die vervelers uitgepraat! jaa ik ben 20 jaar, jaloers of niet, jullie zijn dat ook allemaal geweest, en ik kan ook fouten maken, maar geloof me, kijk naar jullie leven , er zijn daar ook vaaaaak genoeg fouten gemaakt, dat hoort bij het leven! Stil nou maar gewoon, zodra ze zijn geboren zal ik alles laten weten, ookal verdienen jullie niet. Ik zal laten weten hoe goed ik voor mijn lieve teefje heb gezorgd!! ik behandel haar als een princes. ze is gek op me. en als ik haar slecht zou behandelen dan zou haar gedrag daar ook naar zijn!! Je krijgt eruit wat je erin stopt!!!
En ik ben niet stil op commando, en al zeker niet op commando van een 20-jarige. Verder hoop ik dat de bevalling probleemloos verloopt, en dat je baby-teef het nest mooi weet groot te brengen. En dat je minstens een wachtlijst van zeker 12 zéér welwillende pupkopers hebt. Heb je die? Heb je er al wel minstens 9 op je lijst?
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Die kop heb ik niet zelf gemaakt maar jij wel je grote bek en je domme gedrag.Lili schreef:nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kopbouvierpoedel schreef:Jezus de 4e pagina al en nog geen zinnig woord of advies wat ter harte word genomen.
Dus hup naar de DA met je prinses.

-
Muk
Lili schreef:nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kopbouvierpoedel schreef:Jezus de 4e pagina al en nog geen zinnig woord of advies wat ter harte word genomen.
Ben je nu al naar de dierenarts gegaan? En dan wel een andere dan diegene die groen slijm normaal vindt?
- Skittles
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Monstertjes.
Lili schreef:
nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kop
dit zegt wel genoeg over het niveau van lili, daar valt niet normaal mee te praten.
-
Marion.
Doe even normaal blaag!!!Lili schreef:ik ga geen discussie meer met jou aan. levenloos mens.fes/lou schreef:Ga nou maar naar je hond ipv je scheur open te trekken op het forum. Dat zou je prioriteit moeten hebben, niet je eigen egootje.
(met uitroeptekens gillen kan ik ook)
- Liesbeth
- Zeer actief
Lili schreef:jawel hor dat weet ik ook wel, dat kan ook mis gaaan als je chihuahua met chihuahau dekt, of andere rassen, niemand kan in de toekomst kijken. Maar ik kwam hier voor adviezen en ervaringen van andere mensen, geen afkraak mensenTara schreef:We zien toch allemaal op die foto van jou dat het een breedbek is? Dus zo'n onzin praat ik helemaal niet.Lili schreef:heb je de reu in het echt gezien? in het echt is het helemaal niet zo breed, en ik denk dat de DA het wel beter weet dan jou. Volgens hem moet ik gewoon even wachten hoe de bevalling gaat verlopen want het kan wel goed gaan, dus hij zegt zodra het niet lukt mij gelijk bellen! dus stop gewoon met je onzin, voordat ze nog niet bevallen is!!Tara schreef: Groenachtig, is dus niet helder.
En inderdaad: het kán wel goed gaan, het kan ook níet goed gaan. Maar die optie wil je helemaal niet horen.
Je hebt een aantal adviezen en ervaringen gekregen van mensen die al meerdere nesten hebben gefokt en die geven je allemaal het advies om langs de DA te gaan. Wat wil je nog meer
-
Muk
+1Tara schreef: Weet je waar je teef echt behoefte aan heeft? Aan zorg en verstand.
Niet aan prinsessenbehandelingen, en grote bekken op een forum.
Jammer dat de teef wat dat betreft totaal niet bij de juiste eigenaar zit.
- Lili
- Vaste gebruiker
bouvierpoedel schreef:Die kop heb ik niet zelf gemaakt maar jij wel je grote bek en je domme gedrag.Lili schreef:nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kopbouvierpoedel schreef:Jezus de 4e pagina al en nog geen zinnig woord of advies wat ter harte word genomen.
Dus hup naar de DA met je prinses.
nee klopt jij lijkt op je ouders kan je niks aan doen, heb jij dan niet de fout gemaakt door kinderen te maken? arme kop
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
En waarom zit jij nu weer te lachen.Muk schreef:Lili schreef:nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kopbouvierpoedel schreef:Jezus de 4e pagina al en nog geen zinnig woord of advies wat ter harte word genomen.
Maar goed de zoveelste en de laatste niet.![]()
Ben je nu al naar de dierenarts gegaan? En dan wel een andere dan diegene die groen slijm normaal vindt?

- Lili
- Vaste gebruiker
nee jullie zijn niet wijs genoeg voor je leeftijd, ik ga geen discussie meer aan, teeee kinderachtig zijn jullie zeg!!