Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kom op allemaal, laten we een een beetje aardig doen tegen haar.
Zij kan er misschien niks aan doen dat ze een beperking heeft en misschien is die wel heel ernstig, dat noemt men een ontoerekeningsvatbaarheidsfactor (poeh nou dat is eruit zeg, bijna mijn vingers verzwikt )
Dus een béétje begrip voor de minderbedeelden op dit forum zou ons wel goed staan sarcasmemodus weer uit, bevalt niet echt
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
gaga,rusty schreef:ik neem me hond bijna altijd mee naar de appie. (als ik in de appie moet zijn wat zelden is)
leg hem binnen vast zodat ik rustig boodschappen kan gaan doen.
maar wat doen heel veel mensen??
ze lopen gewoon naar mijn hond toe zelfs kinderen (de ouders zien dat niet altijd) om hem te aaien.
dan vinden ze het gek als ik bij de kassa sta en ik zie het en zeg er wat van dan krijg ik van die rare blikken van hoezo moet ik er vanaf blijven? dan leg ik alles uit en dan snappen ze het wel, maar dan nog met tegenzin. maar met de kinderen moeten ze gewoon goed uit kijken want je weet het nooit hoe lief een hond ook kan zijn.
Jeetje zeg als jullie toch denken dat het een trol is waarom voeren jullie die dan
Reageer gewoon of negeer,nu komen er plaatjes met trollen met kalknagels voorbij daar krijg ik de kriebels van.
Oja en ontopic.
Je hebt de antwoorden al gehad vind je het vervelend laat hem thuis.
En zeker als hij al eens gehapt heeft jij bent verantwoordelijk voor je hond.
Ook voor de schade die hij aanricht
gaga,rusty schreef:ja de scholen zijn weer uit maar jullie vervelen je eigen ook anders zouden jullie niet op het "kinderachtig" gedrag in gaan
Sorry, ik verveel me helemaal niet, vind het wel zo beleefd om antwoord te geven als iemand wat vraagt. Ik had dus helemaal niet in de gaten dat je even wilde trollen. Maar trol lekker een eind weg zal er namelijk niet wakker van liggen.
En wat goed van je dat je het kinderachtig gedrag van jezelf vind, wat een zelfkennis.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Browny; sorry maar als je wilt dan wij op je bbq komen zal je ons toch eerst moeten betalen niks is gratis het consult volgt nog!!!
gonnie; sorry hoor maar heb jij je hersenen zitten??!! volgens mij in je reet!! ik heb idd zelfkennis ja maar dat kan ik helaas niet van iedereen hier zeggen hahahha
gaga,rusty schreef:Browny; sorry maar als je wilt dan wij op je bbq komen zal je ons toch eerst moeten betalen niks is gratis het consult volgt nog!!!
gonnie; sorry hoor maar heb jij je hersenen zitten??!! volgens mij in je reet!! ik heb idd zelfkennis ja maar dat kan ik helaas niet van iedereen hier zeggen hahahha
gaga,rusty schreef:
Ze heeft dan tenminste nog hersens, de enige hersens die jij hebt zitten volgens mij in je hond.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Nou, jij hebt je hersenen in elk geval niet versleten met opletten tijdens Nederlandse les, he?
Het is niet eens opzet, het is gewoon stupiditeit.
Triest.
Marjoleine; nee mijn hersenen werken zoals ze horen te werken maar ach ik ga niet wijzen naar mensen die dat niet hebben. en dan kan je mij triest noemen dat is dan jou probleem want lig er niet wakker van
waarom denk ik direct dat als ze hier zo zitten te trollen dit topic mss ook wel geen waarheid is (& zet het bewust hier neer en niet in reactie daar, want als het wel waar is is het triest zat.....memoriam is geen hoekje om te trollen....
crutz; ik ben geen mongool he!!! in memoriam ga ik geen rare dingen zeggen of doen en wrm denk jij dat ik daar zou gaan trollen??? wat ben jij dom zeg als je dat denkt pfff
crutz schreef:waarom denk ik direct dat als ze hier zo zitten te trollen dit topic mss ook wel geen waarheid is (& zet het bewust hier neer en niet in reactie daar, want als het wel waar is is het triest zat.....memoriam is geen hoekje om te trollen....
Was ook mijn 1e gedachte hoor crutz. Had alleen gehoopt dat mensen zoiets niet zomaar zonder scrupules bekokstoven.
Maar dat ze plots weer samen opduiken en in het midden van zo'n zware beslissing nog even de tijd wordt genomen om een voorzetje te doen, laat me toch wel twijfelen...
Laatst gewijzigd door dagmar88 op 29 jun 2012 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
crutz schreef:waarom denk ik direct dat als ze hier zo zitten te trollen dit topic mss ook wel geen waarheid is (& zet het bewust hier neer en niet in reactie daar, want als het wel waar is is het triest zat.....memoriam is geen hoekje om te trollen....
Was ook mijn 1e gedachte hoor crutz. Had alleen gehoopt dat mensen zoiets niet zomaar zonder scrupuleus bekokstoven.
Maar dat ze plots weer samen opduiken en in het midden van zo'n zware beslissing nog even de tijd wordt genomen om een voorzetje te doen, laat me toch wel twijfelen...
Ik geloof het ook niet maar wilde het ook niet daar neer zetten voor het geval dat...
Sowieso snap ik de behoefte niet van mensen om een plek (dit forum en zijn bezoekers) helemaal af te branden en in de zeik te nemen en op diezelfde plek steun te zoeken, dat op zich maakt het al ongeloofwaardig.
ik geloof het ook niet, aangezien we uit en te na hebben kunnen lezen dat er geen problemen waren, maar ik vind het wel erg dat we nu ook al aan topics met een dergelijke inhoud moeten gaan twijfelen.
beetje het einde zoek lijkt het me
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
crutz; ik zeg toch niet dat ik er echt zo over denk of wel soms???
Tara; dat weet ik ook wel dat dat topic van booster is maar ik ken die hond ook vanaf zijn geboorte dus ga er niet veel over zeggen want dat is het niet eens waard en jullie al helemaal niet!
Rebble; denk maar wat je wilt maar wij weten het wel beter dus.....
renee-uk; als je sommige topics van booster had gelezen dan weet je echt wel dat ze wat problemen met hem had maar ach het boeit niet dus reageer dan ook niet!!
en ff voor dat de rest weer commentaar gaat geven leest dit goed!!!
laat de topic van booster er is buiten, want haar topic gaat helemaal ergens anders over dan deze en ga die niet vergelijken met deze want dat slaat helemaal nergens op!!! en als je wat over booster haar topic te zeveren hebt zeg het dan ook tegen haar is wel makkelijk om zo over haar te praten terwijl ze het nu moeilijk heeft maar goed dat snappen sommige van jullie toch niet omdat jullie haar niet "willen" geloven
renee-uk schreef:ik geloof het ook niet, aangezien we uit en te na hebben kunnen lezen dat er geen problemen waren, maar ik vind het wel erg dat we nu ook al aan topics met een dergelijke inhoud moeten gaan twijfelen.
beetje het einde zoek lijkt het me
Triest ja om zo'n topic, als t dus zo zou zijn.
Ben wel blij dat ik t niet als enige dacht...