Knoeppie had gisteren een -weliswaar door de vele pijnstilling- redelijke dag.EstherK schreef:Hoe gaat het met Knoeppie? En met jou?
Om 21.00 schoot ze overeind en begon het weer, trillen, hijgen, kwijlen, met haar nekvel trekken, in elkaar gedoken zitten...
Ik heb een uur te vroeg pijnstilling gegeven en na een half uur was ze zo over haar toeren dat we niet meer wisten wat we moesten doen.
Vriendlief is er naast gaan zitten en haar gaan aaien op haar borst en buik, daar werd ze langzaam rustig van.
Haar nek kon ze toen alweer bewegen dus de pijn was minder maar ze was gewoon compleet over de zeik.
Toen ze rustig was heb ik haar naar de hoek gedrage waar ze binnen een paar stappen geplast en gepoept heeft tot onze grote opluchting.
Meteen naar boven gedragen en daar is ze in slaap gevallen.
De nacht was goed, tot ze om 6 uur weer compleet verstijfd wakker werd, ze kon niet eten ook niet als ik het aan gaf. Tramadol er in en weer naar boven in de bench, na een half uur hoorde ik haar weer hijgen dus er uit om haar te kalmeren, beneden zag ik dat ze de Tramadol had uitgespuugd dus die er weer in.
Omdat ze nu niet zo over haar toeren was kon ik haar vrij snel rustig krijgen en is ze in slaap gevallen.
Nu gaat het weer redelijk, zoals gisteren..
Heb net een afspraak voor morgen bij dr. Aharon gemaakt, heb geen zin om hier op afgerekend te worden maar wij weten het ook niet meer, het is zo verschrikkelijk haar zo te zien.
Als dit niet werkt laten we haar gaan