Nooit de gedachten hebben, dat ze het misschien al jaren niet helemaal ( om maar niet te zeggen, helemaal niet) goed doen

stelletje mafkezen.
maar goed, mijn reacties zijn natuurlijk wel overdreven

ga er verder, maar niet

Moderator: moderatorteam
ranetje schreef:Nou .....................Jaap* schreef: Als je je hond twee wekenlang verplicht op de bank laat liggen is je probleem ook verholpen trouwens. Dan hoeft hij daarna niet zo nodig meer waarschijnlijk.![]()
Werkt dat altijd denk je?
Ik weet het nog zo net niet
Tsja tis ook een manier maar gelukkig niet mijn manier.ArCee schreef:Mijn broer gebruikte een lap aluminium folie, met 2 stroomdraadjes eraan, aan een zware batterij. Klein beetje vochtig maken met de plantenspuit, als ze dan op de bank stappen, zeer klein schokje, maar genoeg om de pleiterik te maken bij die 2 teckels van hem (kruisingen).
Zelfde deed het met de kat op het aanracht, werkte perfect, maar je moet het willen
Zo, zijn we er weer?Yaika schreef:Cleva schreef:Yaika schreef:ArCee schreef:Mijn broer gebruikte een lap aluminium folie, met 2 stroomdraadjes eraan, aan een zware batterij. Klein beetje vochtig maken met de plantenspuit, als ze dan op de bank stappen, zeer klein schokje, maar genoeg om de pleiterik te maken bij die 2 teckels van hem (kruisingen).
Zelfde deed het met de kat op het aanrecht, werkte perfect, maar je moet het willen
Wat is jou broer een ziek persoon..
Houden jij en je broer eigenlijk wel van dieren? Dat vraag ik me wel eens af.
Nee, het zijn schijtluizen en door een hond af te knijpen krijgen ze het gevoel dat ze weerbaar zijn.
Op school gepest waarschijnlijk.
Een beetje hond gaat daarover in verzet maar dan kan Arcee het niet meer aan. Het moet meteen werken. Er moet sowieso een heleboel.
Ik vind die man belachelijk.
misschien word hij zelf ook aan de kachel vastgebonden als zijn vrouw de deur uit gaat.. En weet hij niet beter?
ArCee schreef: IK vond dat hij veel te ver ging met dat idee en heb hem toen, al erg lang geleden voor idioot verklaard.![]()
Wij nietArCee schreef:Ik sprak op persoonlijke titel, met de ervaring die ik heb, omdat wij altijd dominante(re) rassen gehad hebben.Suske schreef:Prima, maar jij haalde de dominantie-theorie aan en ik vroeg me aan de hand daarvan iets afArCee schreef:De droom rangorde??Suske schreef:Ik vraag me dan toch af welke rangorde de hond aan het bewaken is als hij/zij alleen thuis zijnde heerlijk op zijn/haar rug op de bank ligt te slapen
Maar zullen we de vragenstelster weer helpen om haar probleem op te lossen in plaats van er wederom een neven discussie te maken?
Echo schreef:Cool behang Smoekie!! en sparen jullie telefoons?
Nou, gezond is in ieder geval andersJaap* schreef:Zijn mottenballen niet hardstikke giftig?
ArCee schreef:En mevrouw wist dat ze fout was, want ze sloop op haar buik haar bench in![]()
Bench dicht geknalt, hele avond niet aangekeken. Bende opgeruimd en moeten dweilen. Heerlijk op je zaterdagavond![]()
Beppie gaat dus voorlopig gewoon de bench in, al moeten we 8 uur weg. Bekijk het maar met die slopert.![]()
Ze kan het dus overduidelijk niet aan om met die ruimte en vrijheid om te gaan. Nou, dan niet!!
Zelf vernaggelt, "dame".
ArCee schreef:Ga je nou toch in godsnaam eens verdiepen in honden man ,jij bent je hond aan het vernaggelen niet andersom
Om te beginnen:
Dat doe ik ongeveer 40 jaar, 40 jaar op dezelfde wijze, tot volle tevredenheid en er word niets aan veranderd omdat JULLIE nieuwe inzichten hebben, en omdat er een zogenaamde NIEUWE manier van opvoeden is. Jullie manier is niet mijn manier, niet met alles tenminste.
Er word hier helemaal niets vernaggelt. Duitse Herders, Teckeltje, kruising, Rottweilers, Grote Kruisingen, puppies en herplaatsters zijn hier allemaal op ONZE mnaier opgevoed, en allemaal waren het perfect luisterende honden die tot op hoge leeftijd bij ons zijn gebleven.
Vervolgens, zoals verwacht:
Ja praat het maar weer goed, ik wist al dit eraan kwam. Zielig hondje, tekort aandacht![]()
![]()
Dikke vinger voor je.
Ik prakkezeer er niet aan of over om zo met welke hond dan ook om te gaan. Zal wel ouderwets zijn, whatever, dan ben ik maar fokking ouderwets, en dat zal ik blijven ook. Die nieuwerwetse opvoed-onzin doe je maar lekker met je eigen hondje, en daar hoor je mij ook niet over wat IK daar van vind. Laat mij dan ook lekker mijn ding doen op mijn manier, is nog altijd zo geweest dat ik er gehoorzame honden mee had.
Betweterige gedoe komt me strot uit zo langzamerhand
Alleen maar die nieuwe manier van opvoeden willen doordrukken. Alleen dat is goed. Nou weet je wat, hoe harder jullie pushen, hoe meer commentaar jullie leveren, en hoe harder jullie mij afzeiken, hoe harder ik er tegenin ga en mijn hakken in het zand zet en lekker op MIJN manier doorga. Lekker dwars!!
Een hond die fout, of stout is word (zonder slaan) afgestraft om er van te leren, en leren doen ze ervan, geloof mij maar!! Nog nooit anders meegemaakt in de afgelopen +/- 40 jaar dat ik bewust honden opvoeding heb meegemaakt en heb gedaan.
No way dat iedereen me maar wat anders probeert aan te lullen omdat ideeen of de kijk op opvoeden verandert is. Alles verandert, maar dat houd niet in dat je maar met alles moet meegaan. Als het niet voegt, of niet bij je past, dan gewoon lekker niet.
Word er een beetje moe van!!
Stop er maar mee, ik trap er toch niet hoe, hoe hard en erg jullie mij ook door de stront trekken, en welke benamingen ik ook krijg toebedeeld.
Dat is alleen maar een teken van zwakte van jullie kant omdat je het met argumenten niet kunt winnen, dus dan gaan we schelden en tieren.
Be My Guest!!
Zo, zo, was het vanmorgen al vergeven en vergeten? Dat is snelArCee schreef:TAMARA, zakdoekje??![]()
Geen paniek hoor, vanmorgen was alles vergeten en vergeven, van beide kanten en is alles weer koek en ei duseeeeeh?
Straffen is een momentopname.
en dat het vanmorgen vergeten en vergeven was.ArCee schreef: Bench dicht geknalt, hele avond niet aangekeken.
Zie het toch eens onder ogen dat jíj het niet aankan. Je bent gewoon een kneus wat e.e.a. tekort komt wat je moet botvieren op je hond om je blijkbaar nog enigszins man te voelen.ArCee schreef: Zolang ze het niet aankan, jammer dan!!
Wanneer ga je begrijpen dat dat kruipen was vanwege jouw ongetwijfeld behoorlijk woedende uitstraling in plaats van "weten dat ze fout was"?ArCee schreef:En mevrouw wist dat ze fout was, want ze sloop op haar buik haar bench in![]()