Zo'n echte, echte bastaard, als Vagebond van Lady en de vagebond.
Als ik daar eens tegen aanloop...

En verder: zoveel mogelijk met uiterlijk sprekende honden, zoals herders.
Ik hou niet van grof, zoals Bullen, Mastiffs enz.
Moderator: moderatorteam
ZaZa schreef:Ik val hier op:
Als ik daar eens tegen aanloop...en dan noem ik hem/haar Tramp!
Laat er toch zo een een huisje zoekenZaZa schreef:Ik val hier op:
Als ik daar eens tegen aanloop...en dan noem ik hem/haar Tramp!
Dit dus! De honden waar ik op val, zijn eigenlijk altijd Naturel "gebruiks"honden, meest jachthonden en aardehonden. Puur natuur en een beetje stoerfes/lou schreef:Ik val op functionele honden, dus geen overmatige lappen vel, geen platte neuzen, korte poten of lange ruggen.
Gewoon een hond die goed in elkaar zit...
Groot of klein maakt me niet veel uit,
Hangoortjes vind ik dan wel weer leuk...
ja vast daaromNanna schreef:En dat terwijl je zelf ook zo'n wandelend ribbenkastje benttwinkeltje schreef:Kwa uitelijk kijk ik altijd naar de ogen en uitstraling.
Ik val alleen nooit op wandelende ribbenkasten zoals podeco's,windhonden. vind dat echt lelijk
dan pak je wel een heel extreme, mijn mastino zag er absoluut niet zo uit en ja het is triest dat ze de mastino van nu zo fokken maar denk dat je heus wel snapt hoe ik het bedoel.Nanna schreef:Nou, énigwilma23 schreef:bij mollossers val ik op de "domme"koppen die ze hebben, ik kan me daar helemaal scheef om lachen plus dat ik het gewoon heel schattig vind.![]()
Ik zou me denk ik vooral druk maken over hoe ik al dat gerimpel eczeem- en smetvrij houd....
Emma schreef: honden waarvan er 12 in een dozijn zitten, vind ik niks. bijvoorbeeld zwarte labradors. ze lijken allemaal op elkaar