Ja, met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik meer van Jan hou dan van Gina.
Wat dan weer niet inhoudt dat ik niet van Gina hou, integendeel zelfs, maar het voelt toch anders.
Ik behandel ze niet hetzelfde, maar dat heeft met bovenstaande niks te maken, meer met het feit dat het twee totaal verschillende honden zijn die allebei een andere aanpak nodig hebben.
Ik ben zelfs strenger voor Jan dan voor Gina, maar die heeft dat gewoon nodig want hoeveel ik ook van hem hou, de kachel laat ik ook door hem niet met me aanmaken

Maar het feit dat ie dat zou gaan proberen is wel weer een van de redenen waarom ik zo gek op hem ben.
Best verwarrend eigenlijk
Het geen klik met een hond hebben had ik toen ik nog in Deurne woonde met Cerva.
Ik vond haar lief hoor en het beest zat me niks in de weg, maar dat speciale dat van een willekeurige hond jouw hond maakt dat had ik niet met haar.
Herplaatsen had ik nooit gedaan, ten eerste was ze van mijn ex en die had de klik wel met haar en ten tweede was ze zo een twee-eenheid met Luca dat herplaatsen nooit bij me opgekomen is.
Ook als ex uit het verhaal verdwenen zou zijn en ik alle vier de honden gehad had, had ze lekker mogen blijven.