Jij maakt toch ook keuzes in allles wat er om je heen gebeurd en aangeboden word.Zoek stok! schreef:Ja dat is lekker makkelijk. Dit soort uitspraken lees ik altijd van z'n 'fans'. Ik vind het jammer dat de voorstanders direct in de verdediging schieten. Ik zie best dingen die ik goed vind in CM's methode. Maar dat je dom bent als je CM nadoet met z'n tikken en schopJES (whatever), dat bestrijd ik. CM brengt een opvoedprogramma voor honden op tv. Dan kun je nog tig keer don't try this at home op het scherm zetten (wat overigens vooral bedoeld is om afstand te nemen van aansprakelijkheid), hij legt wel degelijk aan de tv kijker uit waarom fysiek ingrijpen goed is. Beetje vreemd om dan te verwachten dat niemand dat overneemt. Toch?bouvierpoedel schreef: Net als met alles maak je een keuze.
Dus wat is dan het probleem met CM.?????
Zelfs iemand die de positieve klikker methode nadoet vanaf TV kan zijn hond naar zijn grootje helpen.
Of weet ik wat ze allemaal op internet zien of in boeken lezen of van de buren/vrienden/ of zogenaamde GT's horen.
Als je al te dom bent om alles van CM te gebruiken op je hond dan zal je ook te dom zijn om naar die goede trainer op cursus te luisteren.
Maar goed, blijkbaar zien alleen slimme mensen zoals jij de echte CM en al het klootjesvolk is dom bezig. Nogmaals, iets te makkelijk wat mij betreft.
Op flessen schoonmaak middelen staan ook waarschuwingen en we hebben verkeersborden en op heel wat apparaten staan ookk waarschuwingen.
Dus ja als je het toch gaat doen ben je dom of je maakt een domme beslissing die je later weer herstelt.
Al die wijsheid die jij in pacht hebt heb je toch ook niet bij je geboorte mee gekregen of wel.
Heb je gaandeweg toch ook keuzes in gemaakt.?
Ik zie die man graag bezig ,maar soms dan ben ik het ook niet mmet hem eens.
Ben niet zo'n volgzaam typje of idolaat .
En jij wilt CM liever niet op TV om mensen te beschermen om zulke dingenn te doen.
Dus dan vind jij ze toch ook dom en jezelf vreselijk slim.?
Of ben ik nu de weg kwijt.