Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
- Saarah
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australische Herder
- Aantal honden: 1
Re: Vraagje
Ik heb bij Kizzy pas een voorschot betaald toen ik zeker was dat ze voor mij was, en dat was toen ze 6 weken oud was. Dat vond ik ideaal: de fokker heeft zekerheid dat wij het pupje komen halen, en wij hadden zekerheid dat ze voor ons was.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Selena schreef:@ blacky: net als ik neemt Carmen de hond dan terug, hoewel ik nog nooit te weinig werklust als reden op heb gekregen....eerder (veel) te veel.
Idd.
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino
- Contacteer:
We hebben voor Pampera een behoorlijke aanbetaling gedaan, maar zij werd ook geimporteerd uit Argentiniè. Ook in het verleden een aanbetaling gedaan bij een xHH kennel. Ik zag daar ook geen probleem in helemaal niet als je 1e of 2e keus krijgt. En je moet natuurlijk een goed gevoel bij krijgen, dus voor die tijd even op bezoek bij de fokker.
En of ik het weer een aanbetaling zou doen zou ik nu niet kunnen zeggen. Ik zou in ieder geval geen aanbetaling meer doen indien er nog geen puppen zijn geboren. En ik kan mij ook voorstellen dat fokkers een aanbetaling willen hebben.
En of ik het weer een aanbetaling zou doen zou ik nu niet kunnen zeggen. Ik zou in ieder geval geen aanbetaling meer doen indien er nog geen puppen zijn geboren. En ik kan mij ook voorstellen dat fokkers een aanbetaling willen hebben.