Ohja, maar als ze dan meer gaan lezen op het HFsjaak-k schreef:Valt nog mee:
@ Ineke, Sjaak heet niet écht Sjaaksjaak-k schreef:Als je via google zoekt zul je mij hier niet vindenIneke schreef: Ga er nooit vanuit dat je anoniem bent.
Moderator: moderatorteam
Ohja, maar als ze dan meer gaan lezen op het HFsjaak-k schreef:Valt nog mee:
@ Ineke, Sjaak heet niet écht Sjaaksjaak-k schreef:Als je via google zoekt zul je mij hier niet vindenIneke schreef: Ga er nooit vanuit dat je anoniem bent.

Ehm http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1 ... =&gs_rfai=" onclick="window.open(this.href);return false;sjaak-k schreef:Als je via google zoekt zul je mij hier niet vindenIneke schreef: Ga er nooit vanuit dat je anoniem bent.
Nou, doe eens een gok (via PB als je écht iets vindt natuurlijkIneke schreef:Er bestaat nog meer dan google.sjaak-k schreef:Als je via google zoekt zul je mij hier niet vindenIneke schreef: Ga er nooit vanuit dat je anoniem bent.

En Max heet geen Max, anders was het wel héél makkelijk: GoogleHilde schreef:@ Ineke, Sjaak heet niet écht Sjaaksjaak-k schreef:Als je via google zoekt zul je mij hier niet vindenIneke schreef: Ga er nooit vanuit dat je anoniem bent.

Zie de berichten hierboven, Hilde had het juist, ik heet geen Sjaakchrico schreef:Ehm http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1 ... =&gs_rfai=" onclick="window.open(this.href);return false;sjaak-k schreef:Als je via google zoekt zul je mij hier niet vindenIneke schreef: Ga er nooit vanuit dat je anoniem bent.![]()

maar het begin van een zoektocht begint op deze maniersjaak-k schreef:
Zie de berichten hierboven, Hilde had het juist, ik heet geen Sjaak
Uhhu, maar mijn klanten weten niet wat ik post op het HF, oke oke, de meeste klanten niet.Ineke schreef:Zeg mensen, ik ben echt niet zo naïef dat ik denk dat iedereen hier zijn echte naam gebruikt, hoor. :N:
En Sjaak, ik bedoelde inderdaad ook met de info van het forum, google zal wel.

Nouja, zolang je geen Fred heet is alles goedsjaak-k schreef:Zie de berichten hierboven, Hilde had het juist, ik heet geen Sjaak

Doe niet zo gek! Jullie zijn nog piep. Toen Pieter al een half jaar jacht op me maakte was ik 26, en toen ben ik er even heel goed voor gaan zitten (in mijn eigenste huisje) om hem per brief te vertellen dat ik hem leuk vond, maar beslist geen tijd/zin had in een vriendje. Halverwege de brief heb ik hem verscheurd. Volgende dag ben ik met hem gaan eten, en vanaf die dag heb ik nooit meer in mijn eigen huisje geslapen.Maeve schreef:Volgens mij is dit een beetje de reden dat we alledrie vrijgezel zijn
Whera, we hebben een missiechrico schreef:maar het begin van een zoektocht begint op deze maniersjaak-k schreef:
Zie de berichten hierboven, Hilde had het juist, ik heet geen Sjaak

Maar dan is Pieter ook wel heel leukMarion. schreef:Doe niet zo gek! Jullie zijn nog piep. Toen Pieter al een half jaar jacht op me maakte was ik 26, en toen ben ik er even heel goed voor gaan zitten (in mijn eigenste huisje) om hem per brief te vertellen dat ik hem leuk vond, maar beslist geen tijd/zin had in een vriendje. Halverwege de brief heb ik hem verscheurd. Volgende dag ben ik met hem gaan eten, en vanaf die dag heb ik nooit meer in mijn eigen huisje geslapen.
(huisje wel nog anderhalf jaar aangehouden hoor; "ga ik toch niet zomaar opzij zetten voor een vent")

Ach, van 36 naar 50 is ook geen grote stapHilde schreef:Maar dan is Pieter ook wel heel leukMarion. schreef:Doe niet zo gek! Jullie zijn nog piep. Toen Pieter al een half jaar jacht op me maakte was ik 26, en toen ben ik er even heel goed voor gaan zitten (in mijn eigenste huisje) om hem per brief te vertellen dat ik hem leuk vond, maar beslist geen tijd/zin had in een vriendje. Halverwege de brief heb ik hem verscheurd. Volgende dag ben ik met hem gaan eten, en vanaf die dag heb ik nooit meer in mijn eigen huisje geslapen.
(huisje wel nog anderhalf jaar aangehouden hoor; "ga ik toch niet zomaar opzij zetten voor een vent")![]()
![]()

Ik snap je hoor schat.sjaak-k schreef:Uhhu, maar mijn klanten weten niet wat ik post op het HF, oke oke, de meeste klanten niet.Ineke schreef:Zeg mensen, ik ben echt niet zo naïef dat ik denk dat iedereen hier zijn echte naam gebruikt, hoor. :N:
En Sjaak, ik bedoelde inderdaad ook met de info van het forum, google zal wel.
Woon je nou nog niet samen?Maeve schreef:Marion: Ja maar het hóórt zo dat je nu al een vaste relatie hebt hoor!Ik val vreeeselijk buiten de boot! Maar goed, niet als enige
Hallooooooooooooo. Toen ik hem leerde kennen was hij nog geen 36 hoor. Even denken.... 32 denk ik. En ook nog de helft slankersjaak-k schreef:Ach, van 36 naar 50 is ook geen grote stap
Sloeg niet op jouMarion. schreef:Hallooooooooooooo. Toen ik hem leerde kennen was hij nog geen 36 hoor. Even denken.... 32 denk ik. En ook nog de helft slankersjaak-k schreef:Ach, van 36 naar 50 is ook geen grote stap

Wat een schande he?Ineke schreef:Woon je nou nog niet samen?Maeve schreef:Marion: Ja maar het hóórt zo dat je nu al een vaste relatie hebt hoor!Ik val vreeeselijk buiten de boot! Maar goed, niet als enige
WÁT?! Nog niet eens getrouwd!
Ah, vandaar mijn chalet in spierMaeve schreef:Wat een schande he?Ineke schreef:Woon je nou nog niet samen?Maeve schreef:Marion: Ja maar het hóórt zo dat je nu al een vaste relatie hebt hoor!Ik val vreeeselijk buiten de boot! Maar goed, niet als enige
WÁT?! Nog niet eens getrouwd!![]()
Vandaar dat hutje in de middle of nowhere alvast.

Let op je woorden jij...Baily&Luna schreef:haha, wat een leuk topic zo![]()
Ik ben 23 (bijna 24) en mijn "vent" is ook 23
![]()
wat wil je nog meer!
Ik hoef niet zunne ouwe
Neuh, te oudIneke schreef: Goed genoeg?
Ineke schreef:Let op je woorden jij...Baily&Luna schreef:haha, wat een leuk topic zo![]()
Ik ben 23 (bijna 24) en mijn "vent" is ook 23
![]()
wat wil je nog meer!
Ik hoef niet zunne ouwe![]()
Ik had het tegen iemand anders, die mijn kerel over wilde nemen.Baily&Luna schreef:Neuh, te oudIneke schreef: Goed genoeg?![]()
oh jeetje zijn er hier die kerels willen overnemen?!Ineke schreef:Ik had het tegen iemand anders, die mijn kerel over wilde nemen.Baily&Luna schreef:Neuh, te oudIneke schreef: Goed genoeg?![]()
![]()
Ja inderdaad! Want qua leeftijd komt ie best in aanmerkingBaily&Luna schreef: oh jeetje zijn er hier die kerels willen overnemen?!![]()
dan moet ik snel mijn foto's van Frankrijk eraf halen, want daar staat peter ook op