Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Echt heel erg geschrokken vanmorgen.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Echt heel erg geschrokken vanmorgen.

Ongelezen bericht door samantha! »

Ellen. schreef:Ohh wat zul jij geschrokken zijn Samantha! Gelukkig dat er verder niets meer aan de hand is.. Kreeg hij maar een fobie voor water he.. dan was het wat makkelijker geweest voortaan ;) Nee lekkere Macho moet gewoon lekker blijven zwemmen :F:
Ja af en toe zou ik best weleens willen dat hij een waterfobie had :mrgreen:
Maar als ik dan zie wat voor plezier hij er altijd in heeft dan ben ik toch wel blij dat hij lekker kan zwemmen en afkoelen :D
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Hetty2501
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel

Ongelezen bericht door Hetty2501 »

Jeetje zeg dat is schrikken! En dan ben je net op zo'n moment ook helemaal alleen.
Gelukkig is het goed afgelopen, ik zou er niet aan moeten denken dat het anders was gegaan!
Hij krijgt al zoveel knuffels dus ik geef hem persoonlijk wel even een knuf van de week!
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Hetty2501 schreef:Jeetje zeg dat is schrikken! En dan ben je net op zo'n moment ook helemaal alleen.
Gelukkig is het goed afgelopen, ik zou er niet aan moeten denken dat het anders was gegaan!
Hij krijgt al zoveel knuffels dus ik geef hem persoonlijk wel even een knuf van de week!
Ja inderdaad, meestal wandel ik niet alleen daar en sowieso is het vaak druk met mensen daar.
Nu was er dus echt helemaal niemand, het was ook nog wel heel vroeg in de ochtend.
Maar gelukkig is het helemaal goedgekomen inderdaad!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”