Ook hier is het heel wisselend, de "tuin" van de honden is 4000 m2 , ze kunnen daar rennen, graven, boompjes omverplassen en heerlijk achter fietsers aan jagen (ligt een onderdeel van de Pieterpad route langs, dus met mooi weer genoeg te zien

)
Zomers ook zwembadje, parasol, dus goed uit te houden maar met flinke temp. mogen ze van mij 2 uur buiten en dan weer binnen om af te koelen, zon blijft de gehele dag op t'veld staan.
Ik ben wel altijd in de buurt en ze zijn niet de geheledag aan hun lot over gelaten, want dat vind ik niks.
S'morgens samen met m'n man een kop koffie op t veld, soms krantje erbij en een broodje en de honden spelen met elkaar of komen rustig bij ons liggen.
Daarna gaan we nog de geiten, kippen en konijnen verzorgen en dan de honden naar binnen om te eten, dus hun "ochtendrondje" in de tuin is meestal minimaal een uur.
Ik loop ook bijna elke avond met m'n buurvrouw een uurtje tot 1, 5 uur en pak dan 1 of 2 honden mee.
soms met een koppel honden naar bos in hellendoorn, maar da's wanneer het uitkomt.
Verder kunnen we wandelen op de schouwpaden hier, maar heb nu bv ook nog 4 logees en dan ben ik meer op 't veld te vinden, da's gewoon makkelijker dan met 16 honden te wandelen of in groepjes......
In de winter loop ik weer veel meer met ze, dan is er op het veld niet veel aan voor ze en ook veel te koud vind ik zelf.
We zijn er wel weer veel met bv sneeuw, ballen gooien en gek doen in de sneeuw is een favo bezigheid van de honden.
Denk niet dat ik m'n honden te kort doe, ze zijn in goede conditie en s'avonds eigenlijk altijd wel moe en voldaan.