Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondje Monique Smit overleden

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Hondje Monique Smit overleden

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

dagmar88 schreef:Jammer dat ik dit niet eerder heb gezien, had ik ook lekker een potje kunnen bekvechten :zweep:
Heb het even vanaf begin af aan teruggelezen en voor zover ik kan is er hier maar één niet bijzonder vriendelijk tegen haar medeforummers...
Sjaak is jaloers en heeft geen mensenkennis, ik ben respectloos en achterbaks, rené is harteloos, Nanna heeft zeekomkommer hersencellen en verder genieten we hier van mensen onderuithalen, belachelijk maken, durven we face to face niets te zeggen en zijn we puberaal.

Daarbij, ik zit al op een oh en ah forum en ben moderator op een Amerikaans forum met 5000 leden waar praten/grapjes maken over geloof, politiek, seks en geaardheid of onaardig tegen zijn elkaar taboe is (behalve dan in het mod hoekje :8): ) omdat die mensen dat niet aankunnen.
Vind het heerlijk om mij hier niet constant politiek correct en schijnheilig te hoeven gedragen.

Wist je trouwens dat de glimvis zich door de anale opening van de zeekomkommer wringt? Die zeekomkommer heeft dus echt een reden om z'n sterretje samen te knijpen. Annelies mag van mij daarintegen wat minder gespannen reageren.
Dus met andere woorden is een keer flink anaal genomen worden goed om lekker relaxt te worden. :smile:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
josefientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griekse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door josefientje »

:lol: :lol:

Go bouvierpoedel Go ! :cheer: :cheer:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Wist je trouwens dat de glimvis zich door de anale opening van de zeekomkommer wringt? Die zeekomkommer heeft dus echt een reden om z'n sterretje samen te knijpen. Annelies mag van mij daarintegen wat minder gespannen reageren.
Absoluut een perfect einde van deze topic, geweldig Dagmar :E: :E:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”