Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lotgering
Moderator: moderatorteam
-
Job
- Zeer actief
Re: Lotgering
gemiddelde hond van 30 kg zo'n 600 gram per dag
als ze er geen brokken naast krijgen.
Actieve hond misschien meer, inactieve hond iets minder.
als ze er geen brokken naast krijgen.
Actieve hond misschien meer, inactieve hond iets minder.
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- bionca
- Actief
ze houden zelf volgens hun internet pagina 1% tot 2% van het lichaamsgewicht aan. zelf ga ik ook uit van een pakje per dag per hond.

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik hou meestal 20 gram per kilo aan. Van dit voer kan je waarschijnlijk wat minder geven en dan is een pond (pak) voor een hond van 30 kilo wel goed.malinois schreef:Hoeveel moet je er van geven? Ik heb totaal versie overgenomen van Liesbeth, maar voor een hond van 30 kg? 1 pakje of is dat teveel?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Amber & Lootah
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd
Jack Russel Terriër - Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Ik geef 1% van het lichaamsgewicht aan mijn aussie (die weegt 36kg) en de rest krijgt de jack russel. Ze hebben nog wel 's ochtends cavom brokjes. Maar ze adviseren indd op hun site 1-2% van het lichaamsgewicht te voeren. En het is ook voeren op het oog
Worden ze te dun dan iets meer geven, worden ze te dik dan wat minder.
En ik heb nu de helft met pens en de helft gewoon en de pens ruikt wel meer (de hondjes gaan er ook van uit hun bekkie stinken heb ik al wel geroken) maar om te zeggen dat het stinkt... In de vriezer ruik ik het ook niet tenzij ik met mn neus in de la ga snuffelen.
En ik heb nu de helft met pens en de helft gewoon en de pens ruikt wel meer (de hondjes gaan er ook van uit hun bekkie stinken heb ik al wel geroken) maar om te zeggen dat het stinkt... In de vriezer ruik ik het ook niet tenzij ik met mn neus in de la ga snuffelen.
If it's not an aussie it's just a dog.

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ze hebben het vandaag voor het eerst gehad en vonden het volgens mij prima smaken
't was zo op iig.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij niet. Tenminste, ik heb het opgehaald en was 5 min fietsen naar huis en toen heb ik het meteen in de vriezer gedaanfreskin schreef:Hmmmm....Lysette schreef:Ik had de gewone besteld. Maar ik vraag me af of ik die ook echt gekregen heb. Heel de vriezer ruikt ernaar (waar dus ook onze eigen spullen in liggenpatricia schreef:De totaalvoer met pens of vis stinken jamaar die vinden ze daarom juist extra lekker
) en als we even de deur open hebben gehad ruik je het in heel het kamertje en op de gang
![]()
Ze vinden het inderdaad wel heel erg lekkerBij mij ruik je haast niets. Ik moet echt met m´n neus in de la gaan hangen om wat te ruiken. Waren de pakjes misschien iets ontdooid toen je ze in de vriezer deed? Anders heb je misschien de pens versie gehad? Ik heb ook die met vis. Die ruikt inderdaad wat sterker, maar echt stinken, nee. Wel natuurlijk als het ontdooit is.
Maar mijn honden vinden het ook erg lekker.
Ze hebben het nu bijna een week gehad en doen het er opzich prima op. Maar minder dan de Kivo, dus denk dat we bij Kivo blijven. Jammer want dit was makkelijker geweest qua halen enzo
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
jalumi
- Actief
- Mijn ras(sen): Teckel en Hollandse Herder
Ik voer het nu een maand of 3,5-4 aan 2 labradors en een teckel en ben er erg tevreden over. De labs van ongeveer 33kg krijgen allebij een pakje (pond) per dag en de teckel, van 7 maanden, krijgt 200 gram per dag.De teckel is er prima op gegroeid en ziet er erg mooi uit, hij glimt gewoon. De honden drinken weinig en poepen ongeveer 1 keer per dag. Ik woon in de buurt van Rotterdam en betaal 8 euro verzend kosten bij een bestelling van 3 kratten.
-
kleine2758
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Mijn 3 honden krijgen het nu ruim een maand.
Na twee weken kreeg ik twijfels, de ontlasting was bij alle drie wat dunner en meerdere keren per dag.
Maar nu is dat helemaal over, goed ontlasting en mooie honden. Ze eten het ook graag.
Ik kan het vlees ook wel ruiken in mijn vriezer, maar ja dat heb ik met wel meer vers vlees van de honden gehad.
Ik ben helemaal tevreden en blijf dit voeren!
Na twee weken kreeg ik twijfels, de ontlasting was bij alle drie wat dunner en meerdere keren per dag.
Maar nu is dat helemaal over, goed ontlasting en mooie honden. Ze eten het ook graag.
Ik kan het vlees ook wel ruiken in mijn vriezer, maar ja dat heb ik met wel meer vers vlees van de honden gehad.
Ik ben helemaal tevreden en blijf dit voeren!
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
hier krijgen ze het ook sinds een week, tommy vond het in het egin niet
zo maar nu eet hij het ook met smaak op. de andere 2 eten het vanaf het begin
al goed
zo maar nu eet hij het ook met smaak op. de andere 2 eten het vanaf het begin
al goed
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het is al een wat ouder topic, maar leek me handiger om hier mijn vraag in te stellen ipv een nieuwe te openen (kwam hier op terecht via google)
Ik zit ook al een tijdje te denken om op lotgering over te gaan (ik geef nu Cavom brokken). Ik heb zo eens alle reacties bekeken en wil het best eens gaan proberen.
Maar nu hoorde ik her en der dat verkooppunten hun eigen prijs mogen bepalen. Nu weet ik niet meer zeker of dit ook om Lotgering ging.
Ik wil dus misschien het voer in Den Haag op de leyweg gaan halen, weet iemand of die dezelfde prijzen hanteert als die op de website staan?
en weet iemand ook waaruit het totaalvoer pakket bestaat? is dat met meerder soorten voer of niet? want ik wil eigenlijk wel alle soorten compleet dan proberen.
Dit staat op hun site, maar het bovenste pakket is mij niet duidelijk waar dit nu uit bestaat
Totaalvoer
Totaalvoer met pens en extra lamsvet
Kip Totaal
Totaalvoer met Vis
Ik zit ook al een tijdje te denken om op lotgering over te gaan (ik geef nu Cavom brokken). Ik heb zo eens alle reacties bekeken en wil het best eens gaan proberen.
Maar nu hoorde ik her en der dat verkooppunten hun eigen prijs mogen bepalen. Nu weet ik niet meer zeker of dit ook om Lotgering ging.
Ik wil dus misschien het voer in Den Haag op de leyweg gaan halen, weet iemand of die dezelfde prijzen hanteert als die op de website staan?
en weet iemand ook waaruit het totaalvoer pakket bestaat? is dat met meerder soorten voer of niet? want ik wil eigenlijk wel alle soorten compleet dan proberen.
Dit staat op hun site, maar het bovenste pakket is mij niet duidelijk waar dit nu uit bestaat
Totaalvoer
Kip Totaal
Totaalvoer met Vis
-
kleine2758
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Het zijn de soorten voer die hij heeft.Irene schreef:Het is al een wat ouder topic, maar leek me handiger om hier mijn vraag in te stellen ipv een nieuwe te openen (kwam hier op terecht via google)
Totaalvoer
Kip Totaal
Totaalvoer met Vis
De bovenste, totaalvoer dus, is gewoon het basisvoer. Alles zit er in.
De andere hebben een toevoeging (vis, pens enz).
Waaruit het precies bestaat kan ik je niet vertellen in percentages, maar is zeker hier wel ergens te vinden.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ik voer nu 2 weken lotgering vis compleet en helaas reageert sam er niet goed op.
sam gaat dus weer terug naar renske en lola heeft de komende 12 kilo lotgering vis
erg jammer want hij vindt het heerlijk maar hij flappert alweer met zijn oren en zijn oog is aan het ontsteken dus ik stop hiermee voordat het weer foutgaat
schijnbaar toch niet helemaal vis dus... ten minste dat moet wel want hij kan wel tegen proplan brokken zalm en rijst wat ook niet helemaal zuiver vis is en renske vis en daar zit ook rijst in
sam gaat dus weer terug naar renske en lola heeft de komende 12 kilo lotgering vis
erg jammer want hij vindt het heerlijk maar hij flappert alweer met zijn oren en zijn oog is aan het ontsteken dus ik stop hiermee voordat het weer foutgaat
schijnbaar toch niet helemaal vis dus... ten minste dat moet wel want hij kan wel tegen proplan brokken zalm en rijst wat ook niet helemaal zuiver vis is en renske vis en daar zit ook rijst in

- BellaDonna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mixje Bella en Chihuahua Donna
Ik heb bij Lotgering via de mail 1 krat gemengd totaal besteld. Je krijgt dan alle totaal smaken in 1 krat.Irene schreef: en weet iemand ook waaruit het totaalvoer pakket bestaat? is dat met meerder soorten voer of niet? want ik wil eigenlijk wel alle soorten compleet dan proberen.
In het krat zakken met de naam van de smaak erop: vlees totaal, totaal rund, totaal kip, totaal vis, totaal met pens en lam +rijst. Niet precies even veel per smaak maar wel totaal 36 pakjes van 500gr. Neemt ongeveer 2 1/2 lade van mijn 4-lade tafelmodel diepvrieskastje in beslag.
De prijs voor dit krat gemengd was 26 Euro, bezorgen naar Apeldoorn was 10 Euro.
Mijn hondje van 6 maanden en 8 kilo eet ongeveer 200 gr. per dag, ze mag daarnaast van mij nog brokken eten maar doet dit bijna niet. (Ik denk dat ze dus bijna genoeg heeft aan die 200gr.) Ze krijgt verder ook nog een gedroogde kippennek en wat fruit enzo per dag.
Ze vind tot nu toe alle smaken erg lekker! en ze poept 1 x per dag, mooie stevige keutels. Ze is verder een zeer actieve hond die erg veel beweging krijgt.
Wel vind ik het lastig om de bevroren pakjes op maat te snijden/ hakken. Wanneer ik een hele ontdooi, houd ik iedere keer iets over om weg te gooien. Iemand tips?
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
massam schreef:ik voer nu 2 weken lotgering vis compleet en helaas reageert sam er niet goed op.
sam gaat dus weer terug naar renske en lola heeft de komende 12 kilo lotgering vis![]()
ik vond van de week deze samenstelling van de lotgering producten
-compleet met pens : zit rund, lam, en kip in
-compleet zonder pens: rund, lam, en kip
-compleet met paard: rund, lam, kip en paard
-compleet lam: alleen maar Lam
-compleet lam en rijst: alleen lam met rijst en groenten
-compleet vis: kabeljauwkoppen, lam en rund.
-enkelvoudig pens: rund
-enkelvoudig rundvlees
-Een kipmix alleen kip met kippemaagjes en kippehartjes
dus in de vis zit ook rund en lam, geen idee of Sam daar tegen kan of niet?
wel spijtig, hier lusten ze trouwens de vis variant niet
edit toevoeging: naar het schijnt kan je wel vragen om enkel vis te gebruiken, ik las in dat zelfde topic + forum dat ze ook samenstelling op aanvraag, dus misschien eens een mailtje sturen met de vraag of ze in de visvariant enkel vis willen doen en geen rund en lam, omdat Sam daar niet tegen kan??
- M@scha
- Zeer actief
verdorie!
ik heb het nog gevraagd!!
ja, de lotgering compleet vis heeft alleen vis als dierlijke bron!
ik word hier gewoon verdrietig van!

edit: ik heb mijn verkooppunt dit lijstje toegezonden met de vraag of ze ook echt alleen vis hebben
ik word hier gewoon verdrietig van!
edit: ik heb mijn verkooppunt dit lijstje toegezonden met de vraag of ze ook echt alleen vis hebben

- Irene
- Zeer actief
Spaanse mix
- Contacteer:
Dit zijn de verhoudingen die ik kreeg toegemaild:
Totaalvoer:
Rund 45%
Lam 30%
Kip 25%
Organen 15%
Botten 15%
Spiervlees 70%
Totaalvoer met pens:
Rund 65%
Lam 35% (extra 15% pens)
Organen 20%
Botten 15%
Spiervlees 65%
Totaalvoer met Vis:
Rund 40%
Lam 30%
Vis 30%
Organen 15%
Botten 25%
Spiervlees 60%
Kip Totaal:
Rund 25%
Lam 25%
Kip 50%
Organen 15%
Botten 19%
Spiervlees 66%
Lam/Rijst:
Rund 30%
Lam 54%
Groenten 14%
Rijst 2%
Organen 15%
Botten 15%
Pens:
Rund 100%
Organen 100%
(Spiervlees 100%)
Totaalvoer:
Rund 45%
Lam 30%
Kip 25%
Organen 15%
Botten 15%
Spiervlees 70%
Totaalvoer met pens:
Rund 65%
Lam 35% (extra 15% pens)
Organen 20%
Botten 15%
Spiervlees 65%
Totaalvoer met Vis:
Rund 40%
Lam 30%
Vis 30%
Organen 15%
Botten 25%
Spiervlees 60%
Kip Totaal:
Rund 25%
Lam 25%
Kip 50%
Organen 15%
Botten 19%
Spiervlees 66%
Lam/Rijst:
Rund 30%
Lam 54%
Groenten 14%
Rijst 2%
Organen 15%
Botten 15%
Pens:
Rund 100%
Organen 100%
(Spiervlees 100%)
- M@scha
- Zeer actief
daarom ruikt het dus naar smuldier ipv naar vis. is verdomme meer vlees dan vis! ik heb het hele verhaal uitgelegd!!
wanhopig word je hiervan!
Totaalvoer met Vis:
Rund 40%
Lam 30%
Vis 30%
Organen 15%
Botten 25%
Spiervlees 60%
wanhopig word je hiervan!
Totaalvoer met Vis:
Rund 40%
Lam 30%
Vis 30%
Organen 15%
Botten 25%
Spiervlees 60%

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
[quote="Miss Fluffybottom] Wel vind ik het lastig om de bevroren pakjes op maat te snijden/ hakken. Wanneer ik een hele ontdooi, houd ik iedere keer iets over om weg te gooien. Iemand tips?
[/quote]
Bob krijgt ongeveer 3/4 pakje per dag en de rest bewaren we gewoon in de koelkast. 's avonds halen we z'n pakketje voor de volgende dag uit de vriezer, daar gaat dan 's ochtends een stuk vanaf, 's avonds weer en de rest de volgende ochtend.
Kortom, ontdooid is het zeker nog een dag of 2 te bewaren.
Bob krijgt ongeveer 3/4 pakje per dag en de rest bewaren we gewoon in de koelkast. 's avonds halen we z'n pakketje voor de volgende dag uit de vriezer, daar gaat dan 's ochtends een stuk vanaf, 's avonds weer en de rest de volgende ochtend.
Kortom, ontdooid is het zeker nog een dag of 2 te bewaren.
En de groeten van de mannen 

- M@scha
- Zeer actief
hier ook ik geef 2x 150 gram per dag dus doe ook meer dan 1 dag met een pond.
voordeel van sams terugval is wel dat we dus niet wisten dat het verkeerd voer was en hij dus echt deze allergie heeft
voordeel van sams terugval is wel dat we dus niet wisten dat het verkeerd voer was en hij dus echt deze allergie heeft

- Irene
- Zeer actief
Spaanse mix
- Contacteer:
Misschien een hele stomme vraag (ben nog een leek op versvleesgebied)massam schreef:verdorie!
ik word hier gewoon verdrietig van!![]()
Maar kun je de hond niet gewoon een vis van de visboer voeren?
-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
Ik haal elke dag 1 kilo uit de diepvries. Daarvan eten de honden en wat over is gaat in een goed afgesloten bak in de ijskast.Miss Fluffybottom schreef:Mijn hondje van 6 maanden en 8 kilo eet ongeveer 200 gr. per dag, ze mag daarnaast van mij nog brokken eten maar doet dit bijna niet. (Ik denk dat ze dus bijna genoeg heeft aan die 200gr.) Ze krijgt verder ook nog een gedroogde kippennek en wat fruit enzo per dag.Irene schreef: en weet iemand ook waaruit het totaalvoer pakket bestaat? is dat met meerder soorten voer of niet? want ik wil eigenlijk wel alle soorten compleet dan proberen.
Ze vind tot nu toe alle smaken erg lekker! en ze poept 1 x per dag, mooie stevige keutels. Ze is verder een zeer actieve hond die erg veel beweging krijgt.
Wel vind ik het lastig om de bevroren pakjes op maat te snijden/ hakken. Wanneer ik een hele ontdooi, houd ik iedere keer iets over om weg te gooien. Iemand tips?
je kunt het makkelijk bewaren.
Ik zou zeker geen brokken bij het vlees geven, ze heeft aan het vlees toch genoeg?
- M@scha
- Zeer actief
Irene schreef:Misschien een hele stomme vraag (ben nog een leek op versvleesgebied)massam schreef:verdorie!
Maar kun je de hond niet gewoon een vis van de visboer voeren?
zéker geen stomme vraag! sterker nog mijn broertje is visboer en ik krijg/kreeg heel veel van hem
maar zowiezo is alleen vis niet voldoende schijnt. daarbij heeft sam laatst longontsteking gehad en sindsdien besloten geen stukken vis (zalmkop, sardines etc) meer te eten
en als ik dan nog extra informeer en ze zeggen niet weet ik niet vraag ik na, maar ja hoor geen probleem alleen vis en ik zit thuis met de zenuwen in mijn lijf want hoe kan het nou dat sam op vis weer problemen krijgt, hij zal toch niet ook een probleem met vis krijgen dadelijk kan hij niks meer eten... en dan??
nu blijkt er dus meer vlees (70%) dan vis in te zitten. ik word daar boos en verdrietig tegelijk van!

- M@scha
- Zeer actief
ik heb antwoord van mijn verkooppunt gehad.
ze heeft contact met lotgering zelf gezocht en nagevraagd
alleen vis zou het te nat maken.
alle lotgering totaalvoeren zijn in principe hetzelfde. er is één basis en bij de ene partij gaat er pens bij en bij de andere vis etc...
helaas niet geschikt voor ons dus.
ze heeft contact met lotgering zelf gezocht en nagevraagd
alleen vis zou het te nat maken.
alle lotgering totaalvoeren zijn in principe hetzelfde. er is één basis en bij de ene partij gaat er pens bij en bij de andere vis etc...
helaas niet geschikt voor ons dus.

- BellaDonna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mixje Bella en Chihuahua Donna
500gr. gaat bij mij dus niet in 2 dagen op, na 2 dagen heb ik nog 100gr. over, vandaar mijn vraag of iemand een tip heeft hoe het makkelijk bevroren te snijden is.Odi schreef:Ik haal elke dag 1 kilo uit de diepvries. Daarvan eten de honden en wat over is gaat in een goed afgesloten bak in de ijskast.Miss Fluffybottom schreef:Mijn hondje van 6 maanden en 8 kilo eet ongeveer 200 gr. per dag, ze mag daarnaast van mij nog brokken eten maar doet dit bijna niet. (Ik denk dat ze dus bijna genoeg heeft aan die 200gr.) Ze krijgt verder ook nog een gedroogde kippennek en wat fruit enzo per dag.Irene schreef: en weet iemand ook waaruit het totaalvoer pakket bestaat? is dat met meerder soorten voer of niet? want ik wil eigenlijk wel alle soorten compleet dan proberen.
je kunt het makkelijk bewaren.
Ik zou zeker geen brokken bij het vlees geven, ze heeft aan het vlees toch genoeg?
Ik geef nu nog brokken bij omdat ik nog brokken op voorraad heb en het zonde vind om deze weg te gooien.
-
sheena
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): verschillend
Hallo Massam,massam schreef:verdorie!
Ik weet de reden niet waarom je hond het niet kan hebben maar Tim Lotgering is een redelijk persoon. Als je het aan hem vraagt wil hij gerust totaal voer maken waar jou hond het wel goed op doet.
Ik weet dat hij voor een aantal mensen speciaal voe rmaakt.
Tis maar een idee....
Marianne
- M@scha
- Zeer actief
sheena schreef:Hallo Massam,massam schreef:verdorie!
Ik weet de reden niet waarom je hond het niet kan hebben maar Tim Lotgering is een redelijk persoon. Als je het aan hem vraagt wil hij gerust totaal voer maken waar jou hond het wel goed op doet.
Tis maar een idee....
Marianne
mijn verkooppunt heeft contact gehad en alleen vis is helaas niet mogelijk.

-
sheena
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): verschillend
Das jammer maar.......ben eigenwijs.massam schreef:sheena schreef:Hallo Massam,massam schreef:verdorie!
Tis maar een idee....
Marianne
mijn verkooppunt heeft contact gehad en alleen vis is helaas niet mogelijk.
Ga het zelf nog even aan Tim vragen of hij geen uitzondering kan maken.
Ik weet hoe vervelend het is voor je hond als ze ergens niet goed op reageren.
En dan wordt je keuze zeer beperkt.
Misschien heeft hij een goeie dag...
Je weet maar nooit.
En.....voel je niet verplicht ergens toe. Niet nodig.
Marianne
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Massam, ik zou Tim Lotgering zelf even bellen als ik jou was.
Ik denk dat hij best speciaal wil maken voor je.
Ik heb laatst ook overlegd met hem en hij is alleszins redelijk en heel geschikt.
Hij maakt allerlei uitsluitingsdiëten in overleg, staat ook op de site.
Hier staan dingen bij die ik op de website niet kan vinden.
De lijst die daar staat is deze:
Totaalvoer
Lam/Rijst
Pens
Hele Lam Pens in Krat
Kip Totaal
Totaalvoer met Vis
Vers vlees voor de kat.
Ik heb laatst ook overlegd met hem en hij is alleszins redelijk en heel geschikt.
Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt?vania schreef: ik vond van de week deze samenstelling van de lotgering producten
-enkelvoudig rundvlees
Totaalvoer
Lam/Rijst
Pens
Hele Lam Pens in Krat
Kip Totaal
Totaalvoer met Vis
Vers vlees voor de kat.
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
ja hoor dat mag jeMarjoleine schreef:Massam, ik zou Tim Lotgering zelf even bellen als ik jou was.
Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt?vania schreef: ik vond van de week deze samenstelling van de lotgering producten
-enkelvoudig rundvlees
Totaalvoer
Lam/Rijst
Pens
Hele Lam Pens in Krat
Kip Totaal
Totaalvoer met Vis
Vers vlees voor de kat.
mag ik "reclame" maken voor een ander forum??
als het niet mag verwijderen ze het maar, het komt van Barfplaats
hier is de link van het topic over Lotgeringen (moest je niet de juiste pagina krijgen, het staat op pagina 2)
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 82.15.html" onclick="window.open(this.href);return false;