Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Is een muilkorf zielig?
Moderator: moderatorteam
- *Linda*
- Zeer actief
Re: Is een muilkorf zielig?
Ik vind een muilkorf op zich niet zielig. Alleen bij mijn vorige hond was er eigenlijk ook een nodig, maar die trok dat gewoon niet. Dus jarenlang bal in bek, ging ook goed. (Jaja, naast het aanlijnen, ogen in rug en verlaten weilanden met ruim zicht opzoeken).

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Schopje. Kan je een hond blijven belonen met brokjes als hij een echte korf omheeft? Dus geen snuitje maar een metalen korf. Of is dit dan erg lastig?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Die heeft lol, dat zie je zo! Én .. mét muilkorfjeanica schreef:
niets zielig aan

Top!

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- Mit
- Zeer actief
Oh ik zie op de foto dat het wel moet kunnen. Maar kan het ook met de standaard korven die je in de winkel kunt kopen of zijn die te dicht? Zijn die eigenlijk wel stevig, omdat ze toch van plastic zijn?
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
't Is een beetje proppen maar met wat oefening leer je vlot kleine voertjes via de zijkant in die bek te schuiven.Jinx schreef:Schopje. Kan je een hond blijven belonen met brokjes als hij een echte korf omheeft? Dus geen snuitje maar een metalen korf. Of is dit dan erg lastig?
- Mit
- Zeer actief
Dankjewel. Even het juiste modelletje uitzoeken dusRosita Compagner schreef:'t Is een beetje proppen maar met wat oefening leer je vlot kleine voertjes via de zijkant in die bek te schuiven.Jinx schreef:Schopje. Kan je een hond blijven belonen met brokjes als hij een echte korf omheeft? Dus geen snuitje maar een metalen korf. Of is dit dan erg lastig?

-
- Actief
mij vriend heeft vroeger een dienst hond gehad, hij vertelde dat als een hond toch aanvalt met een metalekorf klapt hij daar dus vol met zijn neus in met alle gevolgen van dien.Jinx schreef:Schopje. Kan je een hond blijven belonen met brokjes als hij een echte korf omheeft? Dus geen snuitje maar een metalen korf. Of is dit dan erg lastig?
heb hier voor een andere gehad ook van leer alleen had hij veel minder ruimte voor zijn neus en als het heel warm was kon hij ook niet hijgen.
max gaat met een uitlaatservice mee en dus ook in de zomer.
deze korf is van vrij zacht leer hij kan zijn bek openen water drinken en als hij goed zijn best doet ook nog een stokje! vast houden bij de punt, koekjes gaan heel gemakkelijk naar binnen met deze korf.
hij komt touwens bij http://www.k9shop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; vandaan
- Mit
- Zeer actief
Ik vind het echt een mooie korf dus ik denk dat dat hem wordt. Je vindt ook wel dat hij echt stevig genoeg is? Het is geen agressieve hond maar wel een die niet schroomt zijn waffel te gebruiken als hij vindt dat hij iets wil dat een ander heeft. En hij heeft een sterke waffel dus we moeten wel voor het geval dat kunnen vertrouwen op de stevigheid van de korf (plus we zijn er uiteraard binnen de minuut bij als het nodig is).
-
- Actief
ja heel goed max krijgt hem ook niet af als je goed kijkt zie je dat deze kapot is tosca heeft er aan gehangen en zelfs toen ging ie niet af.
maar hij blijft heel goed zitten, laat geen schuurplekken achter en hij heeft vrijheid.
de vorige probeerde hij soms nog af te krijgen met deze is dat nog nooit gebeurd.
succes
maar hij blijft heel goed zitten, laat geen schuurplekken achter en hij heeft vrijheid.
de vorige probeerde hij soms nog af te krijgen met deze is dat nog nooit gebeurd.
succes