ach dat heb ik met mn mechelaars ook, ze hebben allemaal humor maar Xena steekt er met kop en schouders bovenuit. Maar iemand die dat niet kan zien, ziet dat ook niet... da's heel simpel.renee-uk schreef:ja maar Wendy, je vergeet dat er in de ogen van de meeste mensen maar een soort dh is, dat ze onderling ook kwa karakter nogal kunnen verschillen wil er bij de meeste niet in.duitse herder schreef:Ik kom trouwens op straat nooit de vooroordeel type duitse herder tegenZijn allemaal fijne huishonden die niet asociaal zijn en de meeste andere honden negeren.
En geen humor? Vandaag met 4 duitse herders gelopen, ze hadden humor voor 10Nanni is wel bv een hele serieuze duitse herder, maar Noah absoluut niet
Ook ik heb de serieuze variant maar ook een pretletter, misschien moet je ze wat meer van dichtbij hebben meegemaakt om dat te kunnen geloven.
Ik vind het jammer dat er zoveel vooroordelen over de dh bestaan en dat ook bij dit ras de goede onder de kwade moeten lijden.
Ik loop regelmatig met een aantal mechelaars en daar zit er ook eentje bij die enorm humoristisch is, kun je echt vergelijken met Scooby Doo, maar ik denk niet dat iedereen dat zal zien van hem. Ik wel iig.