Je kon ook aangeven het automatisch van je rekening te laten afschrijven.yamie schreef:als je ingeschreven had en dus betaald, dan had je toch het bankbewijs kunnen laten zien?Diana schreef:Nouw wat ik zo her en der hoor is zwolle prut geweest he...
Als je al om half 2 naar huis mag kun je niet van een succesvolle show spreken volgens mij...
Ik was dus 1 van die gene die echt wel ingeschreven had maar niet opde bevestiging gelet meer, krijg je wel vaker niet meer tegenwoordig he..
Kwam er vrij laat achter, alles geprobeert maar wat een stelletje onvriendelijke eikels daar zeg..
Zelfs toen een kennis aanbod om haar hond terug te trekken zodat ik meekon doen, ik had dan wel geen aanspraak op het cac kunnen maken maar vooruit he, nee hoor zelfs dat mocht niet, sukkels!
Weet 200% zeker dat ik heb ingeschreven, was mijn laatste kans op mijn laatste jeugdpunt, nee dan schrijf ik natuurlijk niet in.....
Naja de keurmeester was toch niet zo heel goed gemutst hoorde ik al..
Wel klote van mijn kans op dat puntje.....
Je krijgt bij inschrijving bij de IJsselshow binnen een week meestal een bevestiging thuis. Die kreeg ik voor Bindy wel maar voor Dux niet. Vandaar dat ik toen in de pen geklommen ben en toen bleek de (online) inschrijving van Dux niet te zijn aangekomen. Gelukkig was ik net op tijd zodat hij alsnog ingeschreven werd.