heb je mijn stukje gelezen? Die optie is al zo vaak uitgespit in de IPO, en nog steeds lukt het niet om dit van de grond te krijgen. Bij de GG en agility heb je 1 veld nodig, 1 instrukteur en klaar...MARC_S schreef:Ik had groepjes van 4 in mijn hoofd wat ik ook prima vind. Bij agillity kunnen ze het ook en ook bij een commerciële hondencursus hoef ik niks meer te doen dan te betalen en dan weer weg te gaan na de les. Dus het moet kunnen lijkt mij want anderen kunnen het ookMarion. schreef:Twee zulke groepjes (2 personen), en hij krijgt dan 80 euro op een dag. Drie groepjes = 120 euro. De helft ervan gaat al sowieso naar de belastingdienst (btw, en loonbelasting).MARC_S schreef:Ik wil elke week wel 20 euro betalen om dan samen met nog 1 of twee mensen een uurtje gebruik te maken van een goede trainer. Doet die zo 2 of 3 groepjes op een dag dan haalt hij zo 200 euro binnen. Leuk toch?
Mwah, zo'n leuke vetpot is dat niet hoor.
Bij de IPO heb je minimaal nodig:
- 1 instrukteur
- 1 (het liefst 2) pakwerker(s)
- diverse speurvelden (en geloof me, zelfs voor mij alleen kan ik er niet aankomen hier bij de boeren in de buurt...)
- 1 veld
- materialen (klimschutting, haag, verstekken en dan ga ik er vanuit dat de pakwerker zn eigen spullen meeneemt en dat je daarvoor betaald anders moet je die ook nog betalen, wordt normaal door de vereniging betaald over het algemeen nl)