Het was echt leuk dat er zoveel bekenden waren! Toen we op de catwalk lipen hadden we zo'n groot applaus, hahaha, dat was echt gaaf!
Waar blijven de foto's Jes ?!

Moderator: moderatorteam
ik jou ook niet, althans, ik weet niet hoe je eruit ziet dus ms heb ik je wel gezien maar niet herkendBons schreef:Ik jou ook niet Huts, denk ikHutsje schreef:was jij er ook?! heb je helemaal niet gezien?vosse schreef:Sonja jullie zagen er gezellig uit met zn tweetjes
Atoq zijn staart kon niet stil blijven zeg, haha geweldig om te zien.
nogmaals van harte gefeliciteteerd son! tis verdiend! ik zal zometeen wat foto's plaatsen.
Tokkie en Sonja stonden samen te stralen, heerlijk om naar te kijken!
Sorry! Had ze helemaal nog niet gezien! Je foto's zijn iig superHutsje schreef:ja, duhuh, die stonden er gisteravond alsirene schreef:Dankjulliewel!
Het was echt leuk dat er zoveel bekenden waren! Toen we op de catwalk lipen hadden we zo'n groot applaus, hahaha, dat was echt gaaf!
Waar blijven de foto's Jes ?!![]()
. ik heb er nog meer maar die krijg je later
.
Ze kiezen inderdaad geen BOB's. Ze kiezen de beste 5 van de groep.Podenji schreef:zeg SOnja, hoe gaat die show eigenlijk in zn werk? op de fotos zie ik bv al 3 barzois en 2 shibas, er wordt geen BOB uitgekozen maar gewoon de 5 beste BIG? dus in dat geval zouden er ook 3 barzois geplaatst kunnen worden? ( bij wijze van dan he? )
oh ja ik zag eens welke honden jij zoal verslagen hebt in de rasgroep, YOU GO GIRL + Tokkie
De Rhodesian was 5e.sirene schreef:Nr 1 van groep V was iig de Shiba, 2 een Dwergkees, 3 Tokkie, 4 American Akita en 5 moet ik heel hard nadenken......hmmm,nee weet het niet meer. Geen Basenji iig.Janneke&Mirtillo schreef:Goed zeg!! Van Harte!
Ik had willen komen kijken, maar had jammer genoeg geen oppas voor Mirtillo..
Ik ben ook wel benieuwd naar de andere uitslagen! Vooral die van groep 5!
die zit niet in rasgroep 5MirandaH schreef:De Rhodesian was 5e.sirene schreef:Nr 1 van groep V was iig de Shiba, 2 een Dwergkees, 3 Tokkie, 4 American Akita en 5 moet ik heel hard nadenken......hmmm,nee weet het niet meer. Geen Basenji iig.Janneke&Mirtillo schreef:Goed zeg!! Van Harte!
worden ze nog uitgebreid gekeurt al dan niet met keurrapport? of alleen ff de catwalk heen en weer?sirene schreef:Ze kiezen inderdaad geen BOB's. Ze kiezen de beste 5 van de groep.Podenji schreef:zeg SOnja, hoe gaat die show eigenlijk in zn werk? op de fotos zie ik bv al 3 barzois en 2 shibas, er wordt geen BOB uitgekozen maar gewoon de 5 beste BIG? dus in dat geval zouden er ook 3 barzois geplaatst kunnen worden? ( bij wijze van dan he? )
oh ja ik zag eens welke honden jij zoal verslagen hebt in de rasgroep, YOU GO GIRL + Tokkie
Bij groep 9 waren er dan ook twee Lhasa Apso's geplaatst.
niks te danken hoor, ik dacht dat jullie het allemaal wel leuk vonden om dat ook te wetenPodenji schreef:die zit niet in rasgroep 5MirandaH schreef:De Rhodesian was 5e.sirene schreef:Nr 1 van groep V was iig de Shiba, 2 een Dwergkees, 3 Tokkie, 4 American Akita en 5 moet ik heel hard nadenken......hmmm,nee weet het niet meer. Geen Basenji iig.Janneke&Mirtillo schreef:Goed zeg!! Van Harte!
daarbij had rosalinde alle uitslagen al gepost hier.
nog bedankt daarvoor rosalinde
Ja klopt. Zag jou even snel lopen aan de overkant, je was druk foto's aan het maken. En daarna heb ik je ook niet meer gezien. Als je twee debielen op de foto hebt met garfield shirts aan was ik hetHutsje schreef:was jij er ook?! heb je helemaal niet gezien?vosse schreef:Sonja jullie zagen er gezellig uit met zn tweetjes
Atoq zijn staart kon niet stil blijven zeg, haha geweldig om te zien.
nogmaals van harte gefeliciteteerd son! tis verdiend! ik zal zometeen wat foto's plaatsen.
Dankjewel voor je leuke berichtje!MirandaH schreef:Een beetje laat, maar van harte gefeliciteerd Sonja!
Je kent mij niet, maar jij bent nogal een opvallende verschijning op shows, dus dat is dan makkelijk![]()
Jullie deden het super op de catwalk. Er waren honden die duidelijk niet blij waren met de lampen, het publiek en niet te noemen de bewegende catwalk, maar jullie zagen eruit alsof je zo naar het bos zou gaan. Vrolijk en onbevangen, erg leuk om naar te kijken.
En als je een beginnende fokker bent, dan is het des te meer een kroon op je werk, als je dan al dit soort resultaten weet te behalen. Een paar dagen naast je schoenen lopen mag dan echt wel, vind ik!