Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke 5 rassen?
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- dretje
- Zeer actief
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Meer Info Mastin Español
(92%)
[Pinschers en Schnauzers, Molossers en Zwitserse Sennenhonden]
--------------------------------------------------------------------------------
Meer Info Barsoi
(86%)
[Windhonden]
--------------------------------------------------------------------------------
Meer Info Kuvasz
(84%)
[Herdershonden en veedrijvers]
Meer Info Mastiff
(82%)
Meer Info
Ik heb maar 4 rassen
en wat moet die Barsoi ertussen en waar is de Kaukaas en de russische terrier of staan die niet op het lijstje
Groetjes Els
(92%)
Meer Info Barsoi
(86%)
[Windhonden]
Meer Info Kuvasz
(84%)
[Herdershonden en veedrijvers]
Meer Info Mastiff
(82%)
Meer Info
Ik heb maar 4 rassen
Groetjes Els
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
Die komt bij iedereen in het lijstje die heeft aangegeven dat enige terughoudendheid geen probleem is, denk ikInge O schreef:die kuvaszsen raken ze ook niet kwijt geloof ik![]()
.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Je moet altijd liegen over je leeftijd he, behalve Nanna, die gokken ze zowiezo fout die moet de waarheid zeggen .Nanna schreef:Hij gaat niet terug tot voor de 1e wereldoorlogtekkel schreef:Hij doet het niet: als ik alles heb ingevuld, en m'n hoogbejaarde leeftijd invul, dat gaat hij niet verder
Flauw he maar vond hem zelf zo grappig
Groetjes Els
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
Mojuan
- Zeer actief
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik heb het nog een keer gedaan, maar nu ingevuld dat ik hangoren en een halflangharige of langharige hond wil.
Is niet zo, maar goed.
1) Bearded Collie (78%)
2) Newfoundlander (78%)
3) Polski Owczarek Nizinny (78%)
4) Tibetaanse Terriër (78%)
5) Briard (77%)
Eigenlijk vind ik al deze rassen wel erg leuk van uiterlijk.
De Bearded Collie ook van karakter, en de Newfoundlander ook, en ook de Briard!
Van die andere ken ik het karakter niet, omdat ik ze nooit in het echt heb mogen ontmoeten.
Stom hoor, ga ik eisen stellen aan het uiterlijk en ineens wel rassen met een passend karakter die ik leuk vind
Is niet zo, maar goed.
1) Bearded Collie (78%)
2) Newfoundlander (78%)
3) Polski Owczarek Nizinny (78%)
4) Tibetaanse Terriër (78%)
5) Briard (77%)
Eigenlijk vind ik al deze rassen wel erg leuk van uiterlijk.
De Bearded Collie ook van karakter, en de Newfoundlander ook, en ook de Briard!
Van die andere ken ik het karakter niet, omdat ik ze nooit in het echt heb mogen ontmoeten.
Stom hoor, ga ik eisen stellen aan het uiterlijk en ineens wel rassen met een passend karakter die ik leuk vind

- kelly 1981
- Zeer actief
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
1) Duitse Staande Hond (draadhaar) (80%)
Select 2) Vizsla (draadhaar) (78%)
Select 3) Flatcoated Retriever (74%)
Select 4) Gordon Setter (74%)
Select 5) Grote Münsterlander (74%)
hij klopt bij mij eigenlijk heel erg goed!
ik heb een duitse draadhaar dus die klopt perfect.
een vizsla vind ik erg leuk, de flat wat minder, de gordon setter is echt geweldig in het veld en de munsterlander komt er ook ooit nog wel eens.
gr laura
Select 2) Vizsla (draadhaar) (78%)
Select 3) Flatcoated Retriever (74%)
Select 4) Gordon Setter (74%)
Select 5) Grote Münsterlander (74%)
hij klopt bij mij eigenlijk heel erg goed!
ik heb een duitse draadhaar dus die klopt perfect.
een vizsla vind ik erg leuk, de flat wat minder, de gordon setter is echt geweldig in het veld en de munsterlander komt er ook ooit nog wel eens.
gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
tineke
- twinkeltje
- moderator
als je een jack aan kan kan je ook wel wat groters aan hoor een jack is echt een grote hond in een klein jasjeyamie schreef:omdat ik niet denk dat dat jij 1 van die rassen echt zou kunnen hebben, het gaat niet alleen om leuk vinden, ik vind ook wel wat leuk wat ik ook niet zou kunnen hebbentwinkeltje schreef:waarom niet ik vind ze wel leuk hoor ik hou niet van kleine harige swiffers wel van de mijne natuurlijk
en grote zwitserse sennenhond kan ik best hebben hoor en nog meer groters
ik ben zelf opgegroeit met een grote DH maar ja dat was een sukeltje ik ben echt meer grote honden mens hoor
- Zoie
- Zeer actief
1) American Staffordshire Terriër (96%)
Select 2) Whippet (91%)
Select 3) Chow Chow (korthaar) (91%)
Select 4) Duitse Dog (90%)
Select 5) Duitse Pinscher (88%)
1 klopt, maar ik had nooit verwacht dat hij er bij zou zitten.
ik vind het trouwens een beetje vreemde mix
Heb het ingevuld alsof ik slechts een ideale hond zou mogen kiezen, en dan abstract, d.w.z. zonder aan een specifieke hond te denken.
Gelukkig valt er in het echte leven meer te kiezen
Select 2) Whippet (91%)
Select 3) Chow Chow (korthaar) (91%)
Select 4) Duitse Dog (90%)
Select 5) Duitse Pinscher (88%)
1 klopt, maar ik had nooit verwacht dat hij er bij zou zitten.
ik vind het trouwens een beetje vreemde mix
Heb het ingevuld alsof ik slechts een ideale hond zou mogen kiezen, en dan abstract, d.w.z. zonder aan een specifieke hond te denken.
Gelukkig valt er in het echte leven meer te kiezen

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
aan kunnen is iets anders als zou kunnen hebben, maar prima hoor, haal er ook maar een jack bij , denk dat je die vooral moet noemen als vergelijking, GSS is heel iets anders als een jack, een bloedhond ook, een boosje ook en goh...een mastiff ook, niet te vergelijken met een kleine hond die denkt een groot jasje aan te hebben, maar ik vind het prima hoor meidtwinkeltje schreef:als je een jack aan kan kan je ook wel wat groters aan hoor een jack is echt een grote hond in een klein jasjeyamie schreef:omdat ik niet denk dat dat jij 1 van die rassen echt zou kunnen hebben, het gaat niet alleen om leuk vinden, ik vind ook wel wat leuk wat ik ook niet zou kunnen hebbentwinkeltje schreef:waarom niet ik vind ze wel leuk hoor ik hou niet van kleine harige swiffers wel van de mijne natuurlijk
ik ben zelf opgegroeit met een grote DH maar ja dat was een sukeltje ik ben echt meer grote honden mens hoor
- twinkeltje
- moderator
jij weet het karakter van een jack toch goed die zijn net als andere terriërs niet echt te vergelijken met een maltezer of zo en een jack heb ik zelf ook gehad dus waarom zou ik die niet noemen is toch niks mis meeyamie schreef:aan kunnen is iets anders als zou kunnen hebben, maar prima hoor, haal er ook maar een jack bij , denk dat je die vooral moet noemen als vergelijking, zeker tegenover mijtwinkeltje schreef:als je een jack aan kan kan je ook wel wat groters aan hoor een jack is echt een grote hond in een klein jasjeyamie schreef:omdat ik niet denk dat dat jij 1 van die rassen echt zou kunnen hebben, het gaat niet alleen om leuk vinden, ik vind ook wel wat leuk wat ik ook niet zou kunnen hebbentwinkeltje schreef:waarom niet ik vind ze wel leuk hoor ik hou niet van kleine harige swiffers wel van de mijne natuurlijk
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ik had mijn bericht al wat verandert, maar wat heeft een jack te maken met de rassen waar het over ging?twinkeltje schreef:jij weet het karakter van een jack toch goed die zijn net als andere terriërs niet echt te vergelijken met een maltezer of zo en een jack heb ik zelf ook gehad dus waarom zou ik die niet noemen is toch niks mis meeyamie schreef:aan kunnen is iets anders als zou kunnen hebben, maar prima hoor, haal er ook maar een jack bij , denk dat je die vooral moet noemen als vergelijking, zeker tegenover mijtwinkeltje schreef:als je een jack aan kan kan je ook wel wat groters aan hoor een jack is echt een grote hond in een klein jasjeyamie schreef: omdat ik niet denk dat dat jij 1 van die rassen echt zou kunnen hebben, het gaat niet alleen om leuk vinden, ik vind ook wel wat leuk wat ik ook niet zou kunnen hebben
- twinkeltje
- moderator
niet veel ik bedoel er alleen mee dat is niet altijd gezelschap hondjes heb gehad en me afvraag waarom ik niet een van die rassen aan zou kunnen behalve de bloedhond dat ras ken ik totaal nietyamie schreef:ik had mijn bericht al wat verandert, maar wat heeft een jack te maken met de rassen waar het over ging?twinkeltje schreef:jij weet het karakter van een jack toch goed die zijn net als andere terriërs niet echt te vergelijken met een maltezer of zo en een jack heb ik zelf ook gehad dus waarom zou ik die niet noemen is toch niks mis meeyamie schreef:aan kunnen is iets anders als zou kunnen hebben, maar prima hoor, haal er ook maar een jack bij , denk dat je die vooral moet noemen als vergelijking, zeker tegenover mijtwinkeltje schreef:als je een jack aan kan kan je ook wel wat groters aan hoor een jack is echt een grote hond in een klein jasje
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb niet gezegd aan kunnen, ik zei kunnen hebbentwinkeltje schreef:niet veel ik bedoel er alleen mee dat is niet altijd gezelschap hondjes heb gehad en me afvraag waarom ik niet een van die rassen aan zou kunnen behalve de bloedhond dat ras ken ik totaal nietyamie schreef:ik had mijn bericht al wat verandert, maar wat heeft een jack te maken met de rassen waar het over ging?twinkeltje schreef:jij weet het karakter van een jack toch goed die zijn net als andere terriërs niet echt te vergelijken met een maltezer of zo en een jack heb ik zelf ook gehad dus waarom zou ik die niet noemen is toch niks mis meeyamie schreef: aan kunnen is iets anders als zou kunnen hebben, maar prima hoor, haal er ook maar een jack bij , denk dat je die vooral moet noemen als vergelijking, zeker tegenover mij
vandaar dat ik zei over de test, het is maar net hoe je het zelf beinvloed
- twinkeltje
- moderator
ik heb hem naar waarheid ingevuld maar er kwam niet eens een dog uit en ik wil een dogyamie schreef:ik heb niet gezegd aan kunnen, ik zei kunnen hebbentwinkeltje schreef:niet veel ik bedoel er alleen mee dat is niet altijd gezelschap hondjes heb gehad en me afvraag waarom ik niet een van die rassen aan zou kunnen behalve de bloedhond dat ras ken ik totaal nietyamie schreef:ik had mijn bericht al wat verandert, maar wat heeft een jack te maken met de rassen waar het over ging?twinkeltje schreef:jij weet het karakter van een jack toch goed die zijn net als andere terriërs niet echt te vergelijken met een maltezer of zo en een jack heb ik zelf ook gehad dus waarom zou ik die niet noemen is toch niks mis mee![]()
vandaar dat ik zei over de test, het is maar net hoe je het zelf beinvloed