Nee, ik hou dan ook geen hamsters/konijnen/ratten/reptielen/goudvissen. Voor goudvissen ofzo zou ik het ook maar een kutleven vinden om een hele dag in een bokaaltje rond te zwemmen.Pak-de-bal schreef:voor een kat niet?Saarah schreef:Maar dat vind ik persoonlijk geen goed leven voor een kat... Andere mensen mogen er natuurlijk anders over denken.
Maar wel zeker voor de:
hamsters, konijnen, ratten, reptielen, goudvissen.... enz enz ??![]()
een leven als een kat in huis, met veel dingen te doen, is nog steeds veel groter dan hun hokkie , hoor

Inderdaad, en daar heb ik hier ook genoeg gelegenheid toe. We wonen vlak aan velden waartussen landweggetjes zijn die ideaal zijn om te gaan wandelen en er zijn ook enkele super plekjes om je hond los te laten.Je bent de honden vergeten. Die moeten ook maar overal aangelijnd zijn. En die willen ook een keer fijn kunnen rennen.

Maar ik ben het op sommige vlakken ook met jullie eens: een kat houden in een stad, of ergens waar je er anderen mee lastig valt (inderdaad bv. in de bebouwde kom waar iedereen maar een kleine tuin heeft), zou ik ook niet doen. En mensen die dat wel doen moeten hun kat dan maar binnenhouden (net om die reden zou ik geen kat willen daar, want ik wil mijn kat niet binnenhouden).
Ik ben zo onredelijk dus nog niet hoor.