Ja kijk, dat laatste is makkelijkblondie schreef:Ik hou niet van onnodig blaffen, zo ook dus in de auto... kan als ik de weg vraag dus ook gelukkig normaal de route aanhoren.. als ik even weg ben en de hond in de auto kunnen mensen ook in hun auto die ernaast geparkeerd staat instappen zonder een woeste herder die staat te tetteren.. ik stoor me er niet aan als andere honden het doen als ik voorbij loop of fiets, ik sta wel verbaasd dat mensen dit toestaan, vorige keer een passerende auto.. ik denk wat hoor ik dan? Twee stuiterende rotties die door het lint gingen.. ik zou zo niet kunnen rijden hoor.. maar goed.. ieder is vrij met wat men tolereert en wat niet.. steken ze de handen door het raam, zal hij wel reageren, daar twijfel ik niet aan maar aanblaffen omdat mensen of honden passeren, nee dat wil ik niet hebben, moet ik er wel weer bijzeggen dat hij dit ook niet deed toen ik hem kreeg

Ik stoor me er overigens ook aan hoor als vooral Kaya door het lint gaat als er een hond voorbij de auto loopt (bij mensen doet ze het overigens niet).
Ze krijgt ook een flinke brul van mij en stopt dan, maar een volgende keer doet ze het gewoon weer.
Geen idee hoe ik dat eruit krijg, ik kan d'r moeilijk afleiden met een stukje kaas als ik aan het autorijden ben :N:
Zie ik het aankomen, dan moet ze afgaan, zie ik in de spiegel dat ze kijkt dan zeg ik 'NEE!' en dan is het rustig. Maar ik zie het niet altijd aankomen.
Mijn zijruiten zitten dus ook vol met hondenpoten