Mickie schreef:
Nee, dat overkomt jou niet. Simpelweg omdat met jou die discussie wel op een normale manier te voeren valt. Jij reageert normaal, dus anderen reageren op jou ook normaal (een enkele uitzondering daargelaten).
De reacties op PdB zijn nu misschien te grof en denigrerend, de aanleiding daartoe heeft ze toch echt zelf gecreëert. dat zie ik een ander niet zo snel doen.
Ik vind overigens ook dat Addy best wat minder grof mag zijn.
En dit is dus de eerste objectieve reactie die ik hier lees! HEHE!
Liesbeth schreef:
Idd, die twee. Maar ook ben ik benieuwd naar de hondjes met demodex, komt natuurlijk door mijn eigen ervaring. Én natuurlijk die spikkeltjes hond die er uitzag als een pup, maar al een stuk ouder is en een groot probleem heeft/had met een poot. Ik geloof dat hij Oscar heet.
Demodex is de beroerdste schurft. Ik heb dat wel eens gezien bij "animal cops". Het kan een hond fataal worden. Het is heel fijn als je dan verneemt dat het goed afgelopen is.
Liesbeth schreef:
Lees ik vanavond in "Hondenleven" en wie zie ik daar, ............... Oscar!!!

Ik moet dat blad toch op een of andere manier eens in handen zien te krijgen. Want ik geloof dat het in het laatste deel ook al ging over opvang van honden uit het buitenland.
Addy schreef:
De reden waarom ik zo op jou reageer moge duidelijk zijn Iones, ik houd niet zo van mensen die spaanse pupjes willen opvangen in een schuur, meer uitleg nodig, mag je het gerust vragen hoor

Je kunt goed blaten!
IN een ander topic had je namelijk te kennen gegeven dat je hier nooit meer over zou beginnen. Het is zo'n dooddoener he. Vooral ook omdat veel mensen in de gaten hebben gekregen dat het in werkelijkheid uiteindelijk anders is gegaan. Jij weet dat ook best. Alleen komt je dat niet uit. Want wat moet je dan nog tegen mij gebruiken?
Maar goed, dit gedrag van jou illustreert alleen maar dat je geen haar beter bent dan PDB.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen