Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kunnen jullie eten laten staan?
Moderator: moderatorteam
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
- Aantal honden: 2
-
- Actief
- iones
- Zeer actief
Re: kunnen jullie eten laten staan?
Nope. Bobbes schoept de hele mikmak er van af. En als het op het aanrecht staat, rekt ze met haar voorpoot om er bij te komen.Pak-de-bal schreef:
Kunnen jullie dat ook doen? Of is dan het bord al leeg als je weer terug bent?
Ik heb ooit meegemaakt dat ik lekker een hap wilde nemen van mijn overheerlijke broodje shoarma, ging de bel.

WAs er iemand aan de deur. Toen ik terug kwam (en dat heeft best een tijd geduurd hoor), heeft ze alles opgegeten.
MAar ach.... zelf kan ik óók geen eten laten staan! Ik ben zelf geen haar beter dan Bobbes.
Daarom vind ik jouw goed opgevoede hond niet zo slim. Want hij krijgt niet op zijn kop maar zo ontloopt hij ook een lekker hapje!

'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Jeannettebo
- Zeer actief
dat weet ik omdat mijn eettafel gelijk mijn buro is, en staat vol met dingen,Mickie schreef:Hier dacht ik ook dat Mickie nóóit op tafel kwam..... tot ik een keer loopsheiddruppeltjes op het tafelblad vond. Hoogstverbaasd was ik, nooit betrapt, nooit iets van tafel weg (ook geen eten), verder nooit iets van gemerkt maar het bewijs was onweerlegbaar.Pak-de-bal schreef:ik ben helemaal verbaasd, over hoeveel honden er niet òp de tafels staan![]()
Dus hoe weet jij dat Bauke niet op tafel danst als de baas van huis is?
dus hij kàn er niet eens op, als ik weg ben.
En de stoelen staan onder de tafel dus hoe komt hij er op?
tja, beter opvoeden , is een idee? Mickie?

(ik kaats even een bal terug)
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik heb voor het Paasweekend twee logees, een Lab en een Basset.
Nou wilde mijn vriend paaseitjes op de salontafel laten staan. Heb 'm toch maar even duidelijk gemaakt dat dat géén slim idee is
Hij ziet daar het kwaad nog niet van in, maar zelfs als ik zeker wist dat ze niks zouden stelen (wat ze overigens zeker weten wel doen) dan zou ik het nog niet willen uitproberen (en zeker niet met chocola)
En wees eerlijk, geef ze eens ongelijk!
Mijn vader heeft vroeger het overigens andersom gedaan, die heeft het blikvoer van de kat opgegeten toen dat op het aanrecht stond
Nou wilde mijn vriend paaseitjes op de salontafel laten staan. Heb 'm toch maar even duidelijk gemaakt dat dat géén slim idee is

Hij ziet daar het kwaad nog niet van in, maar zelfs als ik zeker wist dat ze niks zouden stelen (wat ze overigens zeker weten wel doen) dan zou ik het nog niet willen uitproberen (en zeker niet met chocola)
En wees eerlijk, geef ze eens ongelijk!
Mijn vader heeft vroeger het overigens andersom gedaan, die heeft het blikvoer van de kat opgegeten toen dat op het aanrecht stond

- iones
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
maar waarom nou weer? Omdat jij iets niet goed of normaal vind, kan een ander dit wel als de normaalste zaak van de wereld vinden...Pak-de-bal schreef:dat weet ik omdat mijn eettafel gelijk mijn buro is, en staat vol met dingen,

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
nee dat is niet waar, want Mickie schrok zich een ongeluk, en had dit niet verwacht.malinois schreef:maar waarom nou weer? Omdat jij iets niet goed of normaal vind, kan een ander dit wel als de normaalste zaak van de wereld vinden...Pak-de-bal schreef:dat weet ik omdat mijn eettafel gelijk mijn buro is, en staat vol met dingen,
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Hoogstverbaasd was ikPak-de-bal schreef:nee dat is niet waar, want Mickie schrok zich een ongeluk, en had dit niet verwacht.malinois schreef:maar waarom nou weer? Omdat jij iets niet goed of normaal vind, kan een ander dit wel als de normaalste zaak van de wereld vinden...Pak-de-bal schreef:dat weet ik omdat mijn eettafel gelijk mijn buro is, en staat vol met dingen,
staat dat synoniem voor je een ongeluk schrikken?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ze was hoogverbaasd idd. maar staat er dat ze dit absoluut niet tolereerd/wil etc.? Ik verbaas me elke dag wel over iets wat ze hier uitspoken.... maar dat wil nog niet zeggen dat dit allemaal ongewenst is.Pak-de-bal schreef:nee dat is niet waar, want Mickie schrok zich een ongeluk, en had dit niet verwacht.malinois schreef:maar waarom nou weer? Omdat jij iets niet goed of normaal vind, kan een ander dit wel als de normaalste zaak van de wereld vinden...Pak-de-bal schreef:dat weet ik omdat mijn eettafel gelijk mijn buro is, en staat vol met dingen,

Je moet mensen niet altijd beleren om hun honden op te voeden...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
maw : ze hàd het zelf niet verwacht van haar ò zo goed opgevoede hond.yamie schreef:Hoogstverbaasd was ikPak-de-bal schreef:nee dat is niet waar, want Mickie schrok zich een ongeluk, en had dit niet verwacht.malinois schreef:maar waarom nou weer? Omdat jij iets niet goed of normaal vind, kan een ander dit wel als de normaalste zaak van de wereld vinden...Pak-de-bal schreef:dat weet ik omdat mijn eettafel gelijk mijn buro is, en staat vol met dingen,
staat dat synoniem voor je een ongeluk schrikken?
dat is wel hetzelfde , ja, vind ik dan wel.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
- Zeer actief
- Daantjeln4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Nou hier moet alles wat eetbaar is, dus dan bedoel ik ook medicijnen strips, dampo potjes alles, achter slot en grendel!
Kira, herplaatsteef, heeft zich zelf wijs gemaakt dat alles wat een beetje eetbaar ruikt, voor haar is. Ze springt tegen de aanrecht aan, trekt alles eraf, van bevroren ingepakte biefstuk tot pan met eieren die aan het koken waren. Wij moeten dan ook alles opruimen hier. Kira jat het nog uit je eigen handen. Nou luisterd ze gelukkig redelijk goed naar mij en mijn vriend haha dus kunnen we wel rustig eten.
Tease heeft nog nooit iets gejat, terwijl hij wel de beste leermeester heeft haha!
Kira, herplaatsteef, heeft zich zelf wijs gemaakt dat alles wat een beetje eetbaar ruikt, voor haar is. Ze springt tegen de aanrecht aan, trekt alles eraf, van bevroren ingepakte biefstuk tot pan met eieren die aan het koken waren. Wij moeten dan ook alles opruimen hier. Kira jat het nog uit je eigen handen. Nou luisterd ze gelukkig redelijk goed naar mij en mijn vriend haha dus kunnen we wel rustig eten.
Tease heeft nog nooit iets gejat, terwijl hij wel de beste leermeester heeft haha!
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

-
- Zeer actief
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers